Eucerin Hyaluron-Filler
dinsdag 9 oktober 2007 om 18:51
Jaaaaaa, die vind ik erg fijn. Ben nu met mijn tweede pot dagcreme bezig en mijn eerste pot nachtcreme. Wel prijzig, maar heb gehoord dat ze in Duitsland voordeliger is, dus als je dicht bij de grens woont is het misschien de moeite waard. Ik koop ze nu bij de apotheek. Vind het resultaat echt super! Mijn huid is gladder, egaler en na 1 week zie je echt al verschil.
donderdag 11 oktober 2007 om 21:27
vrijdag 12 oktober 2007 om 13:36
Ben "pas" 32 en heb nu van de dag- en nachtcreme een proefmonster in gebruik. Erg fijn spul, met name de dagcreme. Ik heb een gecombineerde huid met, helaas nog steeds, neiging tot acne. En dit is zo ongeveer de eerste anti-agingcreme waar ik geen puistjes van krijg. En het lijkt alsof mijn hiuid gladder oogt, na een week al.
Het proberen waard.
Gr. Anna
Het proberen waard.
Gr. Anna
vrijdag 19 oktober 2007 om 11:09
ik gebruik sinds 2 dagen Eucerin hyaluron filler dag en nachtcreme,en ik moet zeggen het voelt heel lekker aan.ik ben benieuwd of het resultaat geeft,ik krijg heel gauw pukkels van creme''s niet van die uit knijp dingen maar hele harde jeukende bulten niet echt fraai!!ik gebruik ook wel eens borage capsules,knip ik dan stuk en smeer het op mijn gezicht voelt ook wel fijn aan!
gr elyssa
gr elyssa
vrijdag 19 oktober 2007 om 13:39
wisten jullie dat lóreal nu ook een serie heeft met hyaluron, ik smeerde het serum op om te proberen en dat was zeker niet slecht!!!!
Ligt qua prijs ook wat voordeliger
En hier hebben jullie ene adres voor t maken van jullie eigen hyaluron crème
of het laten maken v een eigen crème, die vond ik gister op het net
http://www.helenacosmetic...//www.helenacosmetica.nl/
Heb het zelf nog niet geprobeerd daar ,maar het is een leuke site en niet duur.
Ligt qua prijs ook wat voordeliger
En hier hebben jullie ene adres voor t maken van jullie eigen hyaluron crème
of het laten maken v een eigen crème, die vond ik gister op het net
http://www.helenacosmetic...//www.helenacosmetica.nl/
Heb het zelf nog niet geprobeerd daar ,maar het is een leuke site en niet duur.
vrijdag 19 oktober 2007 om 13:39
quote:vendredi schreef op 11 oktober 2007 @ 21:27:
Sabina, ik ben 47
Heb gisteren nog een pot in Duitsland gekocht, euro 24.60 (maakt dus niet zo veel uit) en de oogcreme ( iets van 12 euro). Ik ben normaal niet zo enthousiast en heb toch wel heel wat duurdere cremes gebruikt,w.o. Vichy, Sisley,etc. Maar deze doet echt wat!
groetjes, V
Hai,
Hebben ze de oogcreme ook al in nederland? kon deze nml nog nergenst vinden ????
Sabina, ik ben 47
Heb gisteren nog een pot in Duitsland gekocht, euro 24.60 (maakt dus niet zo veel uit) en de oogcreme ( iets van 12 euro). Ik ben normaal niet zo enthousiast en heb toch wel heel wat duurdere cremes gebruikt,w.o. Vichy, Sisley,etc. Maar deze doet echt wat!
groetjes, V
Hai,
Hebben ze de oogcreme ook al in nederland? kon deze nml nog nergenst vinden ????
vrijdag 19 oktober 2007 om 14:03
welke A crme gebruiik je danElyssa
want de retin A bv is juist tegen acne, alleen is het wel zo, dat als je met deze creme dan start dat je eerst door een explosie v acne heen moet, omdat ie alles eruit trekt zeg maar.
Ik gebruik deze retinA voor die kleine reliefjes en mijn huid is nu na een half jaar heel erg egaal erdoor, het is wel een produkt wat doorzettingsvermogen vergt.
want de retin A bv is juist tegen acne, alleen is het wel zo, dat als je met deze creme dan start dat je eerst door een explosie v acne heen moet, omdat ie alles eruit trekt zeg maar.
Ik gebruik deze retinA voor die kleine reliefjes en mijn huid is nu na een half jaar heel erg egaal erdoor, het is wel een produkt wat doorzettingsvermogen vergt.