Hotel Maastricht

06-07-2010 22:09 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tips voor een leuk hotel in het centrum van Maastricht? Ik ga hier in september een weekendje met mijn moeder heen, maar zie door de bomen het bos niet meer op booking.

Alvast bedankt!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik heb ooit in een kasteel gezeten, weet ff de naam niet.

Was wel mooi en rustig, moet je wel de bus pakken naar centrum. Misschien niet zo handig.
Hmm, nee, das niet zo handig. We willen echt in het centrum zitten.

Als er iemand tips heeft voor leuke winkels/cafeetjes/restaurantjes hoor ik dat ook graag!
Of neem een b&b! erg leuk is de heerlickheit
en alle restaurantjes, cafeetjes, terrasjes zijn leuk in Maastricht. Ga gewoon, loop rond en laat je verrassen.
Hotel Bergere (heet het nog zo??) vlakbij het station (wel prijzig) en om te eten Witloof.

Verder natuurlijk terrasje op het Vrijthof en het onze lieve vrouwe plein. Gelijk bezoekje aan die kerk en kapelletje brengen ook, erg mooi.
Derlon hotel.
Het Townhouse Hotel is misschien wat (ik ken het zelf niet echt), zit in elk geval dicht bij het station.

Edit: ik zie nu dat dit onderdeel is van Bergère. Hotel Bergère is denk ik alleen wat luxer. Die hebben ook studio's en appartementen trouwens. Ook Hotel St. Martenslane hoort bij deze groep. Misschien even allemaal bekijken. Qua ligging zitten ze allemaal goed in elk geval, vlak bij het station dus loopafstand naar het centrum.
Ik ben vorig jaar zomer in Hotel Botticelli (Papenstraat 11) geweest. In het centrum, vlak achter een van de pleinen, maar ook heerlijk rustig, zeker als je vraagt om een kamer in het achterste gedeelte. Het ontbijt is alleen vrij prijzig, dat zou ik gewoon ergens anders doen, genoeg tentjes in de buurt. Sfeervol hotel, vriendelijke mensen, je voelt je echt welkom.
Het designhotel.. dichtbij Vrijthof, en prachtig! (in oude kerk, hip verbouwd)
Jaren geleden in hotel Mabi geweest, een oud verbouwd bioscoopje waar ze bij het ontbijt oude zwart wit films vertonen (zonder geluid). Het was erg leuk en midden in het centrum.
Hotel Bigarré is een knus hotel op loopafstand van Vrijthof etc. Hotel Mabi is inderdaad ook een aanrader met mooi interieur.

Wat betreft winkelen: hier kun je alvast etalages kijken van winkelstraten in Maastricht (zie 'Bekijk winkelstraten'). Voor restaurantjes kun je het beste op Iens kijken en dan op keuken selecteren. Veel plezier in Maastricht!
Hotel Beaumont is erg mooi! Dichtbij het station en het centrum dus Wij hadden een heerlijke regendouche bij onze kamer. Lekker hoor! En oh ja, ijs bij het ontbijt (dat ik toch maar niet genomen heb) :D
Bedankt voor alle tips, ik zal ze vandaag eens allemaal gaan bekijken!
Het is het Zenden Design hotel geworden, ik ben erg benieuwd, nog 2 maandjes wachten.
Afgelopen weekend in Maastricht geweest. Hotel was prima, bedden sliepen goed, lekker vers ontbijt en vriendelijke mensen. Nadeel was het smalle trapje naar onze kamer. Ook vonden we de kamer niet echt mooi: alles spierwit, zelfs de vloer en de tv zat achter de spiegel (slecht te zien en nog slechter te horen). Lokatie was top, dat wel.

Volgend jaar gaan we weer, alleen dan in een ander hotel. Ik zag hier nog Derlon genoemd, die heb ik gezien, misschien dat het die dan wordt.
Ik heb via via gehoord over het Q-bic hotel. Het schijnt een trendy low budget hotel te zijn. Ze hebben ook een vestiging in Amsterdam. Iemand ervaringen met dit hotel in Maastricht?
Deze heeft een goede aanbieding. Je moet een stukje langs de Maas lopen om in het centrum te komen, maar dat is prima te doen.
Jaar of 3 geleden in Derlon geweest, erg goed bevallen.

Zag er mooi uit, vriendelijk personeel. We zaten er met Sinterklaas en toen we s`middags op de kamer terugkwamen lag er een zakje met sinterklaassnoep....zulke details maken het net nog ff leuker.

En lokatie is super!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven