Handdoeken e.d. die pluizen

28-06-2010 10:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds ongeveer 7 weken een hele set handdoeken, theedoeken, vaatdoekjes en badhanddoeken van de Hema. Het probleem is dat al deze doeken al vanaf het begin af aan enorm pluizen. Na het douchen ligt de douche onder de gekleurde pluis en als ik met een vaatdoekje de tegeltjes in de keuken afneem, dan zit het tussen de voegen. Kortom; ik kom het overal in huis tegen. Ik heb al een aantal tips opgevolgd, waaronder alles in de kookwas en alles spoelen met azijn. Het heeft alleen nog niet het gewenste resultaat opgeleverd. Ik hoorde dat de droger ook nog een optie was (heb ik zelf niet)? Heeft iemand hier goede ervaringen mee? Of nog andere tips? Alvast bedankt voor het meedenken!
Natmaken en invriezen. Als ze compleet bevroren zijn weer laten ontdooien en wassen.

Ik heb trouwens met veel handdoeken pluisproblemen maar nooit met die van de Hema.
even teruggaan nar de hema, zo snel mag het niet pluizen.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Een nacht in koud water zetten, de eerste tijd geen wasverzachter gebruiken en inderdaad in de droger stoppen, dan zouden de meeste pluizen wel weg moeten zijn.

Ik heb ook wel eens gehoord dat het helpt als je een panty meewast, dat zou de pluizen moeten aantrekken, maar dat heb ik persoonlijk nog nooit geprobeerd.....

Succes iig!
Gewoon terug gaan naar de hema en er je beklag over doen.

Dit mag niet gebeuren, het is een kwaliteitskwestie.

Gewoon terugbrengen.
Terug naar Hema!

Ik heb ook alles van de hema en nooit problemen gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven