Mode & Beauty alle pijlers

Te krap?

30-06-2010 19:53 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen week hele leuke nieuwe laarsjes gekocht.

Ik heb ze in de winkel gepast, goed bevonden. Ik heb er stukjes mee gelopen en ze zaten goed, ondanks dat het niet mijn normale maat is maar een maat kleiner.

Thuis aangekomen heb ik ze nog een keer gepast en ze zaten nog steeds goed. Ik was er echt superblij mee want ze staan erg leuk bij heel veel kleding en ze zijn erg mooi!

Maar gisteren heb ik nog een keer gepast en toen zaten ze ineens heel krap. Nu heb ik ze net weer even gepast en weer zitten ze te krap.

Ik snap er niks van! Ik denk dat het komt doordat mijn voeten uitgezet zijn door de warmte, maar het was die dag dat ik ze paste en kocht ook heel warm!

Het erge is dat ik de bon kwijt ben (ik denk uit m'n tas gewaaid, dom ja) en heb ze in de uitverkoop gekocht dus de kans is erg klein dat ik ze nog terug kan brengen....

Heeft iemand een idee waardoor het kan dat ik ze niet meer pas?

Voorin is nog genoeg ruimte maar in de breedte knelt het nogal...
Helpen die tips ook tegen blaren lopen? Gek word ik er van. Heb het ook bij leren schoenen. En zelfs bij sneakers.
Gelukkig wordt het morgen 29 graden dus hoef je geen laarzen aan.
Ik vind hier dingen van.
Ik pas op het moment veel van mijn schoenen niet door dikke vochtvoeten.

Ik zou dus rustig even afwachten.
Natte kranten zou ik niet doen. Dat heb ik dus ook gedaan bij nieuwe laarzen, en de kring die er op mijn laarzen kwam ging er niet meer uit.

Wat je wel kan doen is je laarzen helemaal nat aantrekken. Dan loop je ze echt ruim uit.

En het oprekken bij de schoenmaker kost nog geen 10 euro.

Succes.
Ik heb geen motto.
Nou zondag wordt het in Limburg iets minder warm maar liefst 28 graden. Ik zou zeggen tijd voor de laarzen en de winterjassen :P.
Een paar uur thuis aanhouden over natte sokken vind ik een goed idee. Is ook mijn methode.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven