Mode & Beauty alle pijlers

Wenkbrauw groeimiddel

27-06-2010 19:15 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey. Kennen jullie een product dat je wenkbrauwhaartjes (sneller) doen terugkomen. Ik heb al een jaar of langer een kale plek in mijn wenkbrauw, ik zie wel dat er haartjes staan maar het is alsof ze niet meer groeien. Ik vind permanente make-up niet echt een optie en bijkleuren doe ik nu wel maar dat is altijd zo'n geknoei.

Alle tips zijn welkom!

Grtjes
als je al een jaar of langer een kale plek hebt denk ik dat je met iets erop smeren niet zo ver komt qua teruggroei.

Haartransplantatie? Effect gegarandeerd, dat moet je met trouw wonderolie oid erop smeren maar afwachten, misschien wat donshaartjes maar ja das nog geen wenkbrauw.

Of permanente make-up?
quote:tijgermeisje schreef op 27 juni 2010 @ 19:20:

als je al een jaar of langer een kale plek hebt denk ik dat je met iets erop smeren niet zo ver komt qua teruggroei.

Haartransplantatie? Effect gegarandeerd, dat moet je met trouw wonderolie oid erop smeren maar afwachten, misschien wat donshaartjes maar ja das nog geen wenkbrauw.

Of permanente make-up?

Wonderolie oid? Wat bedoel je daarmee? Iedereen heeft het hier over wonderolie. Het helpt naar 't schijnt om meer wimpers te krijgen, (blijkbaar) ook wenkbrauwen, dikke lippen, rimpels? Wat nog tegenwoordig? Volgens mij is dat dikke squatsch over die wonderolie. Misschien helpt het tegen littekens ja, maar voor zoiets als haargroei? Ik weet niet hoor.

Alleszins bedankt om te reageren
Nou graag gedaan!
Ik heb ook zo'n 'probleem', dus ben me erin aan 't verdiepen.

Door Google dit gevonden

http://beauty.blog.nl/mak ... en-met-anastasia-s-n-brow

Nog niet gebruikt, dus geen idee of 't werkt.
Heb er onlangs iets over gelezen. Naar 't schijnt werkt het niet. Meisje heeft geld teruggekregen, ze kocht deze bij Douglas.
Careprost! Het is een wimpergroeimiddel dat ook op wenkbrouwen gebruikt kan worden.

Er bestaat al een topic over!
quote:Bergje65 schreef op 27 juni 2010 @ 20:18:

Careprost! Het is een wimpergroeimiddel dat ook op wenkbrouwen gebruikt kan worden.

Er bestaat al een topic over!Ik gebruik careprost. Ook op mijn wenkbrauwen, maar die kale plek blijft. Op mijn wimpers daarentegen werkt het maar al te goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven