Koffie op de bank

09-06-2010 22:51 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allen,

Ik heb zojuist koffie op onze zwart stoffen bank laten vallen (ik heb het kopje namelijk altijd op de bank tegen de leuning aan en dat gaat nog wel eens fout). Vriend is hier uiteraard niet blij mee aangezien de bank niet echt goedkoop was. Ik ben al met een sopje van wasmiddel in de weer geweest, theedoek erover en gestreken (vond ik op internet, moet toch wat ) en de vlek is nu wel weg en bijna opgedroogd, maar we zitten hier dus nu met een enorme koffie-lucht. Heel sfeervol, een koffie aroma in je huis, maar niet dat het non-stop door blijft meuren. Wie o wie kan mij vertellen hoe ik die lucht uit de bank kan krijgen?

Ik zit er zelf aan te denken om morgen maar even Febrèze te halen, bij gebrek aan beter, maar ik vermoed dat de geuren dan gaan mengen en dat zal er niet beter op worden.

Ik kijk uit naar jullie suggesties
Ik zou voor febreze gaan..

En als mosterd: ik heb mijn bank laten behandelen waardoor dranken er op blijven liggen ipv er meteen intrekken. Ideaal met mijn motoriek.
Ik heb van HG een spuitbus voor bekleding van meubels. Inmiddels een paar keer gebruikt en vlek is helemaal weg gegaan.
Kijk eens op www.james.nl, daar worden vaak goede tips gegeven.

Succes.
Voor het neutraliseren van geuren wordt altijd water met een beetje azijn genoemd.
En dan bedoelen ze schoonmaak azijn? Of gewoon azijn? Dat laatste heb ik namelijk op t moment in huis dus dat zou mooi zijn!
Lijkt mij de gewone azijn..

Ik gebruik ook wel eens azijn in de was en dat is niet de soort azijn die in de winkel vaak bij de wasmiddelen en spiritus staat.

Wel degene bij de olie, frituurvet enzo..

Hoop dat je dr wijzer van wordt .
Ik zou trouwens wel eerst even testen op een klein stukje bank dat niet in het zicht zit. Zou lullig zijn als je kleurverschil krijgt...
ah joh wat maakt dat uit, bij mij zit er koffie, thee, chocolade melk, soep, wijn, bier enz. in de bank.

Verder nog, chips, chocolade, tomatensaus, alles wat je op toastjes kan doen enz.

En dan nog wat lichaamsappen, bank is dan ook al 10 jaar oud en zit heerlijk.
quote:Juf_achterbak schreef op 09 juni 2010 @ 23:49:

En dan nog wat lichaamsappen.............................Gatver :puke:
quote:Bergje65 schreef op 09 juni 2010 @ 23:51:

[...]

Gatver :puke:
quote:Juf_achterbak schreef op 09 juni 2010 @ 23:49:

ah joh wat maakt dat uit, bij mij zit er koffie, thee, chocolade melk, soep, wijn, bier enz. in de bank.

Verder nog, chips, chocolade, tomatensaus, alles wat je op toastjes kan doen enz.

En dan nog wat lichaamsappen, bank is dan ook al 10 jaar oud en zit heerlijk.

Oja, ieder z'n ding natuurlijk.

Bedankt voor de tips! Ik wilde het dus met azijn proberen, maar vriend is bang dat die lucht er dan weer niet uit gaat. Lastig, maar ja, meneer heeft 'm betaald dus als ik 'm nog meer verkloot..

Ik ga toch zo maar op jacht naar Febreze!
Febreze maskeert de geur alleen maar volgens mij, dat HG spul werkt wel echt tegen geurtjes, ik heb het ook op vloerbedekking gebruikt (heb een kat haha) dus op de bank werkt het vast ook goed. Het heet "alle nare geurtjes weg"dus dat zegt al een hoop....
Oh thnx, Virginia. Ik ga zo gelijk even naar de winkel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven