Elektrische pizza oven?

03-06-2010 15:03 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man maakt elk weekend pizza's mbv een pizza steen. Heerlijk maar de bodem is toch niet zo knapperig als bij een houtoven.

Nu hebben we geen plek voor een houtoven in de tuin dus ben ik opzoek naar the next best thing. Een elektrische pizza oven.

Wie kent of heeft er een?

Ik heb een gezien van Bestron voor 50 euro maar ook een Ferarri oven en die kost 139.

Van die laatste vond ik lovende recensies waaronder DEZE van Wouter Klootwijk

Ik wil er dus een kopen voor man als cadeautje maar welke, de dure of goedkope? Opzich heb ik geen problemen om meer uit te geven als het product ook een stuk beter is.

Rest mij nog dit te zeggen:

Pizza!

en dank!
Ohhh heerlijk pizza's he. Die steen leek mij altijd iets, maar daar kan ik maar beter niet voor sparen?

Helaas geen ervaring met die producten die je noemt. Wel een leuk kado vind ik het.

Ik heb 2 jaar geleden een electrische pizzapan gekregen maar nog nooit geprobeerd, ik maak het altijd in de oven. Maar misschien zal ik die nog een keer proberen en anders op MP zetten, waar er nog een paar honderd staan .

Leuk, ik lees mee verder. Alvast een heerlijke pizza verjaardag.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Je link doet het niet.
Oeh hier een nieuwe poging naar de recensie pagina waar die van Wouter ook bij staat.

Hier! Edit: werkt dus ook niet. De website waar ie opstaat heet italia4you kun je zelf ook zoeken ;)

MV, je kan ook doen zoals mijn ouders. Die gebruiken ongeglazuurde tuintegels als pizza steen (4 op het ovenrek past precies in de smeg). Dan kost het dus geen drol en heeft hetzelfde effect. Doen!
De ferrari is echt een juweel ik stuur je vanavond een link naar iemand die er een heeft nu op mijn iPod gaat het niet
quote:gelukkeling schreef op 03 juni 2010 @ 15:17:

De ferrari is echt een juweel ik stuur je vanavond een link naar iemand die er een heeft nu op mijn iPod gaat het niet
Het zal aan de laptop liggen denk ik, ik kan ook niet op de nieuwe link komen. Wacht maar even of de rest er wel op kan.

Ik heb geen tuintegels maar begrijp ik je goed dat je gewoon een tuintegel kan kopen die in je oven past en daar maak je die pizza op?

Ik maak vaak en graag pizza en het lukt mij uiteraard niet om hem zo lekker te krijgen als in een pizzaria dus alle tips zijn welkom.

Maar eerst even reacties voor die oven. Ik ga kijken of ik de link anders kan openen. Maar zeker als jullie elk weekend pizza's maken is het wel een goed idee.
Die link werkt ook niet als ik hem wil openen dus het ligt niet aan jou. Geen idee hoe dat kan...

Maar je kan inderdaad gewone, poreuze ongeglazuurde tegels kopen voor in de oven ( van terracota of gewoon die grijze). Daarmee lukken pizza's al een héél stuk beter maar ik ben nu opzoek naar het allerbeste
http://www.voerlog.nl/2009/1/13/13-1-2009.html
Ik heb de Alfredo (van Bestron) en hij is fantastisch.

Laatst kreeg ik bij iemand een pizza van de pizzaboer waar ik vroeger zelf altijd bestelde, en die ik altijd lekker vond, maar ik vond em nu waardeloos. Mijn pizza's uit de Alfredo veeeeeeeeeeel beter!

Krijg je geen spijt van.
Volgens mij heeft die kennis ook een goedkoper de alfredo...
Ik kan me herinneren dat ik destijds ook lang aarzelde tussen de Ferrari en de Alfredo, maar ik kon geen verschil ontdekken.

Die Alfredo doen hoor!

Zulke mooie, heerlijke, knapperige pizza's heb je nog nooit gezien.

Ik ben fan!!
Kijk dat zijn de berichten! Nu nog even wachten op het Ferarri kamp en dan maar bestellen ;)
Het Ferrarikamp zegt ook de Alfredo!, dat blijkt die kennis ook te hebben gedaan en het is een echte lekkerbek die jongen. op de site die hij bijhield van zijn Montignac dieet, staan opmerkingen over de oven, 13 januari krijgt hij hem en de 16e gebruikt hij hem, hij is laaiend enthousiast dus doen! http://voerlog.nl/index2009.html

links in de index kun je op die datums klikken
Verdorie! Nergens een Bestron op voorraad *grrrr* zijn er google wonders in de zaal?
Jaaahhh, ik heb ook een Bestron. Jaren geleden gekocht bij de Wehkamp. Heerlijke pizza's.

En als ie eenmaal goed heet is zijn de pizza's zo klaar. Valt niet tegen op te eten.
http://www.internetwarenh ... sp?dir=491&pid=BS-0143-00

hier?
quote:gelukkeling schreef op 04 juni 2010 @ 21:28:

http://www.internetwarenh ... sp?dir=491&pid=BS-0143-00

hier?

Nee ook hier weer die lange levertijd. De oven is overal uitverkocht en is volgens Bestron half Juli pas weer beschikbaar.

Lastig hoor, luxe problemen!
Een echte pizza komt toch uit een houtoven?? Patat maak je toch ook niet in de magnetron?

Afgelopen woensdag stond er een heel leuk stuk in de telegraaf over een dame die pizzaovens uit Italie haalt. Ze stond ook al in de Grazia omdat ze een pizzabakwedstrijd met BN-ers had georganiseerd. Voor wie het leuk vind hier een linkje naar het stuk uit de telegraaf.

JJ, die Bestron pizza's zijn echt heeeerlijk...en heel wat goedkoper dan zo'n houtoven.

PP, heb je al op marktplaats gekeken?
Ja zo'n houtoven lijkt me te gek! leveren ze ook de benodigde ruimte in de tuin erbij?!

Ik heb maar gewoon de makkelijke en dure weg gekozen en ben voor de Ferarri gegaan. Hij staat nu verstopt en ik wilde dat ik hem NU kan geven maar moet een weekje wachten. Bummer.

Ik hou jullie op de hoogte!
Ah, je hebt hem al gekocht zie ik.

Ik heb de Ferrari en vind hem erg fijn! Het is even uitvinden op welke temperatuur/tijd je hem moet instellen, maar dan heb je echt lekkere pizza's!

Ik bestel ze iig niet meer. Slap, flauw en koud als 't brommertje er is.

Vind het alleen wel een nadeel dat als ik nu zin in pizza heb, ik eerst uren moet wachten tot het deeg gerezen is.

Heb nog niet deeg uit de vriezer geprobeerd, dat schijnt wel goed te kunnen.

Ik ben benieuwd hoe je hem vindt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven