Chips!
vrijdag 12 maart 2010 om 15:14
Naar aanleiding van de website van een grote chipsfabrikant ben ik tot het volgende topic gekomen.
Er is nu een actie waarbij je een nieuwe smaak chips kan verzinnen, als je dit idee instuurt maak je kans op 25.000 euro en 1% van de omzet.
Overigens valt het niet mee om origineel te zijn, via het menu kun je zoeken op trefwoord, maar bijna alles lijkt al te zijn ingestuurd.
Het is niet mijn bedoeling om reclame te maken, vandaar dat ik er nog even een vraag aan hang:
Welke smaak zou jij op de markt brengen als jij eigenaar zou zijn van een chipsfabrikant?
Er is nu een actie waarbij je een nieuwe smaak chips kan verzinnen, als je dit idee instuurt maak je kans op 25.000 euro en 1% van de omzet.
Overigens valt het niet mee om origineel te zijn, via het menu kun je zoeken op trefwoord, maar bijna alles lijkt al te zijn ingestuurd.
Het is niet mijn bedoeling om reclame te maken, vandaar dat ik er nog even een vraag aan hang:
Welke smaak zou jij op de markt brengen als jij eigenaar zou zijn van een chipsfabrikant?
dinsdag 13 april 2010 om 20:50
quote:Moordwijf schreef op 13 april 2010 @ 20:29:
WAAR KUN JE ALLE INGESTUURDE SMAKEN BEKIJKEN?Bij "Menu" --- > "Smaken" en dan zie je de meest recent ingestuurde (pijltje naar rechts is bladeren). Of je zoekt op trefwoord (in het aparte vakje).
WAAR KUN JE ALLE INGESTUURDE SMAKEN BEKIJKEN?Bij "Menu" --- > "Smaken" en dan zie je de meest recent ingestuurde (pijltje naar rechts is bladeren). Of je zoekt op trefwoord (in het aparte vakje).
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 1 juni 2010 om 15:05
De jury heeft gesproken. Van de bijna 700.000 inzendingen konden er maar 3 inzendingen door naar de finale.
En helaas, jouw inzending is niet geselecteerd.
De 3 inzendingen die wel door zijn naar de finale worden nu ontwikkeld in onze fabriek en liggen vanaf oktober 2010 in de winkel. Vanaf dan kan heel Nederland stemmen op zijn of haar favoriet!
Dus, nog even geduld. Bedankt voor je inzending! En in oktober komen we weer bij je terug!
Groet,
Het Lay's Team
En helaas, jouw inzending is niet geselecteerd.
De 3 inzendingen die wel door zijn naar de finale worden nu ontwikkeld in onze fabriek en liggen vanaf oktober 2010 in de winkel. Vanaf dan kan heel Nederland stemmen op zijn of haar favoriet!
Dus, nog even geduld. Bedankt voor je inzending! En in oktober komen we weer bij je terug!
Groet,
Het Lay's Team
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 19 september 2010 om 19:17
Ik heb net gezien welke 3 smaken naar de finale gaan. Kon wel janken , mijn ingezonden smaak zat er ook bij maar ik had het een andere naam gegeven. Die andere smaak weet ik niet meer of ik die wel of niet heb ingestuurd, ik had er een aantal ingestuurd, ik heb het niet opgeschreven wat ik heb ingestuurd met welke motivatie.
Er zit wel een lekkere bij denk ik, daar ga ik iig op stemmen. (nee niet die met die andere naam)
Er is een storing op de site dus ik kan nog niet stemmen.
Er zit wel een lekkere bij denk ik, daar ga ik iig op stemmen. (nee niet die met die andere naam)
Er is een storing op de site dus ik kan nog niet stemmen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.