Mode & Beauty alle pijlers

teenslipper vraag

22-06-2010 20:15 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag leuke teenslippers ( met voetbed kopen) maar nu weet ik niet wanneer een teenslipper goed past of hoe je het moet dragen?

Moet je voet echt in het voetbed vallen of...

Waar moet je dan op letten??

wie kan me daar mee helpen??

groet nonnevonne
Fetisj?
In ieder geval dat je hak nog ruimte over heeft,want anders loop je bij elke stap bij je hak tegen dat randje aan.

En dat je niet vooruit schiet,had ik met hele dure slippers,,geen idee waarom,maar schoot er aan de voorkant af zeg maar...

Gewoon passen en wat rondlopen in de winkel zou ik zeggen...

Fitflops schijnen heel fijn te lopen...http://www.fitflop.nl/
quote:skwieieiek schreef op 22 juni 2010 @ 20:22:

Fetisj?

Uhm... waar leid je dat uit af?

@TO, ik kan je vraag niet beantwoorden, want teenslippers met voetbed zegt me niet zoveel. Aan wat voor iets denk je dan?
Sorry, flauw.. door avatar i.c.m. met vreemde vraag 'waar moet je op letten bij het kopen van teenslippers?' kwam het idee in mijn zieke geest op dat er een fetisjist aan het werk was. Had beter even onder het loepje kunnen kijken.
De teenslippers van Nike lopen erg lekker, met fijn voetbed. En die van Scholl. En dan niet die verpleegstersdingen, maar ze hebben hele leuke online! En ze lopen heerlijk!
Havaianas, ik verslijt ze bij bosjes. (omdat ik er zoveel op loop)

Gewoon, lekkere rubberen slippers en ze lopen fijn. Zorg dat je wat ruimte aan de achterkant overhebt en dat je teenstuk prettig zit. Hoe heet dat ding dat tussen de teen zit?
Ik zeg zelf Havaianas, Lopen heerlijk maar hier in NL wat duur Zou zeggen even een reisje naar Brazilie, maar dan worden ze wel heel duur.

En met voetbed, tja zou toch zeggen birkenstock maar ja daar moet je van houden. Ken een hoop mensen die er heerlijk op lopen.
Zoiets vraag je toch in de winkel waar je schoenen of slippers past; " denkt u dat deze goed zitten of adviseert u me een andere maat? " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Nastik schreef op 22 juni 2010 @ 21:00:

Hoe heet dat ding dat tussen de teen zit?Een " dingetje " , volgens mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:maliboo schreef op 22 juni 2010 @ 21:10:

En met voetbed, tja zou toch zeggen birkenstock maar ja daar moet je van houden. Ken een hoop mensen die er heerlijk op lopen.Yep. En die moet je wel inlopen, dus die zitten vaak niet meteen lekker, dan weet je dat
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2010 @ 21:13:

[...]

Een " dingetje " , volgens mij.

Gewoon, lekkere rubberen slippers en ze lopen fijn. Zorg dat je wat ruimte aan de achterkant overhebt en dat je teenstuk prettig zit. Hoe heet dat ding dat tussen de teen zit?Niets aan toe te voegen. Heb ze zelf ook en loop er heel vaak op
Fitflops lopen heeeeeerlijk. Ik kan echt uren op lopen zonder pijn in mijn voeten te krijgen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2010 @ 21:13:

[...]

Een " dingetje " , volgens mij.

Tééndingetje dan toch zeker
De enige slippers waar ik lekker op loop, zijn Havaianas trouwens. Maar ja, die hebben dus geen voetbed.
Dit fitflops zien er wel lekker uit. En ook nog in maat 43. Daar ga ik binnenkort misschien maar eens een paar van bestellen. Maar... weten jullie hoe het zit met de geur van die dingen? Op de een of andere manier zijn slippers nooit lang veilig bij me. Gewone schoenen geen enkel probleem maar sandalen en slippers gaan stinken. Heb voorheen teva sandalen gehad zowel kunststof zool als leer, dat was echt niet te harden, zo goor! Nu een stel leren slippers van scapino... beginnen na een jaar dragen ook te stinken. (nou draag ik ze wel lang en veel, vind gewone schoenen niet fijn, liever blote voeten zodra het enigzins kan) Hoe zit dat bij de slippers die jullie aanbevelen?
Ik heb enorm snel stinkvoeten (en dus schoenen) maar ik heb net even aan mijn Havaianas gesnoven en die stinken helemaal niet.
Oke, dat is dan een voordeel (geen stinkers)

Heb net even gegoogeld op die havaianas. Vind het jammer dat ze zo gewoon eruit zien. Juist omdat ik ze een groot deel van het jaar als vast schoeisel draag vind ik het ook wel mooi als het er een beetje 'gekleed' uit ziet. Voor zo ver een slipper gekleed kan zijn dan. Wat vind je zo fijn aan de havaiana tov andere slippers?

Gewoon, lekkere rubberen slippers en ze lopen fijn. Zorg dat je wat ruimte aan de achterkant overhebt en dat je teenstuk prettig zit. Hoe heet dat ding dat tussen de teen zit?

Een teenstring!
bedankt voor jullie reacties!

Dus als je normaal maatje 39 hebt...dan moet je nu een maatje 40 nemen?!

Ik heb wel eens gepast en bij maatje 39 ( normale voetmaat) zit hij wel goed maar bij lopen steekt mijn grote teen over het randje..dus dan ie hij te klein maar bij maatje 40 heb ik het gevoel dat ik te veel ruimte over hebt!

We zullen vandaag wel zien!

groet
Ze lagen bij het kruidvat voor 10 euro. Havainas dus.
Ik heb een paar slippers van converse en die zitten heerlijk! Ook een zacht ding tussen je tenen en dat scheelt heel erg. Verder heb ik een paar van ugg australia en daar kan ik de marathon op lopen om het maar zo te zeggen. Zitten echt goddelijk en hebben een lekker zacht voetbed. Alleen beetje prijzig, 90 euro voor een paar slippers. Maar goed, zijn dan wel nette slippers en je hoe vaak je ze ook draagt, je krijgt niet van die platgestampte dingen onder je voeten. Dat zie je toch vaak bij gewone teenslippers zoals havaianas is mijn idee.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 22 juni 2010 @ 23:11:

Oke, dat is dan een voordeel (geen stinkers)

Heb net even gegoogeld op die havaianas. Vind het jammer dat ze zo gewoon eruit zien. Juist omdat ik ze een groot deel van het jaar als vast schoeisel draag vind ik het ook wel mooi als het er een beetje 'gekleed' uit ziet. Voor zo ver een slipper gekleed kan zijn dan. Wat vind je zo fijn aan de havaiana tov andere slippers?Dan moet je toch een keer naar Brazilie. Daar heb je de echte. Voor nog geen 7 euro heb je met allemaal soorten en maten. Het leuke in brazilie is dat ze ze nog persoonlijk maken door een sieraad erop te doen.

Op deze is hij maar heel simpel, maar je kan ze daar uit kiezen hoe je ze wil.
Havaianas zijn de allerfijnste.. Ik heb volgens mij bijna 10 paar, waaronder degene hierboven. Ze lopen heerlijk, kunnnen nat worden, zijn goed schoon te maken, gaan lang mee en zijn gewoon fijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven