Gezondheid alle pijlers

Mijn man had leukemie

10-06-2010 21:38 5896 berichten
Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn man (hier HIH afkorting van HijIsHij) Acute lymfatische leukemie heeft. Zojuist al begonnen met prednison en van de week beginnen we met de chemo.

UPDATE 5 augustus:

HIH is 2,5 week thuis geweest. Helaas hebben we gisteren te horen gekregen dat de leukemie nog agressiever is dan gedacht. Er zijn nu alweer nieuwe cellen aangemaakt die zorgen dat zijn leverwaarde weer omhoog gaat.

Na deze opname van ongeveer 5 weken zal er een beenmergtransplantatie plaats vinden. Gelukkig is zijn broer een match. Op 8 oct. zal de transplantatie plaats vinden.

Toch zijn er veel mensen die niet het geluk hebben een match te hebben binnen de familie. Daarom is er een nationale donorbank waar gekeken kan worden of er een match is.

Misschien voel je zelf de behoefte om beenmergdonor te worden of ken je iemand die dit zou willen. Je kunt naar deze site voor meer informatie hierover.

UPDATE 7 sep.

HIH is van de week met spoed geopereerd aan zijn hersenen vanwege ophopend hersenvocht tussen zijn hersenen en hersenvlies. Wat de blijvende schade hieraan is is nog niet duidelijk.

UPDATE 9 Oct.

HIH is weer opgenomen. Woensdag 13 oct. krijgt hij de transplantatie. De schade aan zijn hersenen heeft zich beperkt tot zijn zicht. Hij ziet dubbel en heeft nu 1 oog afgedekt. Hiervan is het niet bekend of dit nog beter gaat worden.

UPDATE 10 dec.

HIH heeft De stamceltransplantatie ondergaan maar helaas complicaties gekregen rondom zijn nieren en vooral zijn lever. Op 7 dec. is besloten dat verdere behandeling geen nut heeft en is hij naar huis gekomen.

UPDATE 12 dec.

HIH zijn naam was Patrick en is gisterenochtend om 06.03 uur overleden in zijn slaap. Hij was thuis zoals hij wilde.
Alle reacties Link kopieren
Meis, ik ben er helemaal kapot van.. echt waar, ben helemaal van slag...

Ik hoop zo dat hij bij de 50 % hoort die het halen...

Als ik iets kan doen, gil dan alsjeblieft...
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui

Sterkte!
Ibi,

Ik heb je al een virtuele gegeven, maar doe het hier ook nog even.

Jeetje wat een bericht zeg! Jullie zullen er wel helemaal ondersteboven van zijn.

schrijf hier alles van je af, vloek, scheld en tier hier maar.

Er zullen hier genoeg zijn, die je een knuffel, een tip of een hart onder de riem willen steken.

Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd!
Lieve IBI

heel veel sterkte voor jou en je man en
Lieve Ikbenik,

Je krijgt een dikke knuffel van IvyRosa. Ik vertelde haar over dit slechte nieuws en zij vroeg me je sterkte te wensen en een knuffel te geven.

Ik wens jullie heel veel sterkte, Ikbenik. Zo'n tijd aan het modderen en dan nu deze diagnose.

van Ivy en van mij
Ook hier een hele dikke nietveelzeggendemisschien

Wat een afschuwelijk nieuws!

Veel sterkte en kracht voor jullie samen..
Jeetje wat erg...

Heel veel sterkte voor jullie samen

Ibi

Heel veel sterkte voor jou en je man
Och jeetje toch IBI, wat een zwaar nieuws hebben jullie vandaag gekregen. Ik wens jullie alle kracht.

Heel veel liefs
Lieve IBI nogmaals een

wat een ellende
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Veel sterkte en heel veel succes
Wat een klotenieuws zeg..... Sterkte.
Heel veel sterkte.
Ibi, och Ibi, wat lees ik nu? Dit is toch niet te geloven. Ik vind dit zo akelig om te lezen... Is hij thuis of ligt hij in het ziekenhuis? Wat nu? Chemo dus en verder maar afwachten?

Jezus, wat vind ik dit klote voor je man en voor jou. Heel veel sterkte lieverd. Echt dit heb je niet verdiend. En hij ook niet!

Kan je bij je zus terecht voor wat steun? Of iemand anders? Ik kom zo bij je langs hoor, kan je lekker tegen mij aan huilen. Je hebt mijn nummer als het goed is. Bel me als je er doorheen zit. Ik kan binnen een half uur bij je zijn, vergeet dat niet!
Wat een verschrikkelijk nieuws IBI. Heel veel sterkte
Ook van mij nog even een . Ik wou dat ik meer voor jullie kon doen.
Wat een ongelooflijk kutnieuws! Heel veel sterkte...
Och wat erg! Veel sterkte in deze toch zware tijd! Kom vooral langs om je hart even te luchten!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Oh wat erg IBI heel veel sterke!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Meid wat erg, wat een afschuwelijk nieuws voor jullie. Ik weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen behalve heel veel sterkte toegewenst
Wat erg.

Sterkte!
Wat een afschuwelijk nieuws IBI, heel veel sterkte samen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven