F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lau, ook al te laat, maar sterkte!

En ik hoop dat je snel opknapt!!

Zie al veel lekkers voorbij komen. Met hoeveel zijn we eigenlijk? en hoeveel kids?
Ben benieuwd hoe het met Lau is gegaan.

Als we wraps doen hoeft juist niemand iets te maken toch? Dat leek mij juist zo handig.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
en blokjes kaas met honing mosterd saus...

maareh, helemaal niks zoets dus???

1 Meis, 2 Man, 3 Minimeis, 4 Tim, 5 Floor, 6 Daan, 7 Tessel, 8 Marius, 9 Levi, 10 Nina, 11 Lasse, 12 Emma, 13 Nemo, 14 Jess, 15 Sil
Geen zoet?! Wel toch, zal ik iets bakken? Heb heerlijke aardbeienkwark taart, of wie had t nou over de taart gemaakt met die gekookte gecondenseerde melk? Of chocolade-iets...
Hoe zou t met lau zijn? Weet iemand of ze een nacht moet blijven?
We meoten wel zoete dingen hoor, wil nog wel kleine cakejes (en grote) maken.

Nitro, heb wel een recept voor ww kwarktaart. Is zonder eieren en kan natuurlijk ook met volle kwark en slagroom ipv 0% vet kwark en klopklop.

Oh wacht ik lees 2 dingen door elkaar.

Vandaag mee geweest op schoolreisje met tim naar Ouwehand dierenpark. Was erg leuk maar nu wel moe na ook nog eens cursus erbij.

Ik ga de spullen voor morgen klaarleggen en dan maar lekker naar bed.
Nitro, heb niets gehoord. Volgens mij mocht ze weer naar huis als ze snel herstelde maar weet het niet zeker. Kan ook zijn dat ze een nachtje moet blijven.

We kunnen haar sms-en?
Sms-en is goed plan, heb jij haar nr in de buurt?ik ga zo plat, mini was vannacht super benauwd, we moesten haar echt rechtop houden zodat ze weer normaal kon ademen. Denk pseudo kroep aanval. Niet leuk dus, en halve nacht op geweest dus moe!
Is nu wat laat. Ik zal haar morgenvroeg even een sms sturen.

Hoop dat mini nu beter slaapt en niet meer zo benauwd is (ook voor jullie).
Bericht van Lau!!

Operatie is goed gegaan maar mag alleen nog niet naar huis omdat er teveel vocht uit de drain komt . Hopelijk morgen dus. Ziekenhuiseten smaakt nergens naar

Heb maar teruggesmst dat we het zondag goed gaan maken met het eten
Ik stuur de dokter wel even langs Lau!!

En nog een lekker hapje... dan voel je je gauw weer beter!!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Dames, als jullie drink voorkeur kunnen doorgeven?

Want denk dat ik donderdag boodsch ga doen
Ach Lau, dat ziekenhuiseten is weer goed voor de lijn Wel vervelend dat er nog zoveel vocht uit de drain komt, was dat de vorige keer ook zo?

Nitro, vervelend dat Mini zo benauwd was, hopelijk komt het niet te vaak voor...

Nu eerst even teruglezen hoor...
Cees, niet te moeilijk doen.

Ik heb genoeg aan thee/koffie en aanleng (limonade).

Voor de kinderen kunnen we het beste ook gewoon een kan limonade maken.

Wat een berg kinderen trouwens als ze zo opgeteld worden, gezellig!
Tsss, Dok, heb je dat er niet eens voor over, 2,5 uur met het ov? Is toch prima te doen?

Hier vandaag wat last van m'n bekken, wel balen, had gisteren net bij de fysio aangegeven dat er wel wat meer tijd tussen de afspraken mag zitten. Maar waarschijnlijk heb ik gewoon verkeerd gelegen of zo vannacht, het is in ieder geval vervelend. Maar het gaat vast weer over, lekker rustig aan doen vandaag.

Scheelt ook weer, heb niet zo veel zin. 't Is veel te mooi weer, ik heb eigenlijk gewoon zin om lekker in de tuin te zitten en niks te doen. Gelukkig ben ik vanmorgen vroeg begonnen, dus kan ik vanaovnd ook nog weer wat eerder naar huis. Scheelt weer iets.

Nu nog even wat nuttigs doen, laters!
Oh, en ik zal kijken of ik nog wat lekkers kan bakken met Tessel donderdag, of het weekend bij mijn ouders. Kan daar dus geen uitspraken over doen.

Verder qua drinken... koffie, thee (maakt niet uit) of gewoon cola, en wat de kinderen betreft limonade. Hoewel ze op het moment graag sap willen, maar dat wordt na een stuiterdag ook aangelengd door ons...
Hallo Meiden,

Excuses voor mijn grote afwezigheid hier, maar ik heb het zo ontzettend druk, dat ik hier maar weinig te vinden ben!

Helaas heb ik een niet zo gezellige mededeling: ik kan zondag niet komen Ik moet namelijk dit weekend werken(hoe durven ze!?!) en ik was ff vergeten dan mijn neefje ook nog 2 jaar wordt op die dag(shame on me).

Ik baal wel, want ik had het erg leuk gevonden om weer eens naar Vriesland te rijden, omdat het dan voor mij/Emma niet zo'n eind rijden is. Ik kan dus niet al jullie lekkere hapjes proeven.

Hier gaat het verder trouwens aardig goed. Emma heeft het naar haar zin op school, ik naai me helemaal suf voor de webwinkel en ben natuurlijk ook nog 'gewoon' aan het werk.

Ik zal eerst hier weer even verder met opruimen/puinruimen. Ik wens jullie in ieder geval heel erg veel plezier!

Groetjes, José
Jammer Jos, maar had al zo'n vermoeden... Maar elk nadeel heb zijn voordeel; meer eten over

Oke, dan haal ik verder niks speciaals op en moeten jullie het doen met wat ik in da house heb. Voor kinderen is er altijd wel wat, ook genoeg speelgoed, dus voor hen vrees ik niet (alleen op kleine vecht partijtjes wie met welk speelgoed mag als ze allemaal uit de verlegen fase zijn.....)

Ik zal in AK een route beschrijving zetten, ivm verkeerde navigatiesystemen. Ik wil dus geen telefoon dat iemand voor een tweewielerzaak staat!! (altijd standaard met mensen die hier onbekend zijn en bij ons moeten zijn)
Meiden, ik ga toch even kijken wat ik ga doen. Afgelopen weekend maakte de auto een gek geluid, wat waarschijnlijk inhoudt dat de aandrijfas vervangen moet worden. Dus ik wil eerst even goed met de garage afstemmen of ik dan zonder problemen bijna 500 km kan gaan tuffen in m'n eentje met twee kinderen. Zit dan niet echt te wachten op autopech, sowieso niet als je zwanger bent. Die ervaring heb ik al helaas Heb het met man wel gehad over eventueel een auto huren, zodat hij ook een auto heeft om eventueel nog boodschappen te kunnen doen enzo, maar hij vond het dan wel een duur weekend worden.

Plus dat ik ook even moet bekijken hoe het met mijn heup gaat, daar heb ik gisterochtend ineens last van gekregen, en dat lijkt ook niet echt minder te worden.

Dus ik hoop wel te komen, maar ik ga door de auto wel behoorlijk twijfelen Maar ik zou het wel jammer vinden...

Verder gisteren nog een sms'je van Lau gehad, verwachting was toen dat ze donderdag eventueel naar huis zou mogen, omdat er nog steeds veel vocht uit de wond kwam. Dus da's nog even afwachten. Wat wel fijn is, is dat haar moeder thuis helpt met de kinderen op bed leggen enzo, omdat Lau-man 2 weken geleden door zijn rug gegaan is en niet meer zoveel kan. Dus hopelijk mag Lau gauw weer naar huis toe!

Nu gauw aan de slag, lekker aan het werk.
Duurt bij Lau dus toch allemaal wal langer dan verwacht. Hoop dat ze inderdaad snel naar huis kan. Ze zal niet echt op d'r gemak zijn in het z'huis als je weet dat je man thuis zich ook moet behelpen (ondanks hulp).

Tieg, zou jammer zijn als je niet kan maar wel begrijpelijk. Ik zou de gok dan ook niet wagen, daar hoef je niet eens zwanger voor te zijn. Die 2 kinderen bij je is al genoeg reden

Hier een prut nacht achter de rug. Floor wilde niet slapen. Bij ons gelegd maar ook daar ging ze niet slapen. Was ze eindelijk rustig, dan vond de kat het nodig om even over haar heen te lopen en konden we weer overnieuw beginnen. Ook Tim was aan het spoken. Heb Floor uiteindelijk letterlijk buiten gezet om tot haar door te dringen. Zelfs dat hielp niet. Ze zat gewoon rustig met de duim in haar mond, totaal niet onder de indruk

Daarna ging ze wel slapen bij ons, nog steeds niet in haar eigen bed. Ze hadden bij haar echt wel een gebruiksaanwijzing erbij mogen leveren.

Vanmorgen kregen we ze allebei bijna het bed niet uit natuurlijk.

Tim had blijkbaar meegekregen dat ik Floor buiten ging zetten want die zat dat vrolijk te vertellen bij de opvang. Geloof dat ik het straks nog even moet toelichten

Gisteren ook 10-min gesprek gehad van Tim. Er wordt een lijst afgerateld en kon een paar dingen terugzeggen en werd weer het lokaal uitgewerkt. Hij ligt in ieder geval op niveau maar hij vind het erg moeilijk om stil te zijn. Maakt altijd geluiden en beweegt veel. Soms gaat hij ineens tijdens het werken een rondje door de klas rennen . HIj moet gewoon bewegen, hij kan haast niet anders. Moest er wel om lachen. Ze zouden hem nu af en toe opdrachtjes geven om iets weg te brengen of te halen zodat hij kan bewegen. HIj blijft (gelukkig) gewoon in groep 1 het komende jaar, dat heeft hij ook wel nodig. Kan hij nog iets beter leren luisteren naar de juf want ook dat is nog moeilijk.
Whoehaahah, die Floor! Gewoon met d'r duim in d'r mond zitten. En irritant die katten, dat doet die van ons ook. Krijgt geloof ik iets te weinig aandacht, ben benieuwd hoe het straks gaat als nr. 3 er is... En lekker zeg, die Tim, om dat zo even te vertellen

Wel fijn trouwens, dat 10 minuten gesprek. Ben benieuwd hoe dat met Daan gaat, daar heb ik binnenkort een startgesprek over. Moeten we nog wat voor bedenken, wat we verwachten enzo. Ik denk zelf ook wel dat hij komend jaar nog in groep 1 blijft/komt, ik zie hem nog niet over een jaar al naar groep 3 gaan. Hoewel hij op het moment wel helemaal into lezen en schrijven is.
ps Nico, had je mijn berichtje wel ontvangen als reactie op je mailtje via de website?
Josje, ja had je berichtje ontvangen. Sorry had ik gedachten gereageerd maar dat zie je natuurlijk niet.

Ik ga over 2 weekjes de babykamer daar bekijken en dan meteen even uithoren wat ze verder van plan zijn met kleuren ed. Weet intussen al wel dat het een jongetje is.

Tieg, Tim is ook erg bezig met schrijven en rekenen/tellen. Met schrijven ligt hij voor op zijn leeftijd maar verder is alles gemiddeld. Vooral het stil zitten, stil zijn enluisteren moet hij nog een beetje onder de knie krijgen. Ook samen spelen blijkt nog wel eens lastig te zijn, hij doet liever zijn eigen ding.

En 2,5 jaar kleuteren is eigenlijk alleen maar fijn.
Arme Lau.... Ik heb zo'n vermoeden dat ze niet komt op de meeting, als ze zo lang moet blijven om te herstellen...

En Tieg ook niet misschien...

Nou ik zie het wel, als het dit weer is, kunnen we lekker de tuin in!

Net praktijkexamen gehad, ze was vol lof, dus ik denk dat ik wel geslaagd ben voor Helpende Welzijn (die we moesten om gastouder te blijven) Blij dus!
Cees, goed zeg, gefeliciteerd! Heb je dan nu al je papieren binnen om gastouder te mogen blijven, of moet je dan nog meer examens? Da's wel goed zeg!

Nic, volgens mij is het nog hartstikke normaal dat ze nog niet echt samenspelen op deze leeftijd, dat doet Daan ook nog niet echt. En wat doet Tim verder aan schrijven dan, daar ben ik wel benieuwd naar? Daan heeft laatst voor het eerst zijn naam geschreven, en is verder heel veel aan het tekenen. Het wordt nu allemaal wat fijner en herkenbaarder.

Laatst na de vakantie had hij een onwijs mooie draak getekend, willen we er nog een foto van maken, veegt Tessel de tekening uit (was op zo'n magnetisch tekenbord). Wel balen, want Daan wilde dus niet nog een keer tekenen. Maar hij had laatst het hele bord vol gepriegeld, daar hebben we dan wel weer een foto van. niet dat het herkenbaar is, maar het was als geheel wel heel mooi. Gewoon Kunst met de grote K.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven