Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tia Dalma schreef op 16 juni 2010 @ 12:49:

Hahaha, er is weer eens geen middenweg he? Of je bent haar zat, of je vindt haar gewéééldig. (Of je wilt haar gelijk bespringen).

Nou, ik ben niet zozeer moe alswel haar gewoon beu. Rare doos, en elke BN'erT gaat met gemak zo'n weeshuis in voor Het Goede Doel (zijnde exposure) hoor...

Liever heb ik het inderdaad over BHV, veel interessanter.

Weeshuis? Het was een bordeel met hokjes waar kinderen worden verkracht.

Doe ik haar niet na.
ik ben nooit yolanthe-fit geweest. Van begin af aan vond ik het al niks..........

Zelfs hier is ze helaas veelvuldig gesprek. Was vandaag al een topic geopend over Cabauter Wesley, de briljantste opmerking van de dag overigens. Weet even niet meer wie die eer toekomt maar bravo......
Tja ik word ook heeeeel erg Yolanthe en Wes moe. Godsamme, je kan geen blad openslaan zonder dat ze er weer lekker zoetsappig in staan. EN idd Wes weet hoe een stofzuiger werkt en hij doet het wel eens. Tja mijn vriend stofzuigd ook wel eens.

Word er scheitziek van. Al dat drama om Wes en Yo.

En trouwens ik snap niet dat ze Wes een leuke jongen vind, het enige wat ik altijd zie als ik naar Wes kijk is frustratie.

Hij is altijd maar boos en sjagrijnig op het voetbalveld, ook tijdens trainingen.

Hij zal bij haar blijkbaar dan toch helemaal anders zijn want ik zie dat hele lieve nooit aan hem.
Ondertussen heeft Yokanthe, moe of niet, toch alweer 4 pagina's op haar naam staan..
quote:Rogue_22 schreef op 16 juni 2010 @ 12:59:

Tja ik word ook heeeeel erg Yolanthe en Wes moe. Godsamme, je kan geen blad openslaan zonder dat ze er weer lekker zoetsappig in staan. EN idd Wes weet hoe een stofzuiger werkt en hij doet het wel eens. Tja mijn vriend stofzuigd ook wel eens.

En trouwens ik snap niet dat ze Wes een leuke jongen vind, het enige wat ik altijd zie als ik naar Wes kijk is frustratie.

Hij is altijd maar boos en sjagrijnig op het voetbalveld, ook tijdens trainingen.

Hij zal bij haar blijkbaar dan toch helemaal anders zijn want ik zie dat hele lieve nooit aan hem.Gelukkig vallen we niet allemaal op dezelfde cabauter..
quote:Vicky schreef op 16 juni 2010 @ 12:41:

Stiekem een beetje jaloers op Yolanthe???

Haha ik snap dat je een geintje maakt, gezien de alombekende reacties hier op opmerkingen over jaloezie

Ookal vinden mensen Yolanthe een lekker wijf, ik hoef er niet iedere dag ongewenst mee doodgegooid te worden. Brrr.... Ik vind het helemaal geen mooie vrouw.
Viva naar de knoppen.
quote:katrien1974 schreef op 16 juni 2010 @ 12:57:

ik ben nooit yolanthe-fit geweest. Van begin af aan vond ik het al niks..........

Zelfs hier is ze helaas veelvuldig gesprek. Was vandaag al een topic geopend over Cabauter Wesley, de briljantste opmerking van de dag overigens. Weet even niet meer wie die eer toekomt maar bravo......Loommi! (who else)
Wat doet Yolanthe Kabauter van Kutbergen eigenlijk voor de kost?
Ik vind het geen lekker wijf, ik vind het een ordinaire koe.

Behalve dat je, waar je ook kijkt, overal haar kop ziet (krijg spontaan migraine bij het tijdschriftenrek in de supermarkt) maakt ze zulke domme opmerkingen dat ik begin te hopen dat ze een keer plat op haar "mooie"snufferdje valt en het gehele WK met een dichtgehechte mond moet rondlopen.

En die colums van dat mens, heb er ooit een gelezen in een of ander blad waarin ze het had over hoe verschrikkelijke dingen heus allemaal wel goed komen, als je maar positief blijft. En zo had zij natuurlijk ook een gigantische ramp in haar priveleven. Hun oudejaarsfeestje of zoiets kon niet doorgaan omdat "haar Wes" moest voetballen. Het verhaal eindigde met "en toen regelde Wes een privejet en kon toch mijn hele familie naar Dubai komen! Zie je, alles komt goed!"

Je kan haar niet onintelligent noemen, want volgens mij kan dat mokkel verdomd goed rekenen ("en nu heeft Wes zoveel op zijn rekening, dan kan ik dit kopen, en dat kopen... En als ik zo lang bij hem krijg kan ik zoveel meenemen bij scheiding..." en natuurlijk niet te vergeten: "één blender, één dekenkist, 10 servetten..."). Maar ze maakt wel een gigantisch domme indruk.

Dus ja, ik ben ook Yolanthe moe. Maar ik zal wel jaloers zijn...
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 16 juni 2010 @ 13:12:

Wat doet Yolanthe Kabauter van Kutbergen eigenlijk voor de kost?Paaldansen?
Viva naar de knoppen.
quote:Zizia schreef op 16 juni 2010 @ 13:13:

Dus ja, ik ben ook Yolanthe moe. Maar ik zal wel jaloers zijn...Ja ik zag het al gelijk. Jij bent jaloers
Viva naar de knoppen.

Behalve dat je, waar je ook kijkt, overal haar kop ziet (krijg spontaan migraine bij het tijdschriftenrek in de supermarkt) maakt ze zulke domme opmerkingen dat ik begin te hopen dat ze een keer plat op haar "mooie"snufferdje valt en het gehele WK met een dichtgehechte mond moet rondlopen.

En die colums van dat mens, heb er ooit een gelezen in een of ander blad waarin ze het had over hoe verschrikkelijke dingen heus allemaal wel goed komen, als je maar positief blijft. En zo had zij natuurlijk ook een gigantische ramp in haar priveleven. Hun oudejaarsfeestje of zoiets kon niet doorgaan omdat "haar Wes" moest voetballen. Het verhaal eindigde met "en toen regelde Wes een privejet en kon toch mijn hele familie naar Dubai komen! Zie je, alles komt goed!"

Je kan haar niet onintelligent noemen, want volgens mij kan dat mokkel verdomd goed rekenen ("en nu heeft Wes zoveel op zijn rekening, dan kan ik dit kopen, en dat kopen... En als ik zo lang bij hem krijg kan ik zoveel meenemen bij scheiding..." en natuurlijk niet te vergeten: "één blender, één dekenkist, 10 servetten..."). Maar ze maakt wel een gigantisch domme indruk.

Dus ja, ik ben ook Yolanthe moe. Maar ik zal wel jaloers zijn...Yolanthe heeft Sneijder absoluut niet nodig voor de centen, want daar zwemt ze zelf in na het overlijden van haar vader.
quote:Rogue_22 schreef op 16 juni 2010 @ 12:59:

Hij zal bij haar blijkbaar dan toch helemaal anders zijn want ik zie dat hele lieve nooit aan hem.En hij stemt ook niet. Hij heeft er niks mee.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Anne2002 schreef op 16 juni 2010 @ 13:17:

[...]

Yolanthe heeft Sneijder absoluut niet nodig voor de centen, want daar zwemt ze zelf in na het overlijden van haar vader.Jaja, die zogenaamde millioenen, nou die zitten allemaal nog in de stenen op Ibiza hoor. Lees muurvast.
Grappig, toen ik de topictitel las dacht ik gelijk, ik zou ook moe zijn als ik een vrijgezellenfeest had gehad van een paar dagen.

Verder ben ik het met je eens hoor, ik irriteer me mateloos aan dat mens.
quote:Anne2002 schreef op 16 juni 2010 @ 13:17:

[...]

Yolanthe heeft Sneijder absoluut niet nodig voor de centen, want daar zwemt ze zelf in na het overlijden van haar vader.

Nou, toevallig heb ik laatst een paar dagen thuisgezeten vanwege een kaakoperatie en had ik alle tijd van de wereld om het goedbedoelde tijdschriftenpakket van mijn oma met allerlei oude roddelblaadjes door te lezen en zoveel geld heeft Yolanthe niet. Dit had ze schijnbaar wel verwacht, en rondgeschreeuwd, maar blijkt dat haar pappie heel veel schulden had of ziets. En dus heeft arme Yo helemaal niets, noppes, nada. En toen moest ze haar appartement verkopen en is ze heeeeel snel met die creditkaart gaan samenwonen.

(He, heerlijk, weet ik ook eens wat "nuttigs" te vertellen! )

Dus ja, ik ben ook Yolanthe moe. Maar ik zal wel jaloers zijn...
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 16 juni 2010 @ 13:12:

Wat doet Yolanthe Kabauter van Kutbergen eigenlijk voor de kost?Zij is voetbalvrouw
quote:Oriane schreef op 16 juni 2010 @ 10:45:

Ik ben volkomen Yolanthe moe.Waarom kwel je jezelf dan zo, door het hier alleen maar over haar te gaan hebben.....
quote:Lienemien schreef op 16 juni 2010 @ 13:27:

[...]

Waarom kwel je jezelf dan zo, door het hier alleen maar over haar te gaan hebben..... Omdat we allemaal stinkend jaloers zijn op haar, en haar mooie kabouter man.
´t Is een mooie vrouw, maar zodra ze die mond opendoet en begint te praten dan ren ik hard weg. Wát een rotstem!
Ik krijg er een punthoofd van!
quote:Oriane schreef op 16 juni 2010 @ 10:45:

Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.

Jij weet er nog al wat van

Maarreh... gewoon een topic over openen, dat helpt! Komt er veel minder aandacht voor.

[...]

Waarom kwel je jezelf dan zo, door het hier alleen maar over haar te gaan hebben..... Ergenis is ook een vorm van vermaak.
Ik vind die interviews met haar eigenlijk wel entertainent.. toch super leuk om te weten dat Wesley kan stofzuigen, dat hij niet graag voor zichzelf kookt enzo. Ze gaat enorm in op de details.

Wes zegt dit en Wes zegt dat.

Maar hoe moet het nu als Wes straks te oud is voor het voetbalveld en in de vergetelheid raakt?

[...]

Waarom kwel je jezelf dan zo, door het hier alleen maar over haar te gaan hebben.....

Jezelf kwellen is naar de opera gaan en daar drie uur zitten terwijl je daar niet van houdt

Jezelf kwellen is je benen en schaamstreek scheren met een mesje met een haakje eraan

Jezelf kwellen is elke dag grutjespap moeten eten omdat het gezond zou zijn.

Jezelf kwellen is achter een man aan blijven lopen terwijl hij je in je gezicht heeft gezegd dat hij je totaal niet moet

Dat is kwellen

Maar hierover praten? Welnee, da's gewoon vermaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven