Ik ben benieuwd naar die electrische sigaret.
woensdag 17 oktober 2007 om 14:24
Gister zat ik televisie te kijken toen ik een reclame voorbij zag komen over een soort electrische sigaret. Ik dacht eerst dat het een grapje was maar blijkbaar dus niet. Ik rook zelf helemaal niet wel in een vorig leven heel kort gedaan. Ik ben eigenlijk alleen maar een beetje nieuwsgierig. Weet iemand hoe zo'n ding werkt?
woensdag 17 oktober 2007 om 15:23
Famillieleden van mij hebben hem. Vreemd ding.
Je hebt diverse varianten van light tot zwaar als ik het goed heb. Omdat zij light erin hadden zitten merkte ik er weinig van.
Je inhalleert en dan lijkt het wel alsof je een echte sigaret proeft (qua smaak) alleen je blaast niets uit.
http://www.rutoo.nl/besta...t-discover-the-difference
Hier staat precies wat het is en hoe het werkt. Ik blijf het een raar ding vinden. Het is veel langer,dikker en zwaarder dan een normale sigaret.
Maar wel gezonder in elk geval. Misschien als iedereen dat ding heeft en het een normaal iets wordt ik er ook aanga, maar voorlopig hou ik het bij mijn eigen ongezonde sigaretten
Je hebt diverse varianten van light tot zwaar als ik het goed heb. Omdat zij light erin hadden zitten merkte ik er weinig van.
Je inhalleert en dan lijkt het wel alsof je een echte sigaret proeft (qua smaak) alleen je blaast niets uit.
http://www.rutoo.nl/besta...t-discover-the-difference
Hier staat precies wat het is en hoe het werkt. Ik blijf het een raar ding vinden. Het is veel langer,dikker en zwaarder dan een normale sigaret.
Maar wel gezonder in elk geval. Misschien als iedereen dat ding heeft en het een normaal iets wordt ik er ook aanga, maar voorlopig hou ik het bij mijn eigen ongezonde sigaretten
woensdag 17 oktober 2007 om 16:02
woensdag 17 oktober 2007 om 20:08
Mijn kapster heeft het geval en is er tevreden over. Ze steekt geen sigaret meer op, heeft dit ding in haar kontzak en neemt er af en toe een trekje van. Het helpt wel, maar ze komt óók aan, hoewel ze wel een paar kilootjes kan gebruiken.
Als al haar klanten daar nou eens een voorbeeld aan gingen nemen.......... Maar ja, ze is een prima kapster, dus neem ik de rook voor lief.
Als al haar klanten daar nou eens een voorbeeld aan gingen nemen.......... Maar ja, ze is een prima kapster, dus neem ik de rook voor lief.
donderdag 18 oktober 2007 om 01:11
Ik heb de supersmoker. Die is goedkoper als de amerikaanse versie.
Persoonlijk vind ik het geen vervanging voor sigaretten. Het ding is nogal groot en zwaar. En om rook te krijgen moet je nogal moeite doen.
Er zitte 4 cartridges bij, normaal, medium zwaar, light en zonder nicotine. Ik vind ze allemaal te zwaar en heb de zonder nicotine erin gedaan.
Jammer genoeg heb ik nog niet gevonden waar en of je ook deze smaak cartridge los bij kunt bestellen. ik zie alleen een setje van 4 met verschillende smaken en dus 3 smaken die ik niet wil erin.
Dus niet echt een geweldig succes deze electronische sigaret.
Je kunt de supersmoker vinden op
http://www.supersmoker.com/nl/index.php
Persoonlijk vind ik het geen vervanging voor sigaretten. Het ding is nogal groot en zwaar. En om rook te krijgen moet je nogal moeite doen.
Er zitte 4 cartridges bij, normaal, medium zwaar, light en zonder nicotine. Ik vind ze allemaal te zwaar en heb de zonder nicotine erin gedaan.
Jammer genoeg heb ik nog niet gevonden waar en of je ook deze smaak cartridge los bij kunt bestellen. ik zie alleen een setje van 4 met verschillende smaken en dus 3 smaken die ik niet wil erin.
Dus niet echt een geweldig succes deze electronische sigaret.
Je kunt de supersmoker vinden op
http://www.supersmoker.com/nl/index.php
donderdag 18 oktober 2007 om 01:48
Op de site van supersmoker staan cartridges naar sterkte, Zonnebloem. Hoezo moet je moeite doen om rook te krijgen? En smaakt 'ie naar een gewone sigaret? Ik zit zelf nml over de supersmoker te denken: ik rook een pakje (van 24) per dag en a) ik ben bang om longkanker te krijgen en b) het kost me kapitalen (en volgend jaar nog meer)
donderdag 18 oktober 2007 om 19:51
vrijdag 19 oktober 2007 om 06:01
Ik las de info over de electronische sigaret op internet en dacht gelijk: yes dat ga ik doen!! Das echt iets voor mij, ook 2 schhonzussen waren er net aan begonnen en hun reacties waren positief genoeg om direct zo'n ding te bestellen...
Je stopt dan met roken en gaat over tot dampen....De e-sigaret valt ook niet onder de tabakswet, dus je kunt overal dampen. (zelfs in vliegtuig als je met de KLM vliegt heb ik ergens gelezen).
De waterdamp die je uitblaast is niet schadelijk ....Je stinkt niet meer, en je tanden verkleuren niet: WAUWWWWWWWW
Nog een voordeel: Je bent 'maar' 8 euro kwijt voor 5 van die capsules en die staan gelijk met 5x 25 sigaretten (soms zelfs 5x 50/ 60 sigatretten, zegt men...).Is in ieder gaval veel goedkoper dan sigaretten, zelfs als we uitgaan van 25 sigaretten, en met de voorgenomen prijsverhogingen scheelt dat nu al veel en straks nog meer!
Ik ben na 1 dag gestopt met dampen...
Wie een e-sigaret wil uitproberen / overnemen...ik heb er eentje over. Met 2 pakjes á 5 patronen (light en medium)
Ik was heel enthousiast de eerste uren, dat werd steeds minder. Het is net of er ook wat nicotine op je lip gaat zitten en die smaak ging me steeds meer tegen staan. Aan het eind van de avond kon ik geen trekje meer nemen en heb maar een nico-pleister opgeplakt, die lagen nog in de la, en echte sigaretten had ik niet in huis!
Het is niet 'vies' om een 2e hands e-sigaret aan te schaffen, want een nieuw patroon heeft een nieuw mondstuk....
Ik ben 108 euro en een illusie armer en een ervaring rijker...
Maar het goede nieuws: ik wil nu echt werk gaan maken van mijn wens om te willen stopppen, en weer fris te gaan ruiken!
Veel succes....
Je stopt dan met roken en gaat over tot dampen....De e-sigaret valt ook niet onder de tabakswet, dus je kunt overal dampen. (zelfs in vliegtuig als je met de KLM vliegt heb ik ergens gelezen).
De waterdamp die je uitblaast is niet schadelijk ....Je stinkt niet meer, en je tanden verkleuren niet: WAUWWWWWWWW
Nog een voordeel: Je bent 'maar' 8 euro kwijt voor 5 van die capsules en die staan gelijk met 5x 25 sigaretten (soms zelfs 5x 50/ 60 sigatretten, zegt men...).Is in ieder gaval veel goedkoper dan sigaretten, zelfs als we uitgaan van 25 sigaretten, en met de voorgenomen prijsverhogingen scheelt dat nu al veel en straks nog meer!
Wie een e-sigaret wil uitproberen / overnemen...ik heb er eentje over. Met 2 pakjes á 5 patronen (light en medium)
Ik was heel enthousiast de eerste uren, dat werd steeds minder. Het is net of er ook wat nicotine op je lip gaat zitten en die smaak ging me steeds meer tegen staan. Aan het eind van de avond kon ik geen trekje meer nemen en heb maar een nico-pleister opgeplakt, die lagen nog in de la, en echte sigaretten had ik niet in huis!
Het is niet 'vies' om een 2e hands e-sigaret aan te schaffen, want een nieuw patroon heeft een nieuw mondstuk....
Maar het goede nieuws: ik wil nu echt werk gaan maken van mijn wens om te willen stopppen, en weer fris te gaan ruiken!
Veel succes....
vrijdag 19 oktober 2007 om 20:48
Ik vind de supersmoker FANTASTISCH!! Ik heb al 3 dagen geen echte sigaret aangeraakt. Heb een supersmoker ultimo besteld dat is dezelfde als op tv. Binnen 2 dagen werd ie al bezorgd en kon ik beginnen met super smoken! Moest hem de eerste keer wel 12 uur opladen maar het was het wachten waard. De smaak is prima en hij voldoet ook aan mijn nicotine behoefte. Dus ik raad iedereen aan om snel naar www.supersmoker-kopen.nl te gaan en er een te kopen!!!
zondag 21 oktober 2007 om 10:44
Vraag: ik ben al bijna vijf jaar gestopt met roken en heb er niet echt moeite mee. Maar... als ik 's avonds voor de tv zit en ik ben alleen, krijg ik vreselijk veel zin in snoepen. Juist op die momenten mis ik het roken. Niet de nicotine of andere smerigheid, en zéker niet de stank in huis en hoe schadelijk het zou zijn voor mijn kinderen enzovoort. Maar dat gevoel van toch 'iets' hebben buiten alleen maar kijken en luisteren, dat het roken tot vijf jaar geleden voor mij invulde (en me behoedde voor snoepen), daarvoor wil ik wat anders dan snoepen.
Zou zo'n supersmoker dat oplossen? Zou ik het ook lekker kunnen vinden? Ik rookte altijd shag omdat ik sigaretten niet lekker vond.
Is het schadelijk of helemaal niet? Het lijkt me dat het toch beter is helemaal niet aan zoiets te beginnen, maar stiekem denk ik... nou...?
xx lisa.
Zou zo'n supersmoker dat oplossen? Zou ik het ook lekker kunnen vinden? Ik rookte altijd shag omdat ik sigaretten niet lekker vond.
Is het schadelijk of helemaal niet? Het lijkt me dat het toch beter is helemaal niet aan zoiets te beginnen, maar stiekem denk ik... nou...?
xx lisa.
zondag 21 oktober 2007 om 21:08
Lisa,
Wanneer je de E-sigaret met patronen zonder zonder nicotine gebruikt, dan zou het iets kunnen zijn, ik heb geen idee hoe dat smaakt.
Maar als je echt wilt proberen, mag je de mijn uitproberen, moet je alleen nog een doosje bestellen met patronen ( 5 voor 8 euro + verzendkosten)
Maar goed ook zonder sigaret ben je op de goede weg
Dus idd wrom zou je...
Wanneer je de E-sigaret met patronen zonder zonder nicotine gebruikt, dan zou het iets kunnen zijn, ik heb geen idee hoe dat smaakt.
Maar als je echt wilt proberen, mag je de mijn uitproberen, moet je alleen nog een doosje bestellen met patronen ( 5 voor 8 euro + verzendkosten)
Maar goed ook zonder sigaret ben je op de goede weg
Dus idd wrom zou je...
maandag 22 oktober 2007 om 12:50
zondag 23 december 2012 om 22:51
quote:Doubleimpact schreef op 19 oktober 2007 @ 06:01:
Ik las de info over de electronische sigaret op internet en dacht gelijk: yes dat ga ik doen!! Das echt iets voor mij, ook 2 schhonzussen waren er net aan begonnen en hun reacties waren positief genoeg om direct zo'n ding te bestellen...
Veel succes....
Hey heb je er nog steeds 1 over?
Ik wil het wel proberen!
Veel succes....
Hey heb je er nog steeds 1 over?
Ik wil het wel proberen!