fotolijstjes behang/sjablonen/stickers?
zondag 13 juni 2010 om 21:14
Hallo,
ik wil de muur in de gang een beetje opleuken. Nu had ik bedacht om de muur (die nu al wit is) met parelmoerverf van 101 woonideeen nog even wat extra's te geven en daarop dan de hele muur vol te plakken met fotolijst-muurstickers alsof het een fotobehangetje is.
Alleen..is het een beetje een kostbare zaak om alle muurstickers te kopen dus ik wil graag weten of:
- iemand leuke en goedkope muurstickers weet te vinden
- iemand mij kan helpen aan een sjabloon/idee om zelf (een deel van) de muurstickers te maken?
Alvast bedankt!
ik wil de muur in de gang een beetje opleuken. Nu had ik bedacht om de muur (die nu al wit is) met parelmoerverf van 101 woonideeen nog even wat extra's te geven en daarop dan de hele muur vol te plakken met fotolijst-muurstickers alsof het een fotobehangetje is.
Alleen..is het een beetje een kostbare zaak om alle muurstickers te kopen dus ik wil graag weten of:
- iemand leuke en goedkope muurstickers weet te vinden
- iemand mij kan helpen aan een sjabloon/idee om zelf (een deel van) de muurstickers te maken?
Alvast bedankt!

zondag 13 juni 2010 om 21:24
zondag 13 juni 2010 om 21:27
mijn ervaring met zulk soort dingen is: sparen en dan toch zoveel geld uitgeven... zelf gaan prutsen draait (in mijn geval dan) uit op nog kostbaarder resultaat en dan dus niet eens zo prettig gevoel...
succes!!! (heb link hierboven niet gezien maar ga eens googlen... en koop steeds hier en daar verschillende... als je ze zo bij elkaar 'spaart' lijkt het niet zoveel geld ineens te zijn...)
grts
succes!!! (heb link hierboven niet gezien maar ga eens googlen... en koop steeds hier en daar verschillende... als je ze zo bij elkaar 'spaart' lijkt het niet zoveel geld ineens te zijn...)
grts
zondag 13 juni 2010 om 21:39
ik geloof dat ik die fotolijstjes stickers bij de Action had gezien voor een paar euro..nog niet zo lang geleden.
Wat voor soort muur heb je in de gang? Is de muur wel goed glad? (op een muur die niet helemaal glad is, willen die stickers niet plakken....weet ik uit ervaring)
Je hebt bij Ikea ook hele goedkope fotolijstjes zoals
deze
die zou je dan bijvoorbeeld kunnen verven in een leuk kleurtje of verschillende kleurtjes...
Wat voor soort muur heb je in de gang? Is de muur wel goed glad? (op een muur die niet helemaal glad is, willen die stickers niet plakken....weet ik uit ervaring)
Je hebt bij Ikea ook hele goedkope fotolijstjes zoals
deze
die zou je dan bijvoorbeeld kunnen verven in een leuk kleurtje of verschillende kleurtjes...
zondag 13 juni 2010 om 21:47
Hoi gelukkig meisje, de muur is gestuct, daarna gewit en nu wil ik er dan een parelmoer-verflaagje overheen. Op een gestucte muur zou het moeten kunnen toch?
Ik heb zelf nog een paar zilveren lijsten in allerlei kleuren, misschien dat ik die ook in de collage kan gebruiken.
Zou de combi stickerlijstjes met echte lijstjes leuk zijn? Kan me er even geen beeld van vormen..
Ik heb zelf nog een paar zilveren lijsten in allerlei kleuren, misschien dat ik die ook in de collage kan gebruiken.
Zou de combi stickerlijstjes met echte lijstjes leuk zijn? Kan me er even geen beeld van vormen..
zondag 13 juni 2010 om 21:56
Wat denk je van dit?
Het is behang van Eijffinger en volgens mij is het ongeveer 25 euro voor een rol van 10 meter. Je kunt ook een paneel van Mdf behangen en dan dat paneel ophangen aan de muur. Kun je het ook nog eens veranderen. Als je wel kiest voor echte lijstjes zou ik dat ook op een paneel doen die je dan in elke gewenste kleur kan verven, anders heb je wel heel veel gaatjes in je muur... Succes ermee!
Het is behang van Eijffinger en volgens mij is het ongeveer 25 euro voor een rol van 10 meter. Je kunt ook een paneel van Mdf behangen en dan dat paneel ophangen aan de muur. Kun je het ook nog eens veranderen. Als je wel kiest voor echte lijstjes zou ik dat ook op een paneel doen die je dan in elke gewenste kleur kan verven, anders heb je wel heel veel gaatjes in je muur... Succes ermee!
zondag 13 juni 2010 om 22:04
hoi pippilotje,
dat behang ken ik inderdaad en vind ik erg gaaf. Mijn idee komt ook een beetje van dit behang af. Alleen in mijn omgeving hebben al een aantal mensen dit behang in de gang vandaar dat ik het net even wat anders wilde, en ander fotobehang dan dit kan ik nergens vinden (behalve van pip studio maar dat vind mijn man niet mooi..).
Ga toch ook maar een ritje naar de Action eraan wagen...
dat behang ken ik inderdaad en vind ik erg gaaf. Mijn idee komt ook een beetje van dit behang af. Alleen in mijn omgeving hebben al een aantal mensen dit behang in de gang vandaar dat ik het net even wat anders wilde, en ander fotobehang dan dit kan ik nergens vinden (behalve van pip studio maar dat vind mijn man niet mooi..).
Ga toch ook maar een ritje naar de Action eraan wagen...
maandag 14 juni 2010 om 09:08

maandag 14 juni 2010 om 19:22

maandag 14 juni 2010 om 20:26
Dat behang is supper.. Hebben wij hier ook! Je hebt hem in wit/zwart en creme met grijzige lijstjes. Ik had per abuis de verkeerde besteld (de creme met lichtere lijstjes), maar die is achteraf erg mooi. Mocht je hem echt leuk vinden dan zou ik het gewoon doen hoor!!
Bij ikea hebben ze ook sticker lijstjes.
Je muur moet er iid wel glad voor zijn, anders laat het los.
Een vriendin van mij heeft een mdf plaat geverft en daarop oude lijstjes gehangen. Ook erg leuk.
Verder zijn die (fotoplankjes (gewoon bij de bouwmarkt te koop, maar ook bij basiclabel) erg leuk. Kan je er ook leuk kaarsjes of andere dingen op zetten.
Succes
Bij ikea hebben ze ook sticker lijstjes.
Je muur moet er iid wel glad voor zijn, anders laat het los.
Een vriendin van mij heeft een mdf plaat geverft en daarop oude lijstjes gehangen. Ook erg leuk.
Verder zijn die (fotoplankjes (gewoon bij de bouwmarkt te koop, maar ook bij basiclabel) erg leuk. Kan je er ook leuk kaarsjes of andere dingen op zetten.
Succes
maandag 14 juni 2010 om 22:49
ik heb bij een vriendin gezien dat ze inderdaad een stuk van haar muur met echte ouderwetse lijstje heeft 'behangen' en met stickers ertussendoor... errug leuk hoor!!!
ik vind zo'n behang dan weer wat minder... het is zo... veel. geen accent meer.
maar het is wat je in eerste instantie wil natuurlijk!!!
die vriendin van mij heeft zeg maar een ovaal (meter breed en 2 meter hoog) 'plek' en die vol met rommelmarkt lijstje en stickers. allemaal bruinig. zij is overigens interieurstyliste bij een winkelketen dus zij weet meetsal wel wat ze wil (en dat lukt dan ook altijd *jaloerse grom haha*).
ik heb eens vroeger 20 spiegels bij elkaar gehangen. allemaal spiegels met ouderwetse omlijsitngen... was ook leuk..
succes!
ik vind zo'n behang dan weer wat minder... het is zo... veel. geen accent meer.
maar het is wat je in eerste instantie wil natuurlijk!!!
die vriendin van mij heeft zeg maar een ovaal (meter breed en 2 meter hoog) 'plek' en die vol met rommelmarkt lijstje en stickers. allemaal bruinig. zij is overigens interieurstyliste bij een winkelketen dus zij weet meetsal wel wat ze wil (en dat lukt dan ook altijd *jaloerse grom haha*).
ik heb eens vroeger 20 spiegels bij elkaar gehangen. allemaal spiegels met ouderwetse omlijsitngen... was ook leuk..
succes!
donderdag 17 juni 2010 om 21:15
@ Kwim, dat is ook een leuk idee, een ovaal en die vol met lijstjes en stickers plakken! Ik ben ook altijd zo jaloers op dat soort mensen, die hebben altijd leuke ideeen, weten waar ze de juiste spullen vandaan moeten halen etc. Ben ook verslaafd aan woonbladen alleen thuis komen ze er niet meer in, wilde alles doen/hebben wat ik zag dus heeft man ze verbannen
@ Goudvis, ik heb die stickerlijstjes een hele tijd terug ook bij de ikea gezien, waren erg leuk. Helaas schijnen ze niet meer in het assortiment te zitten...
bedankt voor jullie reacties allemaal!
@ Goudvis, ik heb die stickerlijstjes een hele tijd terug ook bij de ikea gezien, waren erg leuk. Helaas schijnen ze niet meer in het assortiment te zitten...
bedankt voor jullie reacties allemaal!