Voorstellen Xion
maandag 14 juni 2010 om 00:51
Hoi allemaal,
Ik hoorde van Chocolover dat ik me even moest voorstellen en dus open ik dan hierbij mijn eerste topic.
Ik ben vandaag op het forum gekomen, als één van de weinig mannen hier. Wat ik hier doe als man? Ik ben bevriend met Chocolover en hoorde dat ze veel schrijft hier. Vanwege haar moeilijke tijd ben ik graag op de hoogte wat ze denkt, voelt en meemaakt. Natuurlijk hoor ik wel het één en ander, maar op dit forum staan toch net even andere dingen.
Verder bemoei ik me meteen met andere topics en wie weet horen jullie ook nog wel wat dingen die ik meemaak.
Verder ben ik 24 jaar, woon vlakbij Amsterdam en studeer. Als werk doe ik dingetjes met theater en heb mijn eigen bedrijf.
Zijn er nog bepaalde do's and don't die ik even moet weten?
Tot snel allemaal!
Groetjes,
Xion
Ik hoorde van Chocolover dat ik me even moest voorstellen en dus open ik dan hierbij mijn eerste topic.
Ik ben vandaag op het forum gekomen, als één van de weinig mannen hier. Wat ik hier doe als man? Ik ben bevriend met Chocolover en hoorde dat ze veel schrijft hier. Vanwege haar moeilijke tijd ben ik graag op de hoogte wat ze denkt, voelt en meemaakt. Natuurlijk hoor ik wel het één en ander, maar op dit forum staan toch net even andere dingen.
Verder bemoei ik me meteen met andere topics en wie weet horen jullie ook nog wel wat dingen die ik meemaak.
Verder ben ik 24 jaar, woon vlakbij Amsterdam en studeer. Als werk doe ik dingetjes met theater en heb mijn eigen bedrijf.
Zijn er nog bepaalde do's and don't die ik even moet weten?
Tot snel allemaal!
Groetjes,
Xion
maandag 14 juni 2010 om 17:26
dinsdag 15 juni 2010 om 11:52
Zoals Choco al eerder schreef zijn wij beste vrienden van elkaar. Ze vertelde dat ze veel aan het forum heeft en veel dingen schrijft. Ik ben lid geworden om haar leven te kunnen volgen. Al ben ik een beetje laat ingehaakt en moet ik nog 20 pagina's lezen, ik vind het belangrijk dat als we samen zijn dat ze niet alles eerst hoeft uit te leggen maar dat ik de voorgeschiedenis al ken en meteen naar het punt kunnen gaan waar ze het over wil hebben. Daarom ben ik hier lid geworden, maar inmiddels vind ik het zelf stiekem ook wel leuk hier (zover je sommige topics 'leuk' kan noemen)
@rosanna08: Ja, Choco heeft me verraden in een andere topic
@rosanna08: Ja, Choco heeft me verraden in een andere topic
dinsdag 15 juni 2010 om 14:52
quote:Xion schreef op 14 juni 2010 @ 11:57:
Ik heb nu een foto toegevoegd maar hij wordt niet weergegeven bij me posts.... Toch maar geen foto van mezelf gedaan.... Komt misschien later nog wel, houd het nog ff spannend :p
Edit: En nu wordt hij wel weergegeven.
Edit2: En nu in het goede formaat, als het goed is...
Dat is een behoorlijke nono.
Bij MIJN, niet bij me...
Welkom.
Ik heb nu een foto toegevoegd maar hij wordt niet weergegeven bij me posts.... Toch maar geen foto van mezelf gedaan.... Komt misschien later nog wel, houd het nog ff spannend :p
Edit: En nu wordt hij wel weergegeven.
Edit2: En nu in het goede formaat, als het goed is...
Dat is een behoorlijke nono.
Bij MIJN, niet bij me...
Welkom.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....