dom geouwehoertopic..
vrijdag 11 juni 2010 om 22:29
ben in een lollige bui en heb echt vreselijk veel zin
om een topic te openen met dom geouwehoer, gedachtes
of gebeurtenissen die niemand ene reet interesseren.
weet niet of er meer mensen lollig zijn maar dat zien we dan wel...
ik zal zelf beginnen:
-WAAAAAROM is mijn was nog niet klaar?? (heb als enig persoontje in nederland geen wasdroger dus mot ut ff ophangen)
-weet absoluut niet wat ik morgen aan moet...
ist beetje duidelijk??
om een topic te openen met dom geouwehoer, gedachtes
of gebeurtenissen die niemand ene reet interesseren.
weet niet of er meer mensen lollig zijn maar dat zien we dan wel...
ik zal zelf beginnen:
-WAAAAAROM is mijn was nog niet klaar?? (heb als enig persoontje in nederland geen wasdroger dus mot ut ff ophangen)
-weet absoluut niet wat ik morgen aan moet...
ist beetje duidelijk??
vrijdag 11 juni 2010 om 22:47
quote:Enneaaa schreef op 11 juni 2010 @ 22:32:
Waarom gaan geliefdes in films dood?
* zit helemaal niet te janken nu... egg nie*
ik heb van de week zitten brullen bij samsam (herhaling op comedy family of zoiets.. digitale tv...)
das nog veel erger.... strak jank ik nog bij een wasmiddelen reclame... (nu ja die zijn zoiezo om te janken )
en waarom is mijn honig/WKshirt er na 7/8 weken nog niet??
Waarom gaan geliefdes in films dood?
* zit helemaal niet te janken nu... egg nie*
ik heb van de week zitten brullen bij samsam (herhaling op comedy family of zoiets.. digitale tv...)
das nog veel erger.... strak jank ik nog bij een wasmiddelen reclame... (nu ja die zijn zoiezo om te janken )
en waarom is mijn honig/WKshirt er na 7/8 weken nog niet??
vrijdag 11 juni 2010 om 22:49
vrijdag 11 juni 2010 om 22:57
grrrrrrr kutkat! bijna al mn was op dat kloterek,
springt mijn kat op het rek WAARDOOR DAT *@#*!REK OMVALT grrrrrrrrrrrrrr. gevolg: kat peert em (maak knakworsten van haar) en ik heb de slappe lach...
oww en die bellybollybh balls zijn klote dingen want krijg niet open. en smeer die stokbrood in je haar
(leuk dit zeg...)
springt mijn kat op het rek WAARDOOR DAT *@#*!REK OMVALT grrrrrrrrrrrrrr. gevolg: kat peert em (maak knakworsten van haar) en ik heb de slappe lach...
oww en die bellybollybh balls zijn klote dingen want krijg niet open. en smeer die stokbrood in je haar
(leuk dit zeg...)