Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 1 juni 2010 om 23:20
Bieb, lekker die paprikachips
En inderdaad, als het nog erger wordt bel ik. Maar een week lukt me nog wel, met een beetje hulp van de farmaceutische industrie .
En nu ga ik lekker lenzen uitdoen, tanden nog eens grondig poetsen en dan
Slaap lekker allemaal!
PS: Splinter, hopelijk heb je genoten vandaag
En inderdaad, als het nog erger wordt bel ik. Maar een week lukt me nog wel, met een beetje hulp van de farmaceutische industrie .
Slaap lekker allemaal!
PS: Splinter, hopelijk heb je genoten vandaag

dinsdag 1 juni 2010 om 23:28
dinsdag 1 juni 2010 om 23:35
quote:Talkinghead schreef op 01 juni 2010 @ 23:20:
Slaap lekker allemaal!
PS: Splinter, hopelijk heb je genoten vandaag Ik las snel dat jij je tanden ging uitdoen! Haha
Slaap lekker allemaal!
PS: Splinter, hopelijk heb je genoten vandaag Ik las snel dat jij je tanden ging uitdoen! Haha
Poelepoelepoelepoes!
dinsdag 1 juni 2010 om 23:40
quote:Kletsmajoor schreef op 01 juni 2010 @ 23:19:
HW
Zég HW wat had je nou in godsnaam allemaal voor papieren bij je'? Ik ga gewoon de ballen van de kater van Olijf tussen mijn papieren stoppen
Daar zullen ze wel even stil van worden.
Diploma ('s)
CV
routebeschrijving eh..
mn sollicitatiebrief
steekwoorden voor tijdens t gesprek
eh,..
mn hele waslijst aan verhaal (8 a4tjes) met standaard vragen waar ik dan alvast antwoord op had gegeven. die las ik dan in de trein even rustig door. Ik heb namelijk het geheugen van een zeef dus als ik dat dan nog even lees voordat ik naar binnen stap denk ik altijd dat het wel goed moet gaan.
nou ik ga maar eens proberen te slapen.
ben zo sacherijnig dat ik gewoon schrik van mezelf. Heb nergens zin in, elk fysiek contact is te veel -> snauwen, muziek die ik niet uitkies -> snauwen.. bah.. zo ken ik mezelf helemaal niet.
Morgen is het over *punt*.
HW
Zég HW wat had je nou in godsnaam allemaal voor papieren bij je'? Ik ga gewoon de ballen van de kater van Olijf tussen mijn papieren stoppen
Daar zullen ze wel even stil van worden.
Diploma ('s)
CV
routebeschrijving eh..
mn sollicitatiebrief
steekwoorden voor tijdens t gesprek
eh,..
mn hele waslijst aan verhaal (8 a4tjes) met standaard vragen waar ik dan alvast antwoord op had gegeven. die las ik dan in de trein even rustig door. Ik heb namelijk het geheugen van een zeef dus als ik dat dan nog even lees voordat ik naar binnen stap denk ik altijd dat het wel goed moet gaan.
nou ik ga maar eens proberen te slapen.
ben zo sacherijnig dat ik gewoon schrik van mezelf. Heb nergens zin in, elk fysiek contact is te veel -> snauwen, muziek die ik niet uitkies -> snauwen.. bah.. zo ken ik mezelf helemaal niet.
Morgen is het over *punt*.
Poelepoelepoelepoes!
dinsdag 1 juni 2010 om 23:40
Morgenochtend
Dochterlief gaat extra vroeg naar de gastouder. Ik kan niet eens meer een cv meenemen want ik heb geen inkt.
Dit is de eerste keer in jaaaaren dat ik weer ga solliciteren. Ik heb wel gewerkt na geboorte dochter maar dat was gewoon contract tekenen en klaar zo ongeveer
En het was een bijbaan en nu mijn hele inkomen.
Ik had vorige week een afspraak gemaakt bij het UWV voor donderdag en toen vroeg ze of ik bijstand aan wilde vragen... Nee, ik wil werk en ik vind dat zo deprimerend om bijstandsmoeder te worden.. ik wil die baan! En anders de ervaring van sollicitatietraining
Dochterlief gaat extra vroeg naar de gastouder. Ik kan niet eens meer een cv meenemen want ik heb geen inkt.
Dit is de eerste keer in jaaaaren dat ik weer ga solliciteren. Ik heb wel gewerkt na geboorte dochter maar dat was gewoon contract tekenen en klaar zo ongeveer
En het was een bijbaan en nu mijn hele inkomen.
Ik had vorige week een afspraak gemaakt bij het UWV voor donderdag en toen vroeg ze of ik bijstand aan wilde vragen... Nee, ik wil werk en ik vind dat zo deprimerend om bijstandsmoeder te worden.. ik wil die baan! En anders de ervaring van sollicitatietraining