3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Keurig afgericht Bammetje, ik ben trots op je!

Lekker bankhangen Appel, in deze hitte kun je weinig meer he?

Ik ben er vandoor, even de laatste zonnestraaltjes meepikken op het terras.
wat zijn ze daaro allemaal aan het doen in de stad joh min

stomme kraan... stomme versperring... zomaar 20 stappen extra moeten lopen

kan niet he!
have fun min!

trouwens kebab zaken genoeg in nimwegen... is me nooit zo opgevallen... iemand nog een schaap over om aan de kebabzaak te verkopen...
quote:courageux schreef op 23 juni 2010 @ 18:36:

have fun min!

trouwens kebab zaken genoeg in nimwegen... is me nooit zo opgevallen... iemand nog een schaap over om aan de kebabzaak te verkopen... Het centrum is wel errug groot he daar
hey hallo!

Ik heb 't erg druk zo aan 't einde van het schooljaar, dus ben niet veel online. Nog 9 dagen, dan vlieg ik weer naar Nederland. Het gaat hard nu. de tijd.

Hebben jullie eindelijk mooi weer? Jeeeeeee! Hier is 't niet meer leuk, vandaag de 7e dag op rij boven de 43 graden... Morgen gaat het eindelijk zakken naar 32. Het zal wel raar weer worden, met zo'n grote daling in 1 dag.

Ik heb net voetbal gekeken bij de Britse club. Engeland is door naar de volgende ronde, maar ik kan nou niet zeggen dat ze een groot feest aan het bouwen waren. het was een beetje suf eigenlijk. Daar zijn wij Nederlanders toch beter in.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Haaai Bloempje!
Wij hebben eindelijk mooi weer ja! Zaaalig!

Boven de 43 graden is alleen leuk als je heel de dag languit aan het strand of zwembad kan liggen. Zodra je moet werken en/of een huishouden moet runnen is het nie leuk meer nie!

Met de finale ben je dus in Nederland!! Goed gepland
Inderdaad Bianca!

En ik ben anderhalve week terug in El Gouna geweest en moest nog aan je denken. Was erg mooi, dit was de goede kant van Egypte zeg maar.... Eigenlijk leek het er niet eens op, haha!
Hai meisjes..Bi, hoe is het met je solli gegaan?
Jaa daar was ik al bang voor Bloempje, vandaar dat wij El Gouna ook niet uit zijn geweest

Was het nog een beetje gezellig in El Gouna? Je was toch eerder ook al geweest of ben ik nu in de war?
Haaai Peet!!

Ik heb afgelopen maandag gebeld of ze al wat wisten, en ik hoor het deze week. Dus dat moet morgen of overmorgen zijn

Morgen wel (via het uitzendbureau) weer een sollie-gesprek bij een groot havenbedrijf, lijkt me ook een hele leuke functie (op de technische administratie) maar dat is maar voor tijdelijk.

Dus de sanitairgroothandel heeft mn voorkeur.

Hoe is het bij jou? Gaat t goed in je huis?
Nooit eerder geweest, wel alleen goede verhalen over gehoord!
Hey Petra
In mijn huis????

Gaat wel goed hier, alleen vanaf 1 juli Toos Werkeloos..........heb nog 2 dingen lopen maar daar hoor ik niks van dus zal morgen ook eens gaan bellen maar ik ga eerst vanaf morgen feestvieren hier in de stad..........de motoren gieren al door de straten
Wat is er in de stad te doen dan?

El Gouna is gewoon een paradijsje op aarde he Bloempje, we willen echt proberen in oktober weer te gaan, maar dan met de kinderen (en aanhang)
Het is er inderdaad prachtig! Ik wil ook terug... Het is hier zo'n 5 uur rijden vandaan en dus best te doen voor een weekendje. Het mooist was dat we op de terugweg bij het Suez Kanaal een heel grote groep dolfijnen hebben gezien. Echt heel dicht langs de kust. Wauw! We zijn gestopt met de auto en hebben heel lang gewoon zwijgend gekeken naar dat moois.

Ik ga nu weer, moet nog wat werk doen. Doeg allemaal!
anoniem_66547 wijzigde dit bericht op 23-06-2010 20:09
Reden: oeps, meerdere foutjes...
% gewijzigd
TT Bianc
Ben naar de Octomom aan het kieken..Bizar!
goeieavond allemaal.

Wat een heerlijk weertje vandaag! Lekker nog buiten gezeten, maar zon is nu achter de bomen, dus werd koud.
Haaaai Friezinnetje!

Zalig he... ik heb gestofzuigd, gedweild, gewassen, heeeel veel gestreken... en o ja.. op het terras de krant gelezen, dat wel

Oooo TT Peet... leuk! Ben dr nog nooit geweest maar lijkt me wel een enorme happening!
Hoi
Haai Bi en AR.

Ja heerlijk, kan ik zo van genieten! En ik heb morgenmiddag vrij. (moet heel veel doen, maar ook naar een verjaardag dus dan lekker in de zon).
Haaai AR

Morgen ben ik ook vrij, alleen om 14.00 uur een sollie-gesprek, en daarvoor moet ik nog even het nodige aan mn verzorging doen

Maar daarna echt vrij, en zoonlief gaat in de kroeg voetbal kijken met zn vader, dus ik denk dat wij lekker naar het strand gaan en daar blijven tot het te koud wordt.

Vrijdag naar de sauna!
Ik hoorde vanmiddag mensen klagen dat het zo warm was Ik ben zelf erg blij met dit weer!!

Ik heb een aantal nuttige zaken geregeld die ik al veel te lang uitstelde..
Goedenavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven