vacuumpomp na 6x opereren recidief borstabces
dinsdag 16 maart 2010 om 21:08
ik ben de laatste 3maanden 3 keer geopereerd aan een flink borst abces, dit kwam steeds binnen een maand weer terug, nu ben ik 21 febr geopereerd en het is er weer, morgen weer naar ziekenhuis, heeft iemand ervaring ermee over wat ze kunnen gaan doen of is gedeeltelijk weghalen van de borst een optie

donderdag 3 juni 2010 om 01:28
Een lange weg inderdaad Maar het is op zich wel logisch dat eerst alles echt 100% rustig moet zijn, alle bacterien ed je lijf uit ed voordat er begonnen kan worden met een reconstructie.
Veel sterkte, ik weet niet of je de operatie zo snel mogelijk achter de rug wil heben of dat je nog moet wennen aan het idee, dus weet niet of morgen een fijne dag met duidelijkheid voor je wordt of juist verschrikkelijk met het definitieve besluit. Hoe dan ook
Veel sterkte, ik weet niet of je de operatie zo snel mogelijk achter de rug wil heben of dat je nog moet wennen aan het idee, dus weet niet of morgen een fijne dag met duidelijkheid voor je wordt of juist verschrikkelijk met het definitieve besluit. Hoe dan ook
donderdag 3 juni 2010 om 21:14
vandaag is er besloten dat 14 juni de amputatie gaat gebeuren, dinsdag afspraak met mammacare verpleegkundigequote:Wintermuts schreef op 03 juni 2010 @ 01:28:
Een lange weg inderdaad Maar het is op zich wel logisch dat eerst alles echt 100% rustig moet zijn, alle bacterien ed je lijf uit ed voordat er begonnen kan worden met een reconstructie.
vrijdag 4 juni 2010 om 13:22
Hoi Rosaline, de kogel is dus door de kerk om het zo maar te zeggen. Ik zwilde je nog even zeggen dat als je praktische vragen hebt rondom de amputatie en bijvoorbeeld als je een (tijdenlijke) prothese wilt of zo....je bent vast ook welkom op het forum van de amazones (jonge vrouwen voor brostkanker). Daar komen ook wel eens vrouwen met ernstige borstproblemen zoals jij. Er zijn daar veel vrouwen die een borstamputatie en reconstructie hebben gehad en die ervaring is behoorlijk gelijk aan die van jou.
Zeg, sterkte! (ik heb net een borstreconstructie achter de rug, alleen een andere vorm dan jij, eentje met eigen weefsel, dus zonder inwendige prothese).
Zeg, sterkte! (ik heb net een borstreconstructie achter de rug, alleen een andere vorm dan jij, eentje met eigen weefsel, dus zonder inwendige prothese).
maandag 7 juni 2010 om 21:39
Dank voor je reacie, jij hebt dus ook behoorlijk afgezien, ik kan nog een keuze maken voor eigen weefsel of prothese, maar eerst de amputatie, dan volgt het volgende traject, sterkte meid, hoop dat we wat contact kunnen houdenquote:eimmer schreef op 04 juni 2010 @ 13:22:
Hoi Rosaline, de kogel is dus door de kerk om het zo maar te zeggen. Ik zwilde je nog even zeggen dat als je praktische vragen hebt rondom de amputatie en bijvoorbeeld als je een (tijdenlijke) prothese wilt of zo....je bent vast ook welkom op het forum van de amazones (jonge vrouwen voor brostkanker). Daar komen ook wel eens vrouwen met ernstige borstproblemen zoals jij. Er zijn daar veel vrouwen die een borstamputatie en reconstructie hebben gehad en die ervaring is behoorlijk gelijk aan die van jou.
dinsdag 15 juni 2010 om 08:35
Ha Rosaline, ja, inderdaad wel wat afgezien, maar ik heb het allemaal nu achter de rug en dan vergeet je het gelukkig ook weer snel. Ik ben heel tevreden met het resultaat, al is het niet wat het ooit was. Maar goed, voor mij geen operatie meer en alleen maar genieten deze zomer.
Ik hoop dat jij dat ook weer over en tijd kan zeggen. heb je al zicht op een operatiedatum?
groetjes!
Ik hoop dat jij dat ook weer over en tijd kan zeggen. heb je al zicht op een operatiedatum?
groetjes!
dinsdag 15 juni 2010 om 12:52
fijn wat van je te lezen, ben gister geopereerd, vandaag was de confrontatie, hard, heel hard, maar wetende dat het er volgend jaar weer een borst zit, houd me op de been, groetjesquote:eimmer schreef op 15 juni 2010 @ 08:35:
Ha Rosaline, ja, inderdaad wel wat afgezien, maar ik heb het allemaal nu achter de rug en dan vergeet je het gelukkig ook weer snel. Ik ben heel tevreden met het resultaat, al is het niet wat het ooit was. Maar goed, voor mij geen operatie meer en alleen maar genieten deze zomer.
groetjes!
groetjes!
donderdag 17 juni 2010 om 12:25
Hoi Rosaline,
Dus het is gebeurd. Tja, dan is het wel even slikken he? Je kunt nu het beste gewoon alles stapje voor stapje doorlopen. Ik hoop dat ten eerste de ontstekingen weg zijn en weg blijven! Dat is nu denk ik toch wel het belangrijkste he? Dus nu eerst deze wond mooi laten helen en daarna goed bekijken welke vervolgstappen er voor jou zijn.
sterkte!
Dus het is gebeurd. Tja, dan is het wel even slikken he? Je kunt nu het beste gewoon alles stapje voor stapje doorlopen. Ik hoop dat ten eerste de ontstekingen weg zijn en weg blijven! Dat is nu denk ik toch wel het belangrijkste he? Dus nu eerst deze wond mooi laten helen en daarna goed bekijken welke vervolgstappen er voor jou zijn.
sterkte!
dinsdag 12 oktober 2010 om 12:24
Het is wel al een tijdje terug dat ik een berichtje heb achtergelaten, ik ga 27 okt naar plastisch chirurg en krijg dan een datum om de expander te plaatsen, daarna volgt nog een operatie om de prothese te plaatsen en nog een keer voor tepelreconstructie, maar van die recidieve abcessen ben ik tot nu toe verlost, hoop weer wat van je te horen.
groetjesquote:eimmer schreef op 17 juni 2010 @ 12:25:
Hoi Rosaline,
sterkte!
groetjesquote:eimmer schreef op 17 juni 2010 @ 12:25:
Hoi Rosaline,
sterkte!