Gezondheid alle pijlers

Wie duimt er voor mij?

01-06-2010 10:05 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er voor mij duimen het komende uurtje dat de tandarts mij niet te veel pijn doet. Wortelkanaalbehandeling. Dat het maar niet te lang duurt, dat het daarna niet superpijn doet en dat die tandarts een beetje goed prikt (verdoving). Vorige keer ging die spuit er behoorlijk pijnlijk in, bah. Heb er schrik van. Misschien dat al jullie lieve schietgebedjes mij kunnen helpen. Valt te proberen.
Nou vooruit; zet 'm op
Succes Ivy!
Ik leef met je mee!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik duim!
anoniem_85056 wijzigde dit bericht op 18-08-2010 15:27
Reden: .
% gewijzigd
Mp3 op je hoofd met lekkere muziek op en verstand op nul. Komt goed!
De behandeling doet pijn, maar veeeeeel minder dan de ontsteking zelf. Ik was (al die keren, ben een pechvogel) al gelukkig als ik in die stoel lag, dan wist ik in ieder geval dat de pijn snel over zou zijn.
Doet helemaal geen zeer!
Laat je weten hoe het gegaan is?

Duim voor je, en weet dat daarna alles anders is haha!
..popcorn?
Ivy, ik duim! Ik kom net terug van de tandarts (tanden slijpen i.v.m. facings) en was doodsbang, maar het viel allemaal mee, geen centje pijn. Ik hoop dat het bij jou ook meevalt.
Er wordt hier hard voor je geduimd! Sterkte!!!
Ik zal voor je duimen hoor!

Ik heb een keer een wortelkanaalbehandeling gehad en het deed geen centje pijn.

Ik kreeg eerst een verdoving en daarna werd de zenuw weggehaald... hierdoor voel je dus helemaal geen pijn meer in je kies. Daarna heb ik een vulling gekregen en gewoon zonder verdoving want je voelt toch niks meer.

(Ik heb dan wel weer een verwijzingsbrief gekregen voor het verwijderen van een verstandskies en dat lijkt me net iets vervelender :(... maar ik ga gewoon ontspannen naar de kaakchirurg en maak me er niet zo druk om)

Dus succes!! Hopelijk gaat het allemaal prima vandaag!
*duim, duim, duim*
Ook hier wordt hard geduimd! Sterkte Ivy, ik hoop dat je later kunt melden dat het meegevallen is
En hij is alweer voorbij!!!!! Opgelucht en pijnvrij?

Yay!!!!!

Dat heb je toch maar mooi ff gedaan!
Nope
Yeaaaaaaaaaaaaaah!!!!! Het is voorbij. Heel erg bedankt voor al die lieve duimpjes. Volgens mij heb het geholpen, haha. Viel heel erg mee. Moet even afwachten of het straks nog steeds geen pijn doet, aangezien ik nog compleet onder verdoving zit. Maar...ik ben heel trots op mezelf dat ik dit maar weer eens gedaan heb.
Oh, wanneer mag ik weer eten? Ik heb honger.
Neem vast ibuprofen voor als de verdoving uitgewerkt is.

Hier spreekt een ervaringsdeskundige...
Ik heb het gelezen ja, maar bij mij deed de ontstekinge helemaal geen pijn. Was toevallig op de foto te zien, maar zelf had ik er niks van gemerkt. Raar toch! Maarre...aangezien jij de ervaringsdeskundige bent: wanneer mag ik weer eten, heb echt honger. Verdoving is nog niet helmaal weg, want mijn lip voelt nog dik. Eerst maar wachten tot die uitgewerkt is?
Wat fijn dat de behandeling zo is meegevallen, Ivy

Hier geen ervaringsdeskundige, maar ik hoop dat ook het natraject je niet te veel zal plagen. Sterkte!
Wacht maar even, anders bijt je op je lip of wang en dat is niet fijn. En betreft de vulling die erop zit gewoon even een uurtje wachten, zegt mijn tandarts altijd.

Wat gek trouwens dat je bent behandeld als je geen pijn hebt. Dan zou het toch ook gewoon nog weg kunnen trekken? Ik heb weleens een 'geirriteerde zenuw' gehad (beetje pijn maar alleen bij koud/warm) en dan zei de tandarts: "Meid we wachten even af, je kan wel wat anders doen met dat geld neem ik aan".
Nou, de tandarts zei dat ik 1 van de gelukkige was die er geen last van hebben. Op de foto was het ook duidelijk te zien, een vette ontsteking onderaan de wortel. Kans dat dat vanzelf weggaat is ongeveer 0. Als je de ontsteking laat zitten, gaat je kaakbot er op een gegeven moment aan. Ook geen fijn idee. Hij heeft het in ieder geval wel mega verdoofd. Ben om 11 uur verdoofd en nu half 3 is het nog niet uitgewerkt. Nouja, als het straks pijn gaat doen, ben ik in ieder geval langer pijnloos geweest. Heb tot nu toe nog niks gegeten.
Hmmm. Nou lucky you dan, ik wilde mijn kop wel tegen de muur rammen zoveel pijn had ik (zelfs na maximale dosis ibuprofen en paracetamol met codeine), en bij sommige behandelingen had ik ook achteraf veel pijn.

Anders drink je toch even iets vullends? Yoghurt of chocomelk ofzo?
Okee, het is nu 5 uur en eindelijk is de verdoving uitgewerkt. Gelukkig...geen pijn. Ga nu een berg spaghetti eten!!!!

Bedankt voor alle steun allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven