Niet sexy
zaterdag 12 juni 2010 om 19:50
Wat een leuke 12 1/2 jaar getrouwd viering moest worden werd een drama. Ik had een leuke dag/nacht gepland in een romantisch hotelletje. Bij het eten hadden we beiden een beetje (veel) wijn en de tongen kwamen los. 14 jaar zijn we samen en hij is mijn alles, mijn soulmate mijn maatje. Vader van mijn twee kinderen en diegene met wie ik oud wilde worden. Alleen is ons sex leven niet goed. Hij wil zelden sex en als we het dan doen dan is het heel gewoon, dood gewoon. Ik dacht dat hij wat preuts was of misschien wensen had die hij niet durfte te delen met mij, dus ik was heel geduldig. Elke keer als ik het woord sex maar in de mond nam, begon hij te sputteren en te draaien in zijn stoel. In bed geen held, maar buiten bed al helemaal niet. Ik bleef geduldig en bleef proberen het onderwerp aan te snijden, met hetzelfde gevolg. Ik heb geopperd speeltjes te introduceren, leuke lingerie setje, ik heb zelfs aangeboden om een triootje te doen (hebben gelukkig nooit gedaan), om hem maar een beetje wakker te schudden, maar niets hielp. Ik begon te denken dat het aan mij lag. Voor ik mijn man leerde kennen stond sex zo'n beetje nr 1 op mijn lijstje, nu nr 100. I
Ik heb heel wat geexpirimenteerd en was totaal niet preuts. Ik ben 7 jaar ouder dan mijn man en hij heeft in den beginne als eens gezegd dat hij niet "zo'n oud lijf gewend was" maar dat nam ik niet serieus genoeg, blijkt nu. Het heeft me destijds wel gekwetst, want ik weet nog dat hij het zei.
Nu, met een paar wijntjes op, vroeg ik aan hem wat hij zou willen en waarom er maanden voorbij gaan zonder dat hij sex wil. Ik vroeg hem of hij altijd zo was geweest. Nee, bleek toen: bij zijn exen was het soms bij de konijnen af (quote!). Ik schrok en vroeg waarom hij dat dan nooit met mij wil doen, waarom ik nog net niet moet bidden en smeken om een potje small/medium sex. Tja, naar veel aandringen van mijn kant (mijn fout!!!) kwam dan toch het hoge woord eruit: hij vind het erg dat ik geen strak lichaam heb zoals een 25 jarige (ik ben 43). "Als ik wel strak in mijn vel zou zitten....zou je dan wel vaker sex met me willen?" vroeg ik. Ja, dat zou hij dan wel willen.
Ik ben helemaal kapot van binnen, mijn hart is gebroken en ik kan er niet eens meer tegen als hij me aanraakt. Gisteren sloeg deze bom in en vandaag weet ik al zeker dat ik nooit meer sex met hem wil. Op de vraag waarom hij dan soms wel sex heeft met mij antwoorde hij: "omdat het dan weer es tijd wordt. Net als je trek in een hamburger hebt, dan ga je er ook eentje eten."
Ik zal nooit meer dezelfde zijn. Ik weet niet wat ik nu nog moet doen. Ik wil eigenlijk weg, wegrennen, weg bij hem, maar ik heb nog twee kindjes.........
Ik heb heel wat geexpirimenteerd en was totaal niet preuts. Ik ben 7 jaar ouder dan mijn man en hij heeft in den beginne als eens gezegd dat hij niet "zo'n oud lijf gewend was" maar dat nam ik niet serieus genoeg, blijkt nu. Het heeft me destijds wel gekwetst, want ik weet nog dat hij het zei.
Nu, met een paar wijntjes op, vroeg ik aan hem wat hij zou willen en waarom er maanden voorbij gaan zonder dat hij sex wil. Ik vroeg hem of hij altijd zo was geweest. Nee, bleek toen: bij zijn exen was het soms bij de konijnen af (quote!). Ik schrok en vroeg waarom hij dat dan nooit met mij wil doen, waarom ik nog net niet moet bidden en smeken om een potje small/medium sex. Tja, naar veel aandringen van mijn kant (mijn fout!!!) kwam dan toch het hoge woord eruit: hij vind het erg dat ik geen strak lichaam heb zoals een 25 jarige (ik ben 43). "Als ik wel strak in mijn vel zou zitten....zou je dan wel vaker sex met me willen?" vroeg ik. Ja, dat zou hij dan wel willen.
Ik ben helemaal kapot van binnen, mijn hart is gebroken en ik kan er niet eens meer tegen als hij me aanraakt. Gisteren sloeg deze bom in en vandaag weet ik al zeker dat ik nooit meer sex met hem wil. Op de vraag waarom hij dan soms wel sex heeft met mij antwoorde hij: "omdat het dan weer es tijd wordt. Net als je trek in een hamburger hebt, dan ga je er ook eentje eten."
Ik zal nooit meer dezelfde zijn. Ik weet niet wat ik nu nog moet doen. Ik wil eigenlijk weg, wegrennen, weg bij hem, maar ik heb nog twee kindjes.........
zaterdag 12 juni 2010 om 19:53
Wat bizar.
Ik kan me er niets bij voorstellen.
De persoon van wie je houdt, die vind je toch ook aantrekkelijk?
Ik kan me voorstellen dat je erg gekwetst bent.
Hoe is jullie relatie verder? Houdt hij net zoveel van jou als jij van hem?
Ik kan me er niets bij voorstellen.
De persoon van wie je houdt, die vind je toch ook aantrekkelijk?
Ik kan me voorstellen dat je erg gekwetst bent.
Hoe is jullie relatie verder? Houdt hij net zoveel van jou als jij van hem?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
zaterdag 12 juni 2010 om 19:56
Mijn mond valt letterlijk open..Pffff wat een hork zeg...ja sorry,maar wat vreselijk dat je zoveel tijd liefde en energie in deze man hebt gestoken.
Kan me voorstellen dat je je nu zo klote voelt.........maar kom op meid denk aan jezelf en wijs deze ploert de deur geef hem een euro...kan hij naar de Mac een euroknaller halen .............want hij zal inmiddelswel weer trek hebben?
Kan me voorstellen dat je je nu zo klote voelt.........maar kom op meid denk aan jezelf en wijs deze ploert de deur geef hem een euro...kan hij naar de Mac een euroknaller halen .............want hij zal inmiddelswel weer trek hebben?
zaterdag 12 juni 2010 om 19:56
zaterdag 12 juni 2010 om 19:57
Wat een rot opmerking. Hij heeft gekozen voor jou en dus ook voor een vrouw die 7 jr ouder is. En dat hij je nu vergelijkt met een vrouw van 25( die bij lange na ook niet allemaal strak zijn) is erg laag.
En het je pas vertellen als je wat drank op hebt vind ik ook niet kunnen. In een relatie ben je eerlijk.
Sterkte!
En het je pas vertellen als je wat drank op hebt vind ik ook niet kunnen. In een relatie ben je eerlijk.
Sterkte!
zaterdag 12 juni 2010 om 19:58
quote:wuiles schreef op 12 juni 2010 @ 19:55:
En met wie doet deze rammelaar het als hij het niet met jou kan?
Dat was ook mijn eerste gedachte. Wie is de strakke 25-jarige op wie hij het wel kan zonder zijn ogen stijf dicht te houden?
Wat een ongeloofelijke opmerking. Hij zou het bij nooit en te nimmer meer goed kunnen maken.
En met wie doet deze rammelaar het als hij het niet met jou kan?
Dat was ook mijn eerste gedachte. Wie is de strakke 25-jarige op wie hij het wel kan zonder zijn ogen stijf dicht te houden?
Wat een ongeloofelijke opmerking. Hij zou het bij nooit en te nimmer meer goed kunnen maken.
zaterdag 12 juni 2010 om 19:59
Ik vind het zo'n klap in je gezicht, dat ik het bijna kan voelen. Net als Whiskers... heb er geen woorden voor.
Het volgende moment (das nu), bedenk ik wat ik zoal zou willen zeggen wat genoeg zou kwetsen. Ik zou je zooooo veel sexier vinden als je het lichaam zou hebben van Jake Gyllanhaal. Of iets over z´n terugtrekkende haarlijn of dat vage kalende plekje op z´n kop. Ik zou daar niets over kunnen zeggen, want ik vind kale mannen lekkerder dan die met haar, maar dat terzijde
Tssss... alsof hij nog net zo lekker is als 12,5 jaar geleden!
Het volgende moment (das nu), bedenk ik wat ik zoal zou willen zeggen wat genoeg zou kwetsen. Ik zou je zooooo veel sexier vinden als je het lichaam zou hebben van Jake Gyllanhaal. Of iets over z´n terugtrekkende haarlijn of dat vage kalende plekje op z´n kop. Ik zou daar niets over kunnen zeggen, want ik vind kale mannen lekkerder dan die met haar, maar dat terzijde
Tssss... alsof hij nog net zo lekker is als 12,5 jaar geleden!
zaterdag 12 juni 2010 om 19:59
gadver wat een nare man zeg.....ik snap heel goed dat je het liefst bij hem weg zou willen....wat wil je nog van een man die jou lichamelijk niet aantrekkelijk vind...en je zelfs niet meer wil aanraken.
met je kinderen zonder hem red je het ook best hoor!!!!
zou maar eens heel goed nadenken....echt heel sneu dit
met je kinderen zonder hem red je het ook best hoor!!!!
zou maar eens heel goed nadenken....echt heel sneu dit
zaterdag 12 juni 2010 om 20:02
Dit is ook een 25 jarige vrouw:
http://www.telegraph.co.u ... ebruary-2010.html?image=2
Ik gok toch echt dat jij er beter uitziet....
http://www.telegraph.co.u ... ebruary-2010.html?image=2
Ik gok toch echt dat jij er beter uitziet....
zaterdag 12 juni 2010 om 20:06
Harpertje wat vreselijk voor je. Zo pijnlijk.
Ik denk wel dat het goed is dat je het nu weet, ook al is de manier waarop om te janken. Maar je staat je nu tenminste geen minuut langer meer in sexy pakjes te hijsen en uit te sloven voor hem. Moet je toch niet aan denken dat je nog steeds van alles erbij zou halen om het hem naar de zin te maken. Maar goed. Jullie moeten nu wel kijken hoe je verder wilt. Als ik jou was, zou ik in ieder geval eens flink de bloemen buiten zetten.
Ik denk wel dat het goed is dat je het nu weet, ook al is de manier waarop om te janken. Maar je staat je nu tenminste geen minuut langer meer in sexy pakjes te hijsen en uit te sloven voor hem. Moet je toch niet aan denken dat je nog steeds van alles erbij zou halen om het hem naar de zin te maken. Maar goed. Jullie moeten nu wel kijken hoe je verder wilt. Als ik jou was, zou ik in ieder geval eens flink de bloemen buiten zetten.
zaterdag 12 juni 2010 om 20:06
Hoe langer ik erover nadenk, hoe naarder ik het vind.
Wat ontzettend oppervlakkig om het al dan niet sexy zijn op te hangen aan de strakheid van je lichaam.
Hoe ziet hij dat dan voor zich? Wil hij de rest van zijn leven iedere 10 jaar zijn vriendin inwisselen omdat ze er niet meer uitziet als een 25-jarige?
Wat ontzettend oppervlakkig om het al dan niet sexy zijn op te hangen aan de strakheid van je lichaam.
Hoe ziet hij dat dan voor zich? Wil hij de rest van zijn leven iedere 10 jaar zijn vriendin inwisselen omdat ze er niet meer uitziet als een 25-jarige?
The time is now