Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
En ze zei nog´tot gauw´tegen haar arts. What is next vraag ik mij af...

En dames....geen schaduwtopics maken hoor! Als jullie lid willen blijven van de anti Pfaff fanclub, dan blijf ik het ook!
ik heb even niks te melden
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook al wat is hier gebeurd, "Sam is echt grappig en Nicolas een lekker ding" en Carmen een supervrouw"?? Ik zeg een schaduwtopic aanmaken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
persoonlijk vind ik Debby de "goedkoopste" van de 3. Kauwgum kauwend, niets verhullende topjes, decolletés tot haar navel (letterlijk), overdreven diva-gedrag. Dit lijkt iets van de laatste tijd.
quote:Bergje65 schreef op 21 juni 2010 @ 21:29:

persoonlijk vind ik Debby de "goedkoopste" van de 3. Kauwgum kauwend, niets verhullende topjes, decolletés tot haar navel (letterlijk), overdreven diva-gedrag. Dit lijkt iets van de laatste tijd.Zo eensch
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:louisavuitton schreef op 21 juni 2010 @ 21:15:

En ze zei nog´tot gauw´tegen haar arts. What is next vraag ik mij af...

En dames....geen schaduwtopics maken hoor! Als jullie lid willen blijven van de anti Pfaff fanclub, dan blijf ik het ook!

Jaaaaahhh, Louisa, ik zeg DOEN.

Ik heb trouwens gister heerlijk voor je gekookt, op het " Voor wie wil jij koken" topic, van BGB

Hoop dat het gesmaakt heeft.
Ja maar, Dames, we kunnen weer!!

Roept U maarrrrrrrrrrrrrrrr........

quote:nouschi schreef op 21 juni 2010 @ 21:20:

Ik dacht ook al wat is hier gebeurd, "Sam is echt grappig en Nicolas een lekker ding" en Carmen een supervrouw"?? Ik zeg een schaduwtopic aanmaken.Niet meer nodig Nouschi, we mogen weer!!
Opluchting.... pfffffff.... pak van mn hart!
Gisteravond heb ik me echt verbaasd over het divagedrag van Nicolas en Debby. Bah, bah, bah! De andere zussen zag je er ook niet terwijl ook zij BV'ers zijn..
Ze had eerst wel even langs een kapper kunnen gaan! Ik vond haar een echte bimbo met slecht haar. ( net alsof ze door een herfststorm gelopen was)
Gelukkig, wat fijn deze ballotagecommissie, dus we mogen weer , ik wil alleen maar zeggen dat haar van Debby , enne wie gaat er romantisch champagne drinken, met meneer de kapper erbij?? Juist Nicolas, wat zal dat toch wezen??

Maar voor de echte liefhebber met hiefs, kijk hier eens naar, misschien wel leuk.

En dat sikkie ding bij Nicolas :puke:

(ik heb me even laten gaan, mag wel he zo af en toe)
Het is niet leuk die hyves, het is geweldig, het commentaar van die mensen, zeeer grappig, enne vertel eens eerlijk, wie van jullie is al lid van deze hyves ??
Ik heb me ook zitten verbazen, wat een ordinair stel die Debby en Nicolas.

En Debby gedroeg zich zo arrogant dat Nicolas er bijna sympathiek bij af stak

Nee, die twee verdienen elkaar...

En Lindsey, die zit alleen maar te wachten tot ze afgelost wordt en dus niet meer op de kinderen hoeft te letten en aan de drank kan.

Trekken ze een fles open, roept ze naar Carmen dat het wel een goede moet zijn want het is zondag

Ze kijkt steeds ontevredener, heel vervelend.

Sam en Kelly blijven het leukst, zijn het leukst met de kinderen en met elkaar. Al blijf ik me erover verbazen dat iemand het uit kan houden met die infantiele krielkip van een Sam
Inderdaad wat een ordinair divagedrag van Debby en Nicolaaaa. Ik vind het niet gek dat hun Liammeke en Kieeeanoo zo in-en-invervelend zijn; zie je hun ooit IETS met die kinderen ondernemen? Ja, van die verantwoorde uitjes dat ze met 4 jaar of op een paard zitten (in bijbehorende outfitjes) óf in een cartauto. Belachelijk.

Sam is erg vervelend, maar toch; ik vind ze wel leuk met de kinderen. Shania en Kenji zijn nette kinderen en ik vind het wel leuk hoe ze atijd dansen/zingen en met de beestjes bezig zijn. toch nog enigzins normaal.

En die Lindsey; bluh, wat een vervelende hangbek begint die te krijgen zeg. "Wel een goeeeeieeee hé, tis zondaaaahgggg". Gut wat is die lelijk. En ó wat is ze toch blij met haar Feek(s)je, een prinsesje, de kleinste (oi wat gaat dat een kutwijf worden later).

Maar ach, verder kijk ik het wanneer ik kan ja gegege.
quote:Rosa21 schreef op 22 juni 2010 @ 11:35:

En die Lindsey; bluh, wat een vervelende hangbek begint die te krijgen zeg. "Wel een goeeeeieeee hé, tis zondaaaahgggg". Gut wat is die lelijk. En ó wat is ze toch blij met haar Feek(s)je, een prinsesje, de kleinste (oi wat gaat dat een kutwijf worden later).

.Ik zie al dat jij veel beter Belgisch Lindseys spreekt dan ik
MissMoneypenny: Ik doe mijn best :D Haha
Helemaal niet leuk, die Hyves pagina. Veel te positief.
quote:Bergje65 schreef op 22 juni 2010 @ 12:06:

Helemaal niet leuk, die Hyves pagina. Veel te positief.hoe ze het uit hun strot krijgen
quote:Jala5 schreef op 22 juni 2010 @ 11:01:

Het is niet leuk die hyves, het is geweldig, het commentaar van die mensen, zeeer grappig, enne vertel eens eerlijk, wie van jullie is al lid van deze hyves ??

Ikke niet, hoor, heb er nog niet eens gekeken, ik hou niet van positiviteit rond de Pfaffs.

Salukes hè................
http://www.telegraaf.nl/p ... aangeklaagd__.html?p=10,1

Dus het zit er toch aan te komen zouden ze toch niet zo braaf zijn als ze zich willen doen voorkomen?
quote:ayra xx schreef op 22 juni 2010 @ 14:43:

http://www.telegraaf.nl/p ... aangeklaagd__.html?p=10,1

Dus het zit er toch aan te komen zouden ze toch niet zo braaf zijn als ze zich willen doen voorkomen?Ik geloof het op zeker!
Het was een kwestie van geduld. Al die pracht en praal en die rijkdom bij pa, ma en alle kinderen. En wat doen ze nu eigenlijk precies om dat allemaal te bekostigen. Die paar modeshowtjes die Kelly loopt en die paar varkensstallekes waar Sam soms optreedt?

Blijkbaar hebben ze financieel ook op geen enkele manier geleden van Kelly's faillissement. Ik denk dat je kunt wachten op de volgende inval.
quote:Bergje65 schreef op 22 juni 2010 @ 15:08:

Het was een kwestie van geduld. Al die pracht en praal en die rijkdom bij pa, ma en alle kinderen. En wat doen ze nu eigenlijk precies om dat allemaal te bekostigen. Die paar modeshowtjes die Kelly loopt en die paar varkensstallekes waar Sam soms optreedt?

Blijkbaar hebben ze financieel ook op geen enkele manier geleden van Kelly's faillissement. Ik denk dat je kunt wachten op de volgende inval.Varkensstallekes. Bergje !
Ik zeg, dat ze overal "dik" voor betaald krijgen.

Al die wielertochtjes, openingen, goede doelen.......! feesten en partijen.

Ik denk dat overal waar de familie acte de présence geeft, diep in de buidel getast moet worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven