Veel eten

06-07-2010 09:59 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is het meest wat je ooit hebt gegeten bij de mac of friet zaak?
Waarom open je dit topic? Heb je soms last van eetbuien? Aangezien je ook in het eetbuientopic gereageerd hebt...

Wat ik eet gaat je niets aan. Ik kan je wel vertellen dat ik jouw voorbeelden lachwekkend weinig vind.
Liever elitair dan een pauper!
Sorry hoor, maar mijn man is 92KG bij 1,80 en hij is alles behalve dik, hij is wel breed en gespierd, dat wel, dus ligt er wel aan of het een man of een vrouw is en of iemand sport of niet.
Er is al een Mac Topic.
quote:bigboy12 schreef op 06 juli 2010 @ 10:08:

93kg 1,78mOh dus het moet Fatboy zijn, en niet Bigboy...
Mac liever niet, maar van de gewone snackbar 'n middeltje speciaal met satesaus, een frikandel speciaal en 'n kaassouffle. En dan kan ik meestal de friet nog niet eens helemaal op.
Hee, ik was laatst toevallig in de Mac en toen zag ik een groepje jongens inderdaad zoveel mogelijk eten. Dat verbaasde me toen al zo... die aten echt meerdere hamburgers en milkshakes etc. en er werd echt gepocht van 'ik denk dat ik nog wel een hamburger bestel'

Hoor jij bij zo'n groepje ofzo?
quote:Stephanietje schreef op 06 juli 2010 @ 11:04:

Hee, ik was laatst toevallig in de Mac en toen zag ik een groepje jongens inderdaad zoveel mogelijk eten. Dat verbaasde me toen al zo... die aten echt meerdere hamburgers en milkshakes etc. en er werd echt gepocht van 'ik denk dat ik nog wel een hamburger bestel'

Hoor jij bij zo'n groepje ofzo?Als ik al niet misselijk word bij de Mac zou ik het dan wel worden.
Bij de Burger King: Twee whoppers, grote friet en grote cola.

Of bij de friettent: Grote friet speciaal, frikandel speciaal en broodje hamburger speciaal.
quote:elninjoo schreef op 06 juli 2010 @ 11:02:

Mac liever niet, maar van de gewone snackbar 'n middeltje speciaal met satesaus, een frikandel speciaal en 'n kaassouffle. En dan kan ik meestal de friet nog niet eens helemaal op.Kan je dan niet beter een kleine patat nemen? Da's goedkoper.
quote:Brummetje schreef op 06 juli 2010 @ 11:10:

Bij de Burger King: Twee whoppers, grote friet en grote cola.

Of bij de friettent: Grote friet speciaal, frikandel speciaal en broodje hamburger speciaal.Jij zal lekker ruiken na een bezoekje aan de friettent
De allerlekkerste friet is van Bram Ladage. Geen bezoekje aan Rotterdam zonder een patatje van Bram.

In de Mac en Burger king kom ik nooit, echt ranzig.
Sorry hoor, wat een goor topic :puke: en wat een rare houding ten opzichte van eten en je lijf?!! Ik snap absoluut niet wat daar nou de lol van is. Ik eet echt wel eens een patatje hoor (lees: van de snackbar, niet van de mcMeuk of aanverwanten, en den 1 keer per 6 a 8 weken ofzo?) maar dan gaat het om "lekker" en niet om veel.
quote:mylenevalerie schreef op 06 juli 2010 @ 10:11:

Is die 12 trouwens je leeftijd of je iq?

Onsmakelijk.

Maar om er toch wat aan toe te voegen (ook onsmakelijk): in Amerika heb je eetwedstrijden. Zo van: wie werkt de meeste hamburgers weg in 1 minuut. Of: wie krijgt het snelste dit ellebooglange broodje door zijn strot.

:puke: :puke: :puke:
Bij de kfc in istanbul heb je van die gigantische burgers...en dan had ik nog large friet en een wrap erbij.
quote:nazife schreef op 06 juli 2010 @ 17:29:

Bij de kfc in istanbul heb je van die gigantische burgers...en dan had ik nog large friet en een wrap erbij.

jammie!

als ik van me schoonfamilie buiten mag eten dan haha
Kfc en burger king zijn lekker daar he Nazife.

Die chickenwhoppers waren echt geweldig..

Ik ben gek op mac/kfc/bk maar om het zoveel mogelijk naar binnen te schuiven puur omdat het 'veel' is gaat me te ver.
quote:TheEmpress schreef op 06 juli 2010 @ 11:43:

De allerlekkerste friet is van Bram Ladage. Geen bezoekje aan Rotterdam zonder een patatje van Bram.

In de Mac en Burger king kom ik nooit, echt ranzig.Helemaal mee eens, in schiedam hebben we 2 bramladage's heerlijk !
-
Ik kom niet zo gek vaak bij de Mac, maar het meeste wat ik daar ooit heb gegeten zal een big mac menu zijn geweest.
Bram Ladage is goed inderdaad. Beste vriendin en ik gebruiken 'brammen' zelfs als werkwoord.
quote:Kalliope schreef op 06 juli 2010 @ 18:17:

Bram Ladage is goed inderdaad. Beste vriendin en ik gebruiken 'brammen' zelfs als werkwoord. Haha, grappig. Wij zeggen hier: We gaan even naar Ome Bram
"wat knort mij mage, eventjes langs Bram Ladage"

De snackbar bij mij op de hoek in Rotterdam heeft de allerlekkerste frites. Groooooote porties. Aan 1 kleine frites hebben wij samen voldoende. Geflankeerd door een broodje kroket.

Bij de Mac vind ik alleen de kipnuggets met currysaus lekker en de vanilleshakes.
"wat knort mij mage, eventjes langs Bram Ladage".

Vind er niet veel aan.

De snackbar bij mij op de hoek in Rotterdam heeft de allerlekkerste frites. Groooooote porties. Aan 1 kleine frites hebben wij samen voldoende. Geflankeerd door een broodje kroket (ik) en broodje hamburger speciaal (echtgenoot).

Op een frietje stoofvlees spuug ik ook niet trouwens...

Bij de Mac vind ik alleen de kipnuggets met currysaus lekker en de vanilleshakes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven