Gezondheid alle pijlers

hartinfarct: 4x vernauwing in een jaar..

06-06-2010 23:24 34 berichten
*bericht verwijderd i.v.m. herkenbaarheid*
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lammie,

Wat een verhaal zeg!

Wel fijn dat er nu een een duidelijke diagnose is,en jullie weten waar het vandaan komt,en dat er iets gedaan kan worden!

Ik leef met jullie mee... en wens jullie veel sterkte en liefde voor dinsdag. Ik hoop dat je komt schrijven hoe het gaat met Mark.

En wat betreft de toekomst...Ik hoor van lotgenoten dat ze helemaal opgeknapt zijn na een operatie,en nog nooit zo fit zijn geweest:-)Ik heb zelf in een hartrevalidatieproces gezeten,dus heb veel ervaringsverhalen gehoord:-)

Nogmaals...Veel succes en sterkte voor komende dinsdag!!

Liefs Ice.
Hoi Lammie,

wat spannend zeg! Heel veel sterkte.
Pfff... kom net uit het ziekenhuis en heb mijn lieverd nog een laatste dikke knuffel gegeven... Morgenvroeg 8.00u gaat het gebeuren. Hij krijgt twee omleidingen, 1 ader uit zijn borst en 1 uit zijn arm... Verschikkelijk om hem daar zo achter te laten, en om alleen thuis te komen. Ik hoop morgen op goed bericht maar knijp hem nu echt heel erg... :(
Lammie, wat heftig zeg. Ik hoop dat alles goed zal gaan en dat de tijd snel mag gaan voor je
Lammie,

Ik hoop dat alles goed gegaan is vandaag en dat Mark maar snel mag opknappen!

Ice.
Mark is inmiddels weer thuis. De operatie is gelukkig goed gegaan en verder geen complicaties. Hij voelt zich al veel beter ondanks natuurlijk nog de pijn van de operatie. Wel heeft hij af en toe nog hartkloppingen maar dat schijnt redelijk vaak voor te komen na een hartoperatie en natuurlijk van alle stress van de afgelopen maanden.

Ik hoop dat dit onze laatste hindernis is geweest en dat we vanaf nu ons leven weer op kunnen pakken.. dat vertrouwen komt beetje bij beetje meer terug!
Wat een fijn bericht!!! Nu bijkomen van alles en jullie draai vinden. Zal niet zonder slag of stoot gaan, maar the only way is up!!! Gefeliciteerd!!!
Iets anders
sterkte bij het herstel!
Zo das is iig fijn nieuws, dat hij weer thuis is!

Een goed fysiek herstel voor hem gewenst.. En hopelijk kunnen jullie nu mentaal ook aan verwerking toekomen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven