rekeningnr bekend postorderbedrijf.. Wie heeft het voor mij?

zaterdag 12 juni 2010 om 18:03

Zodra ik m heb mag van mij dit topic weer verwijderd.
Maar heeft iemand het rekeningnummer van de Wehkamp bij de hand? Waar ik het op kan storten.
Ik ben de acceptgiro kwijt geraakt en het is niet te geloven maar kan het nergens vinden op hun site.
Maandag kan ik pas bellen. Maar irriteer me dat zoiets niet te vinden is. Ik heb al van alles gegoogled maar kan het gewoon niet vinden.
Je kan ze wel machtigen om iets af te schrijven maar mijn oude rekeningnummer is nog bij hun bekend en je kan alleen schriftelijk een ander rekeningnummer doorgeven.
Omdat ik al laat ben met betalen wil ik het nu regelen.
Maar kan het gewoon niet vinden!
Misschien heeft iemand het voor mij bij de hand?
                    Maar heeft iemand het rekeningnummer van de Wehkamp bij de hand? Waar ik het op kan storten.
Ik ben de acceptgiro kwijt geraakt en het is niet te geloven maar kan het nergens vinden op hun site.
Maandag kan ik pas bellen. Maar irriteer me dat zoiets niet te vinden is. Ik heb al van alles gegoogled maar kan het gewoon niet vinden.
Je kan ze wel machtigen om iets af te schrijven maar mijn oude rekeningnummer is nog bij hun bekend en je kan alleen schriftelijk een ander rekeningnummer doorgeven.
Omdat ik al laat ben met betalen wil ik het nu regelen.
Maar kan het gewoon niet vinden!
Misschien heeft iemand het voor mij bij de hand?

zaterdag 12 juni 2010 om 18:09

quote:Rekeningnummers
Wil je een betaling doen en heb je geen acceptgiro bij de hand? Voor het betalen van een openstaand saldo kun je gironummer 966966 gebruiken. Als je een vooruitbetaling doet om een bestelling te kunnen ontvangen, dan is het gironummer 809811. Vergeet niet bij het betaalkenmerk je klantnummer te vermelden. Maak het bedrag over t.a.v. Wehkamp BV te Zwolle. http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/In ... KBG#vraag1

Wil je een betaling doen en heb je geen acceptgiro bij de hand? Voor het betalen van een openstaand saldo kun je gironummer 966966 gebruiken. Als je een vooruitbetaling doet om een bestelling te kunnen ontvangen, dan is het gironummer 809811. Vergeet niet bij het betaalkenmerk je klantnummer te vermelden. Maak het bedrag over t.a.v. Wehkamp BV te Zwolle. http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/In ... KBG#vraag1

zaterdag 12 juni 2010 om 18:14

zaterdag 12 juni 2010 om 18:15

zaterdag 12 juni 2010 om 20:18

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 juni 2010 @ 18:18:
Ik heb trouwens al in geen tijden meer iets besteld bij de Wehkamp, maar heb eigenlijk wel zin om iets te kopen
Wat let je
Het rekeningnummer is nu bekend, mocht je ook je acceptgiro kwijt raken .
Wat een muts ook... ik had er overheen gelezen op die pagina.
Nah ja zal wel van die drankjes van gisteravond komen..
't Is in ieder geval geregeld nu.
Thanks allemaal.
                    Ik heb trouwens al in geen tijden meer iets besteld bij de Wehkamp, maar heb eigenlijk wel zin om iets te kopen
Wat let je
Het rekeningnummer is nu bekend, mocht je ook je acceptgiro kwijt raken .
Wat een muts ook... ik had er overheen gelezen op die pagina.
Nah ja zal wel van die drankjes van gisteravond komen..
't Is in ieder geval geregeld nu.
Thanks allemaal.