* 186 * Bar Too Much * 186 *
maandag 21 juni 2010 om 22:38
Bloe, gelijk vwb het wijzen van Moetsiepoetsie op "verboden" termen.
Gaatjes in je geheugen dichten moetsie of postings verwijderen ;-p
Ik lees her en der wat en wat kunnen sommigen het toch allemaal weer te serieus opvatten hier.... t valt ook niet mee om "t is maar internet" af te wegen tegen t is maar internet... wazoemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Gaatjes in je geheugen dichten moetsie of postings verwijderen ;-p
Ik lees her en der wat en wat kunnen sommigen het toch allemaal weer te serieus opvatten hier.... t valt ook niet mee om "t is maar internet" af te wegen tegen t is maar internet... wazoemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
dinsdag 22 juni 2010 om 10:18
Mogge en zo, koffie, zon, koppijn, te lang geslapen....
Much, ben blij dat je er wat aan doet, en ja, je bent een sterke vrouw, jij kunt het wèl!
Jonari, meid, we hebben je wel degelijk gemist, maar is zo emotioneel niet sterk om dat te laten merken he?
Wèl nog gefeliciteerd met je geboortedag lieverd!
Ik hoop dat je een paar mooie dagen hebt gehad!
Punn, snap um!
En tja, die uitspraken van wat jij zei.... Geloof je direct!
Heb blijkbaar heel wat gemist, of niet, denk ik achteraf. Had me alleen maar zitten ergeren, vrees ik!
Much, ben blij dat je er wat aan doet, en ja, je bent een sterke vrouw, jij kunt het wèl!
Jonari, meid, we hebben je wel degelijk gemist, maar is zo emotioneel niet sterk om dat te laten merken he?
Wèl nog gefeliciteerd met je geboortedag lieverd!
Ik hoop dat je een paar mooie dagen hebt gehad!
Punn, snap um!
En tja, die uitspraken van wat jij zei.... Geloof je direct!
Heb blijkbaar heel wat gemist, of niet, denk ik achteraf. Had me alleen maar zitten ergeren, vrees ik!
dinsdag 22 juni 2010 om 13:36
dinsdag 22 juni 2010 om 13:39
dinsdag 22 juni 2010 om 13:47
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Je weet toch!