SPF
maandag 28 juni 2010 om 09:02
maandag 28 juni 2010 om 09:08
In NL gezicht 30 (zit in mijn dagcreme) en lijf meestal ook 30. Als ik echt ergens heen ga waar ik de hele dag in de hete zon zit, factor 60.
Ik verbrand anders levend.
Ik verbrand anders levend.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 28 juni 2010 om 09:29
In NL factor 20 en in het buitenaldn factor 30..
maar met deze tropische tempraturen gebruik ik ook 30.
Je word er gewoon bruin mee hoor.. het is een fabeltje dat je bij een hoge factor niet verkleurd. Het is voor je eigen bescherming natuurlijk, en met een lichte huid kan je beter hoog beginnen met smeren..
maar met deze tropische tempraturen gebruik ik ook 30.
Je word er gewoon bruin mee hoor.. het is een fabeltje dat je bij een hoge factor niet verkleurd. Het is voor je eigen bescherming natuurlijk, en met een lichte huid kan je beter hoog beginnen met smeren..
maandag 28 juni 2010 om 09:31
quote:MEFunny schreef op 28 juni 2010 @ 09:29:
Je word er gewoon bruin mee hoor.. Klopt, ik smeer altijd en ik ben schandalig bruin, nu al! Vriendinnen zijn er nog al eens verbaasd over, kennelijk denken de meesten toch dat je vooral moet verbranden om bruin te worden, wat dikke onzin is.
Je word er gewoon bruin mee hoor.. Klopt, ik smeer altijd en ik ben schandalig bruin, nu al! Vriendinnen zijn er nog al eens verbaasd over, kennelijk denken de meesten toch dat je vooral moet verbranden om bruin te worden, wat dikke onzin is.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
maandag 28 juni 2010 om 09:32
maandag 28 juni 2010 om 09:40
Kijk op www.kfwkankerbestrijding.nl voor een zonadvies. Met huidtype 2 adviseren ze factor 10 tot 12. Maar dan moet je wel tussen 12.00 en 15.00 uur uit de zon blijven.
Ik heb zelf ook huidtype 2 (meest lichte huidtype op spierwit met rood haar na), maar factor 10 is voor mij echt onvoldoende, ik moet minimaal 20 hebben. En dan nog blijf ik in de schaduw op het heetst van de dag.
Bruin word niet, maar dat word ik nooit. Dat ligt niet aan het smeren;-)
Ik heb zelf ook huidtype 2 (meest lichte huidtype op spierwit met rood haar na), maar factor 10 is voor mij echt onvoldoende, ik moet minimaal 20 hebben. En dan nog blijf ik in de schaduw op het heetst van de dag.
Bruin word niet, maar dat word ik nooit. Dat ligt niet aan het smeren;-)