Uruguay-Nederland, de halve finale!!
dinsdag 6 juli 2010 om 15:32
quote:JanneJip schreef op 06 juli 2010 @ 15:29:
[...]
Ik wel, want die klootviolen van een dikke valsspelers van een Uruguyanen. Moeten. Eruit!Precies. Bah, dat die Suarez als een held wordt gezien. Ik vind het een vreselijke manier voor Ghana om eruit geknikkerd te worden. En dan zo'n Uruguyaanse sportjournalist die met een strak gezicht durft te zeggen dat de overtreding bestraft is met een rode kaart en een strafschop en dat de kous daarmee af is. En dat Ghana dan die strafschop niet benut is helaas pindakaas. Je zou het eens om moeten keren dan had je die Urugyanen moeten zien (hoe schrijf je urugyanen eigenlijk?)
[...]
Ik wel, want die klootviolen van een dikke valsspelers van een Uruguyanen. Moeten. Eruit!Precies. Bah, dat die Suarez als een held wordt gezien. Ik vind het een vreselijke manier voor Ghana om eruit geknikkerd te worden. En dan zo'n Uruguyaanse sportjournalist die met een strak gezicht durft te zeggen dat de overtreding bestraft is met een rode kaart en een strafschop en dat de kous daarmee af is. En dat Ghana dan die strafschop niet benut is helaas pindakaas. Je zou het eens om moeten keren dan had je die Urugyanen moeten zien (hoe schrijf je urugyanen eigenlijk?)
Poep, wie heeft jou gescheten?
dinsdag 6 juli 2010 om 15:36
De laatste 10 minuten tegen Brazilie waren mijn vriend en ik zo zenuwachtig en bang, we waren op elkaar aan het schelden als een malle
"Hou je mond nou even! Ik word stikzenuwachtig van je!"
"Ik van jou! Ik kan het niet meer aan!"
"Nou, ga dan weg!!!"
Nee, Duitsland - Nederland, dat kan mijn zwakke hartje niet aan.
"Hou je mond nou even! Ik word stikzenuwachtig van je!"
"Ik van jou! Ik kan het niet meer aan!"
"Nou, ga dan weg!!!"
Nee, Duitsland - Nederland, dat kan mijn zwakke hartje niet aan.
dinsdag 6 juli 2010 om 15:39
En winnen 'we' dan ook de finale?
Ik gooide tegen Brazilie van de zenuwen ook constand mijn cola uit mijn glas, zo erg zat ik te trillen!
Vanavond moet ik alleen kijken, dan wordt het zeker nog erger.
Ik hoop dat we in de 1e helft al met 3-0 voor komen te staan, dan kan ik tenminste zonder al te veel zenuwen verder kijken!!
Ik gooide tegen Brazilie van de zenuwen ook constand mijn cola uit mijn glas, zo erg zat ik te trillen!
Vanavond moet ik alleen kijken, dan wordt het zeker nog erger.
Ik hoop dat we in de 1e helft al met 3-0 voor komen te staan, dan kan ik tenminste zonder al te veel zenuwen verder kijken!!