Gezondheid alle pijlers

na borstverkleining rechterborst veel groter als linkerborst

29-06-2010 16:15 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Aan je arts vragen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Het verschil in cupmaat kan goed door zwelllingen komen, dus dat kan idd nog wel even duren.

Pus is echter nooit een goed teken, dat duidt op ontstekingen. Na een operatie kan dat erg gevaarlijk zijn, dus daarmee moet je zsm naar de dokter.

Houdt er trouwens rekening mee dat je wellicht in augustus nog niet mag zonnen en zwemmen. Je huid heeft de tijd nodig om eerst volledig te herstellen voordat je het weer aan andere schadelijke invloeden als zon en zee bloot stelt.
Pus en blaasjes zijn meestal niet zo'n goed teken, daar moet je zeker naar laten kijken.

Als je niet tevreden bent over het resultaat moet je teruggaan naar de pc.

Maar het is pas 2 weken geleden! Geef je lijf wat tijd om te herstellen en zich aan te passen.
,
..
Hai Nonamanisss,

Over die steken/pijnscheuten hoef je je geen zorgen te maken. Hoort bij het genezen. Zelfde geldt voor het verschil, het duurt echt een paar weken danwel maanden voordat alles een beetje rustig is bijgetrokken, vergis je niet in het feit dat het echt een flinke operatie was.

De rest zou ik even rustig aankijken, geef het 1-2 dagen en als het dan niet minder wordt of zelfs erger wordt, naar de dokter gaan! En vooral niet teveel bewegen met je armen...

Succes!

xx
Pijn is heel normaal, 2 weken na een operatie. Als het vocht niet geel is, dan is het waarschijnlijk geen pus maar wondvocht. En ook dat is heel normaal. Als de pc gister nog vond dat alles in orde is, dan vermoed ik dat je gewoon wat geduld moet hebben. Ben je er toch niet helemaal gerust op, vraag dan of je huisarts er even naar wil kijken.
het is pas twee weken geleden! Geef het wat tijd om te helen. Het kan zijn dat ze aan de rechter kant een stuk meer geduwd en getrokken ed hebben en dat je daardoor daar nog wat opgezwollen bent.

Pas na een maand of 4 kun je echt zeggen of je borsten ongelijk zijn of niet.

En als je gisteren geweest op controle bent geweest en je chirurg zei dat het goed was die blaasjes, dan zullen het waarschijnlijk gewoon korstjes met wat wondvocht zijn.

Voel je je heel erg onzeker en bezorgd, dan kun je bij je huisarts langsgaan, maar je plastisch chirurg heeft er geen enkele baat bij om jou met pussende wonden naar huis te sturen.... ik zou hem/haar dus maar geloven.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
De pijnscheuten zijn in de eerste periode normaal..

Ik heb ze zeker een jaar gehad..

Aan welke borst zitten die pusplekjes? Toevallig de borst die groter is?

Xx
Waarschijnlijk is het wondvocht en het zwarte zijn korstjes? Was dit gister ook zo?
Je operatie is pas twee weken geleden, het is vrij normaal dat de boel nog lang niet genezen is. Volgens hetgeen ik gelezen heb op diverse sites duurt het zeker een half jaar voor alles echt weer goed op zijn plek zit. Zolang je geen koorts hebt, roodheid van de borst, of duidelijk pusverlies zou ik me nog geen zorgen maken.
)
Ik heb het vorig jaar in oktober laten doen en ze hebben nu pas hun definitieve vorm gekregen. Wacht het af. Je borsten zijn nog gezwollen, je hebt nog littekens en er dat vocht wat je ziet zal vast wondvocht zijn. En het kan inderdaad ontsteken als de pc oplosbaar hechtdraad heeft gebruikt. Als de knoopjes niet goed oplossen dan kan daar een ontsteking uit komen, maar dat geneest vanzelf wel.
.
Het kan zoveel zijn, waarschijnlijk niks.......... maar bel voor de zekerheid het ziekenhuis/kliniek waar je je hebt laten opereren en ben je niet gerustgesteld genoeg, bel dan je huisarts.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Geef je lichaam tijd om te genezen.

Na 2 weken is het echt nog niet "klaar" .

Ik ben vorig jaar , half Juli, geholpen en had een zeer voorspoedige genezing.

En ook ik had weken na de tijd nog elke keer weer open stukjes, met wondvocht, het hoort erbij....

Gewoon rustig aan doen, een keertje extra douchen met dit warme weer, en dan zeker een half uur bloot opdrogen (op het bed, met tv/boekje erbij),maar liever nog langer, niet teveel gaan smeren/frunniken/onderzoeken, laat het zoveel mogellijk met rust.

Niet teveel strekken met je armen, dat geeft alleen maar extra spanning op de wonden.

Ik ben 19 dagen na de operatie op vakantie gegaan, met toestemming van werkgever en PC, en heb ik de week ervoor bijna alles zelf ingepakt, op een hele rustige manier, zonder te tillen (vriend heeft dus alles de trap af getild en in de auto geprakt).

Op de (strand)locatie ook lekker rustig gedaan, geen auto gereden, geen zware dingen getild (ik had een tas die ik met de hengsels om mijn middel kon knopen)

Wel naar het strand geweest, en ook wel in zee gezwommen (lees: gedobberd), maar toch vond ik dat nog wel eng met een bikini.

Dus een aantal keren gewoon met hemdje en sportbeha in het water geweest, geen haan die daar naar kraaide.

Wel daarna gelijk de natte zooi uit en goed laten drogen.

Bij de Action verkopen ze een zachte sportbeha (van dat microvezelmateriaal, kost iets van 2,50 euro), die droeg en draag ik nu nog steeds snachts, deze knellen niet zo....voor overdag vond ik ze wel te slap
!
Ik ben 5 weken geleden geopereerd en heb helemaal hetzelfde probleem als jij. Ik baal als een stekker. Heb om een B-cup gevraagd. Mijn 'goede' borst is nu een C/D, mijn andere borst is stuk groter (mijn oude beha's passen gewoon nog en ik had een E/F cup). Er zit veel operatiebloed in. Dat is al 3 keer gepuncteerd, maar hij blijft maar dik en gevoelig. Ben die megabeha zat.

Hoe is het met jou verder gegaan? Ik hoop dat jij iets positiefs te melden hebt...is je borst geslonken?

Ik vrees dat ik naar cup B kan fluiten en mazzel heb als het een C wordt. Realistischer een D, maar dat is zo ontzettend niet de cupmaat die ik voor ogen had. Zouden ze dat nog kunnen corrigeren?

Je merkt het al....veel borst-zorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven