Mode & Beauty alle pijlers

Pandora de echte of de namaak?

24-07-2007 14:43 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een pandora armband met 2 bedeltjes. Vrij kaal nog en zit erover te twijfelen om wat bedeltjes te kopen in pandora style dus de neppers, ook vanwege de kosten.  Wie heeft er ervaring mee, of is het toch mooier om de orginele pandora bedels te nemen? Waar kan ik deze voordeliger krijgen op internet.

Bedankt voor jullie reacties alvast.

Kim
Zo gevonden, ik heb in ieder geval mooie Pandora (style) bedels gekocht bij Bedels.org.

Hoewel het qua prijs wel niet de originele zullen zijn (toch?) blijven ze echt perfect en ook die hangertjes die ze hebben zijn echt zilver en erg mooi.

Ik vond de originele echt heel mooi maar de prijs-kwaliteitverhouding kan echt niet vind ik.
Er zijn verschillende soorten beads die om een pandora armband passen. ik werk in een juwelier waar we Biba verkopen, een merk dat ook bedels heeft die om een pandora armband passen. Deze zijn, net als pandora, gemaakt van zilver en blijven dus net zo mooi als de bedels van pandora. Veel mensen weten trouwens niet dat Trollbeads de bedenker is van dit systeem (dus ook pandora is namaak!!). Als je bedels van een ander merk dan pandora wil kopen zou ik in de winkel even vragen of dit past. De bedels van Amora passen ook om een Pandora armband (dit is ook van pandora maar voordeliger)
Ik heb een trollbeads armband en daar kunnen ook pandorakralen op. Ik vind zelf alleen de meeste trollbeads mooier dan de pandorakralen. En ze zijn (merendeel) ook beter geprijsd dan pandora.
Ik heb zowel een pandora als een simstars armband en zie eigenlijk geen verschil. Pandora is gewoon veel duurder dan alle varianten. Als ik van te voren had geweten dat er zoveel varianten zouden zijn had ik misschien geen echte pandora gekocht. Om mijn ene armband wil ik alleen pandora, om mijn andere ook wel neppers. Ik zie geen verschil. Ook niet in glaskralen. Heb laatst heel goedkoop glaskralen gekocht, ook met zilveren kern, je ziet bijna geen verschil met pandora. Alleen dat ze veel en veel duurder zijn.

Als ik nu weer een armband zou kopen zou ik dus niet meer voor pandora gaan.
quote:nannaf schreef op 09 juni 2010 @ 14:19:

ik kan een armband kopen voor maar 10,-

maar ik betwijfel of het echt pandora is.

kan iemand mij even helpen?

het gaat om een zilveren armband met bolsluiting, hierin staat pandora en het merkje 925.

en door dat merkje twijfel ik nu heel erg, staat dat bij de orginele pandora er ook op? of is dit stiekum toch pandora style?

alvast bedankt voor de reactie!Beetje laat, maar misschien heb je er nog wat aan, op mijn pandora-armband staat wel pandora op de sluiting, maar ik zie nergens 925 staan. Waar staat dat 925 op die armband die jij kan kopen dan?
Ik heb gister een nieuwe bedel voor mijn armband gekocht.Zijn er nog meer fans van pandora hier? En wat voor armband hebben jullie?
quote:Merelin schreef op 11 juli 2010 @ 12:19:

Ik heb gister een nieuwe bedel voor mijn armband gekocht.Zijn er nog meer fans van pandora hier? En wat voor armband hebben jullie?Ik ben er ook nog steeds fan van. Mijn armband is helaas nog lang niet vol, want heb nog genoeg bedels op het oog die ik wel wil hebben

Ik heb overigens gewoon de echte pandora-armband.
Ik heb een SensaBeads armband. De collectie is niet zo heel uitgebreid, maar wel genoeg leuke bedels om een hele armband te vullen :-) Wil er nu eigenlijk nog 1, want vind 1 armband eigenlijk te smal.
Ik he sinds een week of 3 een Tedora armband. Mooi echt zilver, voor maar 29,95. De beads kosten gemiddeld 17 euro. Het voordeel va dit merk armband is dat elke bead erop past. Ik heb nu 3 beads en 2 stoppers en zou elke dag wel een nieuw willen open....

Monique
Ik wil ook wel het liefst elke dag een nieuwe bedel kopen. Maar wat ik ook leuk vind is bij speciale gelegenheden iets kopen of krijgen. Anders is je armband zo vol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven