Gezondheid alle pijlers

Ongesteldheid verkorten

01-07-2010 17:27 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Zaterdag heb ik mijn stopweek ingelast, ik ben dinsdag weer ongesteld geworden. Omdat het komend weekend niet uitkomt ongesteld te zijn, heb ik m'n stopweek ingekort en ben ik woensdag weer begonnen met slikken. Ben ik zaterdag dan al van mijn maandelijkse issue af?

Grrrrroet
Volgens mij niet. Maar ik weet t niet zeker
Dat kan zeker helpen, maar het is geen absolute waarheid dat je van het weekend niet meer ongesteld bent.

Anders kun je nog voor sauna/sex/andere activiteiten waarbij tampons not done zijn gynotex sponsjes gebruiken. Google maar eens.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Of softcups
Hoe lang duurt je ongesteldheid anders altijd?

Ik denk dat het korter maken van de stopweek niet veel invloed heeft op de lengte van je menstruatie...
Bij mij was het zelf zo, dat wanneer ik weer begon met een nieuwe strip terwijl ik ongesteld was, ik ongesteld bleef totdat ik weer stopte met slikken.
Ik heb geen motto.
Nee dat gaat niet lukken.
dat zou best kunnen werken, ik ben altijd best wel heftig ongesteld, zodra ik weer begin met de pil is het de volgende dag gelijk de helft minder. Hoe lang ben je het normaal? dat speelt natuurlijk ook mee.
Heb ik ook eens geprobeerd, prompt 2 weken ongesteld geweest...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Of extra spoelen met vaginaal douche met lauw water...

wat je wegspoeld hoeft niet meer in je tampon
Is per persoon anders, dus wij kunnen dat niet weten.

Voor mij werkt het wel.
Ik weet zelf niet goed hoe lang ik ongesteld ben, dit is pas m'n 2e/3e stopweek ofzo, daarvoor was ik echt maanden niet ongesteld :') Dus veel ervaring heb ik niet haha.
Voor de volgende keer: je kunt beter de pil doorslikken, dus de stopweek later inlassen. Je hoeft namelijk niet per se iedere maand een ontrekkingsbloeding te hebben.
quote:Nikkie79 schreef op 01 juli 2010 @ 22:10:

Voor de volgende keer: je kunt beter de pil doorslikken, dus de stopweek later inlassen. Je hoeft namelijk niet per se iedere maand een ontrekkingsbloeding te hebben.Maar dan krijg je juist zo'n opgezet buikje
quote:Superhuisvrouw schreef op 01 juli 2010 @ 23:03:

[...]

Maar dan krijg je juist zo'n opgezet buikjeniet meer dan anders in mijn geval

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven