Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Die box had je ook gewoon veel eerder naar beneden moeten halen! Daar heeft ze natuurlijk op gewacht. Voel je al wat?

Bridge, maak je er ook nog even een foto van? Ben benieuwd hoe het geworden is zo met foto's erin.

Bam, wat was er half 11?

Kokos, leuk hè, ben er helemaal blij mee.

Star, ik was vanmiddag bij vriendin en die is helemaal los gegaan bij de Primark. Had jij het daar nou laatst ook al over?
Als ik het al over de Primark had dan was het in zwaar negatieve zin
O. Ze had er wel een erg leuke trenchcoat vandaan voor 19 euro. Het is een beetje de Wibra van Ierland?
Nou Amalia: Dat gaat goed.

Toen kwam er een klant, daar vroeg je om
O ja! Half 11, tsss belachelijk. Dan had ik ook niet meer open gedaan!
Wibra kom ik nooit dus kan er niks over zeggen, maar vermoed van wel
quote:Star schreef op 13 juni 2010 @ 17:27:

Ceetje en Eetje liggen in een deuk:

http://www.youtube.com/watch?v=o-rV3l6NCkE&feature=fvw

Ik krijg de laatste tijd steeds reclame in beeld bij Youtube.Ben er meteen klaar mee. Hebben jullie dat ook?

Ik heb het op het forum dan op eea manier weer niet -gelukkig-.
Half 11, redelijk achterlijke tijd om nog langs te komen, zakelijk.

Ik voel niets, alleen erge pijn in mijn rug en een enorme vermoeidheid

Die rug komt vast van de box sjouwen en schoonmaken en die vermoeidheid van het steeds maar hopen dat ik ga bevallen..

Noujaaaa... man doet de kinderen in bad en die komen nog even een kusje brengen. Voel ik dat B geen luier omheeft .

Heel leuk om eens te kijken of het lukt, maar liever overdag .

Voelde ik een krampje?????

Vast niet.... Wordt dan morgen of woensdag ofzo onder voetbal
had vent laatst ook bij Mini gedaan. Gelukkig wel overdag, maar hij was enorm verbaasd dat het zo nat werd onder z'n stoel...
Handige mannen
Reclame bij Youtube inderdaad, heel irritant!

Kramp in rug als in rugwee? Zou het kunnen? Ik hoop het voor je!
quote:mamax schreef op 13 juni 2010 @ 17:56:

O ja! Half 11, tsss belachelijk. Dan had ik ook niet meer open gedaan!Hahaha, uiteraard hebben we wel opengedaan, want ik wist dat ze zouden komen, maar ik heb niet opengedaan....
zou best een rugwee kunnen zijn idd Amalia. Heeft het box sjouwen misschien nog zin gehad
Nou voor rugweeën pas ik, daar doe ik niet meer aan. Dan wil ik tóch pijnbestrijding hoewel ik daar helemaal niet voor ben (voor mezelf dan hè, ieder moet dat voor zichzelf beslissen!!!!). Maar ik heb het vanmiddag nog tegen man gezegd; als ik weer rugweeën krijg, wil ik wel iets daar tegen, want dat ga ik niet trekken...

Kom er net -met dank aan man- achter dat zowel B als L 12 dagen overtijd waren. Ik dacht respectievelijk 11 en 9 en gokte nu dus op 7 maar dat ik quatsch (stom woord ).

Tja, dat is vrijdag.....
Oja sorry, ik maak niets anders mee dus praat een beetje veel over wel of niet bevallen
Joh, dat deed ik negen maanden geleden ook dus vind het wel eens leuk om het nu van iemand anders te lezen
Rugweeen sucks idd, ook niet mijn ding...

Logisch toch. Je bent er gewoon klaar mee.

Wanneer gaat L op zwemles?, lekker tijd trouwens idd.

in de zomer hebben ze op andere tijden/dagen les, en dan moet Juul om 8:45 en ik moet dus op de fiets.......... haha mooie tijd..
quote:Star schreef op 13 juni 2010 @ 19:53:

Joh, dat deed ik negen maanden geleden ook dus vind het wel eens leuk om het nu van iemand anders te lezen
12 dagen over tijd, dat is dan de 18e. Wel een even getal!
Ah, weer een paar cm erbij!

Wist helemaal niet dat je niet voor pijnbestrijding was. Dacht dat je er wel wat voor open stond. Nouja, bij die rugdingen dus wel.

Man groot fan van oranje? Of scheelt het hem niks?

Begin hier echt angstig te worden t.a.v. vroeg bevallen. Daar maakt men zich zorgen om als ik over de verbouwing/verhuizing vertel. Terwijl ik er helemaal niet mee bezig was. Hoe laat je je iets aanpraten..

Zijn de jongens erg ongeduldig of heb je het er bijna niet over?

Bridges, welke dinershow was je?

Ik was vandaag op jouw schoolplein aan het spelen met CG. Leuke stoel staat daar.
Ja Compu maak me gek, ga even voor mij bevallen!!

Ik ben zeg echt antipijnbestrijding hoor, maar nogmaals; ieder moet dat voor zichzelf bepalen. Maar het komt bij mij omdat ik als de dood voor een ruggenprik ben en verder me niet echt heb verdiept in andere middelen. Daarnaast was de bevalling van B een makkie en deden de weeën alleen op het laatst wat pijn . Daar hoef ik niets voor.

En tja... als het nu weer zo'n verrotte pijn en uitputtingsslag wordt als bij L dan denk ik dat ik wel wat ga vragen.

Man wel fan, maar hij vindt de bevalling veel belangrijker hoor

Ik zou zelf wel heel balen als ik onder de wedstrijd zou bevallen!!!

Tja de 18e... het zou idd kunnen Mamax, hier nog geen enkel teken van weeën.

Dat je zin in weeën kan hebben, niet te geloven toch?
Meldplicht please.

Je staat idd te springen om weeen uit je post op te maken!

Maar je geduld wordt ook wel op de proef gesteld met alledrie zeg..

Alsjeblieft geen bevalling nog hier, ben daar helemaal niet aan toe. En CV al helemaal niet. Maar ik denk wel dat het wijs is om een koffer neer te zetten.

Dus je moeder staat standby voor de jongens begrijp ik?

Vanmorgen busje-avontuur. Ze ging dapper kijken, tasje mee en koos de stoel achterin. Maar op het moment surpreme was het mis. Ik heb besloten het een andere keer weer te proberen en vond dit al een sticker waard. Ze was trots dat ze gekeken had en zwaaide de bus uit.

Ik had al verwacht dat het een stappenplan ging worden, heb er nu nog mooi de aandacht voor.
nog niets...
Knap van cg!!!
Hebben ze alleen gezegd dat ze bang zijn voor een premature bevalling omdat je ondertussen aan het verbouwen bent? Of zijn er ook tekenen van je lichaam voor (veel harde buiken, verstrijkende baarmoedermond)? Als dat niet zo is zou ik me niet gek laten maken hoor. Je staat toch niet zelf te verbouwen?!

Amalia, ik ben ook niet voor pijnbestrijding. Bij Maxi ging het ook supersnel natuurlijk, maar bij Mini heb ik 5 uur met persweeen gelegen die ik tegen moest houden (voor iemand zegt dat ik makkelijk praten heb ). Ik vind inderdaad ook wel dat iedereen het voor zich moet weten, iedereen heeft ook een andere pijngrens. En tuurlijk heb je zin in weeen, dat is toch een teken dat je dan snel je meisje eindelijk vast kunt houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven