Worstenbroodjes maken van broodbakmix

05-06-2010 10:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

ik ben nu op werk en dacht; ik ga lekker voor de lunch straks worstenbroodjes maken met broodmix en knakworsten. Brooddeeg staat nu te rijzen voor 10 min, daarna moet je er normaal 1 brood van maken en dan weer een half uur laten rijzen.... Hoe doe ik dat nu met kleine broodjes met een worstje erin?? Voel me heel dom, maar zou het zonde vinden als het mislukt...
Als het goed is staat het altijd aan de andere kant van het broodmix pak, er staat hoe en wat bij het maken van 1 brood en van bolletjes. Als je het niet kan vinden dan kijk ik wel op mijn broodmix. Of even in mijn kookschrift, maar ik heb het even waar ik nu zit niet bij de hand.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hier een recept;

http://www.ah.nl/recepten ... 457378&rq=worstenbroodjes
Waarom maak je niet gewoon langwerpige broodjes en de worstjes apart opwarmen en dan op het broodje doen?

Lijkt mij dat het risico minder is op het mislukken.
Nou ik heb het lang laten rijzen en mijn stagiar is nu met een client het deeg erom heen aan het doen. Als het niks wordt hebben we nog gewone bolletjes.... Spannend!!!
Ben benieuwd, laat je het nog weten?
Oh en op het pak stond alleen heel brood en ciabatta, geen bolletjes ofzo...
Nou ze waren nog best lekker! Niet heel luchtig ofzo, maar prima en de cliënten vonden ze heeeeerlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven