hoeveel drinken per persoon halen
dinsdag 29 juni 2010 om 09:57
Aanstaande zaterdag geven wij een BBQ voor een groep vrienden en familie. En het wordt (zo lijkt het nu) erg mooi weer. Hoeveel drinken zal ik per persoon halen? Er zijn een aantal mensen (4 of 5) die bier drinken, en daarvan heb ik 4 kratjes staan. Maar hoeveel fris zal ik halen? Ik heb echt geen idee hoeveel een mens zo op zo'n avond drinkt.
dinsdag 29 juni 2010 om 10:08
Ik heb een familie en een vriendenkring die heel veel wijn drinken. Bier haal ik dus bijna niet, 6 flesjes of zo voor degene die daar ineens zin in hebben.
Ik reken op 2 flessen wijn pp. Wat niet opkomt, komt wel een andere keer op. Reken er wel op als een 1 begint met rose, ze allemaal rose willen drinken.
Als fris koop ik cola. cola light, plat water, bruisend water en nog wat sapjes.
Voor de kinderen pakjes drinken: chocomel, fristi, multifit, sapjes. (ook hiervoor geldt: wat nu niet opkomt, komt wel een andere keer op)
Ik heb wel altijd veel over.
Ik reken op 2 flessen wijn pp. Wat niet opkomt, komt wel een andere keer op. Reken er wel op als een 1 begint met rose, ze allemaal rose willen drinken.
Als fris koop ik cola. cola light, plat water, bruisend water en nog wat sapjes.
Voor de kinderen pakjes drinken: chocomel, fristi, multifit, sapjes. (ook hiervoor geldt: wat nu niet opkomt, komt wel een andere keer op)
Ik heb wel altijd veel over.
dinsdag 29 juni 2010 om 11:10
quote:flatscreen schreef op 29 juni 2010 @ 10:35:
Je hebt een bak bier per persoon??? dat lijkt me wel heeel veel, of zijn het zulke zuiperts
Met warm weer en bbq drinken mensen wel meer dan normaal.
en 2 flessen pp., jemig dat is echt veel.
Dat gaat er hier nooit op.Tsja, dat was recentelijk een paar keer in de aanbieding dus toen heb ik gehaald. Verwacht niet dat dat op gaat.
Je hebt een bak bier per persoon??? dat lijkt me wel heeel veel, of zijn het zulke zuiperts
Met warm weer en bbq drinken mensen wel meer dan normaal.
en 2 flessen pp., jemig dat is echt veel.
Dat gaat er hier nooit op.Tsja, dat was recentelijk een paar keer in de aanbieding dus toen heb ik gehaald. Verwacht niet dat dat op gaat.
dinsdag 29 juni 2010 om 11:10
dinsdag 29 juni 2010 om 11:13
ik had laatst een bbq met ongeveer 12 mensen. Wij hadden 2 kratjes bier, 5 flessen wijn (wit en rood) veeeeel spa en voor de kinderen nog icetea. Er ging veel weg, alleen nog een fles wijn over en 2-3 biertjes. beter te veel als te weinig denk ik. Hangt er ook een beetje vanaf wat jouw vrienden graag drinken natuurlijk.
dinsdag 29 juni 2010 om 11:15
quote:maedl schreef op 29 juni 2010 @ 11:13:
ik had laatst een bbq met ongeveer 12 mensen. Wij hadden 2 kratjes bier, 5 flessen wijn (wit en rood) veeeeel spa en voor de kinderen nog icetea. Er ging veel weg, alleen nog een fles wijn over en 2-3 biertjes. beter te veel als te weinig denk ik. Hangt er ook een beetje vanaf wat jouw vrienden graag drinken natuurlijk.Que bier en wijn komt het wel goed. Ga maar uit van 2 liter fris pp en dan ga ik ook nog even water met ijsblokjes regelen. Dank jullie wel voor de reacties!!!
ik had laatst een bbq met ongeveer 12 mensen. Wij hadden 2 kratjes bier, 5 flessen wijn (wit en rood) veeeeel spa en voor de kinderen nog icetea. Er ging veel weg, alleen nog een fles wijn over en 2-3 biertjes. beter te veel als te weinig denk ik. Hangt er ook een beetje vanaf wat jouw vrienden graag drinken natuurlijk.Que bier en wijn komt het wel goed. Ga maar uit van 2 liter fris pp en dan ga ik ook nog even water met ijsblokjes regelen. Dank jullie wel voor de reacties!!!
dinsdag 29 juni 2010 om 11:21