F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Cees ertussendoor, niet iedereen heeft een tuin waar zo'n lel inpast hoor.

Fijne vakantie Lau!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Past zelfs bij jou... handig zo' n passende kraan!
zwaai!

Lau, fijne vakantie! Alle controles goed?

Pfff, heb het nu al warm... Straks even was ophangen, en dan nog even een nieuwe was in de machine. Is die straks ook weer droog Wel handig, nu de grote dingen (beddengoed enzo) even buiten hebben. Geeft meteen ook wat schaduw Man gaat morgen het zonnescherm ophangen, als we eruit komen hoe we het precies willen hebben

Gisteren uitje van mijn werk gehad, lekker in de buurt dus 's ochtends thuiswerken, en 's middags daar naartoe. Workshop kaasmaken gehad, was erg interessant, lekker en leerzaam Mindere was alleen wel dat we, omdat we met een grote groep zouden zijn, boven in een benauwde ruimte zaten. Dus aan het eind voelde ik me wat minder lekker. Dus ook niet echt lekker gebarbecued, eigenlijk alleen maar wat broodjes en salade gehad.

Vandaag een rustig dagje, vanmorgen nog een extra echo gehad (zie ak) en straks nog even naar de fysio. En tussendoor maar wat dingetjes in huis doen, ik wil vanmiddag ook nog wat jurkjes voor Tessel maken. Heb een eenvoudig rechttoe rechtaan modelletje wat redelijk vlot te maken is, en nog genoeg stof liggen, dus dat is wel lekker. Kan ik er snel een paar maken. 't Kind heeft wel iedere dag wat schoons nodig, en thuis kan ze wel in een romper of onderbroek of blote kont rondlopen, zodra we de deur aangaan vind ik dat toch wel wat kaal Dus dan maar wat eenvoudigs er overheen. Voor Daan maar wat korte broekjes maken, kan hij die lekker makkelijk aan.

Cees, lekker, zo'n koopje scoren op marktplaats! Dat is zeker niet verkeerd. Ken je www.ik2ea.nl ook? is allemaal 2e hands, maar alleen ikeaspul.

Nic, nog gelukt met het scherm? En sneu, dat Tim nu langer naar school moet vandaag! Hier zijn ze standaard de vrijdag voor iedere vakantie vrij, dus Daan is vandaag de hele dag naar de bso. En vanaf volgende week dus vakantie.

Vis, hoe bevalt je huis?

hoest verder met iedereen?
Weer terug van vakantie!! Helaas, moet ik wel zeggen. Super naar onze zin gehad, heerlijk weer, mooie huisjes, heerlijke zwembaden etc. Zeker een aanrader! Zal wel even een link in AK zetten...

Niet alles terug gelezen, maar las wel van alles over de hitte hier in Nederland. Had gehoord dat het niet normaal was. Ook in Frankrijk was het bloedheet, maar ja.. daar hadden we 3 zwembaden bij de hand. Geen probleem .

Vandaag nog even lekker rustig aan doen, veel wassen draaien en straks nog even boodschappen doen. Maandag helaas al weer aan het werk!

Ga ook nog even neuzen in AK, zag ik een paar keer voorbij komen. En later nog reageren!!
Iedereen het weekend en vooral de vrijdag overleefd?

Marlee, welkom terug. Met 3 zwembaden is de hitte een stuk dragelijker inderdaad.Ben even vergeten waar in Frankrijk je naartoe bent geweest. Fijn dat je het leuk hebt gehad.

Bij ons was het vrijdag wel flink heet, 38 graden in de schaduw. Hoe was het bij jullie?

Kinderen hebben zich goed gehouden. Floor heeft 2 nachten bij ons geslapen want die heeft echt last van de warmte en wij hebben een plafondventilator. Zaterdag na een verkoelende bui ging ze gewoon heerlijk in haar eigen bed slapen.

Gisteren met slapen weer drama. Ik merk dat ik er op moment heel slecht tegen kan, ben ook erg moe en kort lontje. De vermoeidheid begint er allemaal een beetje uit te komen na al het studeren. Ook nu nog weinig tijd voor echt alleen mezelf door dat leuke wk. heb vrijdag slechts 10 minuten van de wedstrijd gezien, bij elkaar opgeteld en alle doelpunten pas in de herhaling. We zouden gezellig met zwager en schoonzus gaan kijken maar heb er dus nauwelijks iets van gezien.

Was er toen dus wel helemaal klaar mee.

Nu even flink doorwerken hier, is de eerste week van de maand altijd lekker druk. Misschien kan ik volgende week een keertje een halve dag vrij nemen, gewoon even niets doen (vooral shoppen dan, hopelijk is er dan nog zomerspul in de winkel).

Tieg, scherm nog niet gelukt, heb nog niet eens naar de ikea kunnen gaan. Ik ga die site wel eens bekijken, goeie tip.
....................
Goedemorgen allemaal. Ik heb om de feestvreugde wat te verhogen wat lekkers gebakken voor jullie.

Ik dacht al wat ruik ik

Heerlijk Nico, er is toch niemand hier dus ik neem die linker wel van de onderste foto. Zet ik er nog een bakkie bij.
Ik wist het wel, met taart is er altijd wel iemand te lokken. Het is dat Lau op vakantie is anders was ze je vast voor geweest

De eerste had ik even snel in de rust gemaakt, die andere heb ik wat meer tijd aan besteed.

Heb je nog een lekker kopje koffie over Vish?

Hoe heb je Nemo trouwens zo uitgeput dat hij naast zijn bord aan tafel in slaap is gevallen?

Ice Coffee DeLuxe

Nemo vond het 5 minuten daarvoor nog belachelijk dat hij niet op mocht blijven voor de wedstrijd.

Hij is altijd doodop als hij 2x naar school is geweest. Heb het idee (maar goed dat heb ik al 4 jaar) dat er toch iets niet helemaal lekker zit bij hem.

Na de vervalste gehoortest van paar weken geleden hebben we nu een goed audiogram eruit gekregen. Goed in de zin dat het fout was. Nu mogen we dus naar kno-arts in augustus, wie weet komt daar wat uit.
Vandaag te horen gekregen dat mijn oma hersenbloeding heeft gehad en dat het niet meer goed komt...

Ben er gelijk heen gegaan en t was best moeilijk om haar zo te zien..

Jesse ook van slag, want die kreeg het mee dat ze dood gaat en dat ik daar heel verdrietig om ben. Arme mannetje..

Had het laatst ook al gedroomd, vreemd dat t nu echt lijkt te gebeuren...
Cees

In welk opzicht komt het niet meer goed? Is ze bij, of niet? Wordt ze eraan geopereerd, of niet meer?

Mijn vader heeft (inmiddels al ruim 13 jaar geleden) een hersenbloeding gehad. Hij is er qua karakter wel door veranderd, en dat heeft in ons gezin ook zijn weerslag wel gehad. Maar op zich is hij er best aardig doorgekomen, fysiek kan hij wel alles nog.

Hier gaat het verder prima, morgen weer 's een hele dag thuis met twee kinderen. Ben benieuwd hoe dat gaat, moet zo nog even het weerbericht kijken. Heb het journaal maar half meegekregen, en ben wel benieuwd of het wel zo mooi wordt dat het badje weer gevuld kan worden.

Tessel is trouwens lekker bezig met plassen en poepen, heeft vandaag tijdens het eten nog even op het potje gepoept. Ze had d'r luier uitgetrokken, en had uiteindelijk alleen een onderbroek aan. Was op een zeker moment wel aan het persen (mooi rood aanlopen), maar gelukkig kon ik haar nog op tijd naar de wc sturen. En daar heeft ze een dusdanige hoeveelheid gepoept dat man er blij mee was dat het in het potje was in plaats van in een luier

Verder gaat het hier zo z'n gangetje, zit nu heerlijk kersen van onze eigen boom te eten Man is ondertussen druk bezig met kersenjam maken, ben benieuwd hoe dat gaat worden. Morgen maar eens een recept zoeken voor een kersenvlaai of zo...

Nu eerst nog even wat rondkijken, en dan maar eens naar bed!
Vis, kan het niet zijn dat Nemo iets met zijn darmen heeft? Of een allergie of zo? Geen idee hoor, bedenk het me nu zo maar. Maar omdat hij vroeger zoveel huilde toen hij klein was, en als je eigenlijk al 4 jaar lang het idee hebt dat hij niet fit is... Hij heeft toch ook een keer een onderzoek van zijn ontlasting gehad, wat was daar uitgekomen?

Nu nog even verder kijken....
Ja ze is bij. Ze was al dementerend, nu is ze aan 1 zijde verlamd en kan niet slikken en praten. Vooral dat is lastig, want ze begrijpen haar niet en zij is zelf steeds zo verward en angstig. Ze krijgt geen sonde voeding en vocht via haar been. Heb ik zelf wat moeite mee, dat ze haar nu dus eigenlijk opgeven, maar schijnt haar eigen wens te zijn van toen ze nog helder was... Dus nu is het afwachten wanneer het lichaam er mee stopt... (cry)

Dit is wel sneu, vooral als zij niet begrepen wordt, en zij wellicht de situatie niet meer snapt en niet begrijpt waarom anderen haar niet begrijpen...

Ben er even stil van
Dikke knuffel voor Cees, zo naar om iemand steeds slechter te zien worden...

Ontlasting is al paar keer onderzocht maar daar komt steeds niks uit. Ben voorzichtig met producten waar hij last van kan krijgen en qua diarree gaat het nu alweer een tijdje goed. Oor- en darmproblemen schijnen ook een connectie te hebben dus wellicht gaat het beter als ze iets aan oren kunnen vinden. Vrees dat er weer niks uit gaat komen en dan weet ik het niet meer.
Cees, een hele dikke knuffel . Heel veel sterkte!!

Vish, kan inderdaad wel met z'n oren te maken hebben. Levi was ook veel aan het huilen, slecht eten en moe. Dus vandaar dat hij zo vroeg geopereerd is aan amandelen en buisjes. Ik merk nu wel verschil, alleen heeft hij nog steeds last van looporen. Heb nu antibiotica en nieuwe druppels gekregen. Ook moet ik oordoppen laten aanmeten voor onder de douche en voor in het zwenbad. als die looporen over zouden zijn, zou het verschil nog groter zijn gaf de KNO-arts gisteren door (ben namelijk op controle geweest). Ik hoop voor jullie dat er wat uitkomt..

Tieg, aan het genieten van je dagje thuis? En wat goed van Tessel, dat is wel heel snel, toch??

Bijna mijn eerste weerk werken er al weer op zitten. Ben redelijk gaar, maar kan op een of andere manier 's avonds ook niet lekker in slaap komen. Plus dat Levi weer aan het spoken is. Komende dagen als ik vrij ben maar rustig aan doen met kids.

Nic, heb je nog een lekkere taart in de aanbieding ?? Alhoewel die kersenvlaai ook niet gek klinkt, Tieg!
Ha meiden,

Tijd niet langs geweest, sorry. Erg druk met alles en met mezelf en met van alles en niets zeg maar, vooral gewoon geen puf.

Casey, wat vreselijk van je oma! Heftig zeg, veel sterkte. En ook voor Jesse. (er zijn trouwens voor kleuters wel hele goede boekjes over doodgaan die het begrijpelijk uitleggen.)

Vish, het blijft aanmodderen met Nemo he, hoop van harte dat ze nu iets vinden wat alles verklaart!!

tieg, wat goed van Tessel zeg, hoe oud is ze nu? (ik mis de tabel). Mannetje is er bij ons nog helemaal niet mee bezig, maar goed ze zeggen dat jongens zowieso langzamer zijn daarin, toch?

En hoe ver ben je nu (ik mis de tabel alweer). Begint wel aardig op te schieten toch?

Nic, hoe is t bij jullie nu? Mini slaapt nu bij Meis op de kamer, daar is het een stuk koeler dan bij ons op zolder. Ben benieuwd, t zou vandaag weer heel heet worden, kijken of t grut dan nog wil slapen.

Marlee, hoe bevalt je nieuwe werk?

Hier laatste schooldag en dan vakantie! Met Meis gaat het nu best ok op school, en BSO vind ze echt leuk (gelukkig maar want daar gaat ze in de vakantie ook 2 dagen naar toe).

En na de vakantie gaan we haar toch van school wisselen zodat ze bij de buurtkids zit en op een steenworp afstand van ons huis. Ze is al wezen kijken en vond het gelukkig erg leuk.

Mini en mannetje zitten ondertussen ook hier 2 dagen op kdv en dat gaat super!

Met werk van mij en man gaat t allebei minder, vanwege de crisis allemaal bezuinigingen en verplicht minder uren en dus minder inkomen. Niet zo leuk dus.

ok, ik ga weer even met mannetje voetballen en zal heel hard proberen vaker langs te komen!!
Cees, dat is naar zeg, vooral om te zien dat ze niet begrepen wordt Sterkte ermee

Vish, leuk die lange wachttijden. Hopelijk komt er iets uit bij de kno-arts. Ik moet zeggen dat Tim in het begin ook doodop was maar nu niet meer. Hoort Nemo niet goed dan omdat hij een audiotest heeft gehad?

Marlee, lastig als je niet in slaap kan komen, misschien is het ook nog even wennen aan het nieuwe ritme met je nieuwe baan. Bij mij helpt het heel goed om nog even te lezen in bed of even muziek te luisteren. Dan kan ik mijn hoofd weer even leeg maken (of leger in ieder geval).

Nitro, Balen zeg dat jullie allebei minder uren hebben. Is er wel weer uitzicht op meer uren?

Gelukkig gaat het met Meis nu goed. Fijn dat ze de bso ook leuk vindt, is wewl belangrijk. Tim went er ook steeds meer aan maar gaat toch liever gewoon naar huis.

Hier alles goed, wel moe maar dat komt vast wel weer goed na het wk als vent ook weer meer tijd heeft om dingen te doen.

Tim heeft gisteren zijn eerste zwemles gehad maar heb niet gehoord van de zwemjuffrouw of het goed ging, hij zegt van wel en hij vond het leuk dus dat vind ik wel belangrijk.

Ik ga maar weer eens aan de slag. Werk ze allemaal.

Marlee, taart is op nu vish langs is geweest. We zullen op de kersentaart van tieg moeten wachten.
Jeetje wat een drukte hier ineens! Gezellig! Ik mis die tabel eigenlijk ook wel, echt geen idee van 2e en 3e kinderen hoe oud enzo.

Balen van werk Nitro, ik merk dat het nog steeds ruk is met de crisis want ik moet over maand in de bijstand als ik geen baan heb. Afwijzing na afwijzing. Fijn dat meis weer lekker in haar vel zit. Het zijn toch heel wat veranderingen voor haar geweest het afgelopen jaar. Merk dat ze dat toch allemaal in stilte verwerken.

Zijn jullie nog blij met je nieuwe huis en woonplaats? Ik wel hoor, vind het geweldig hier!

Leuk van de zwemles Nico! Nemo had vorige week zijn eerste diploma/kaart dus die was helemaal te trots! Ja ik heb hem laten testen omdat ik het idee had dat hij slecht hoorde en nu uit audiogram bleek dus ook dat hij aan de dove kant is.

Marlee een loopoor, stinkt dat altijd? Nemo heeft af en toe dat er een hele stroom prut uitloopt, meestal 1 dag en daarna weer hele tijd niks. Maar hij heeft er verder geen last van of pijn aan.
Loopoor stinkt niet altijd, schijnt!! Maar bij Levi wel heel vaak en dat is niet goed. Heeft Nemo dat ook?? Bij Levi is het ook soms maar een dag of zelfs maar een ochtend, maar dat komt het wel weer binnen 1 of 2 dagen terug. Het blijft maar doorgaan dus vandaar nu maar die doppen (en weer een kuur).

Balen van die baan, Vish. Hoop dat je snel wat vindt, bijstand is niet ruim en fijn .. En Nitro, ook al terug in uren. Wel zicht op meer uren, zoals Nic vroeg. Ik hoop het voor jullie, wel fijn dat kids en jullie het naar jullie zin hebben.

Nic, ook moe dus. Gelukkig heb ik een man getroffen die werkelijk helemaal niks om voetbal geeft, alhoewel gelukkig... ik vind het namelijk wel leuk...

Marius moet ook nu 3 dagen naar BSO en heeft het ook niet echt naar z'n zin. Hij vermaakt zich wel, maar is blij als hij weer naar huis mag... Helaas, het is niet anders.

Werk is leuk en vermaak me prima. Zeker nu het vakantie is, is het rijden goed te doen. Ik begin gewoon om 7.30 uur en kan dan lekker vroeg naar huis... Super te doen
Vish, hopelijk kunnen ze er iets aan doen.

Als je de hele dag je stinkende best moet doen om alles mee te krijgen dan ben je ook uitgeput na een dag school. ZOu wel heel logisch zijn.

Marlee, het mag bij levi ook wel eens ophouden dan.

Weet iemand waar je van die watten of doppen kan halen voor in de oren die we in het zwembad kunnen gebruiken? Ik wil het bij Tim eens proberen omdat hij niet op zijn rug wil zwemmen met de oren in het water. Hij zit vaak tegen oorontsteking aan maar zet dan net niet door dus misschien is dat prettiger voor hem. Ben totaal nog niet op zoek geweest.

Als iedereen de geboortedata in de ak zet, dan kan ik wel een keertje een nieuw tabelletje maken. Die kunnen we dan in ieder geval in de ak zetten en eventueel ook hier.

(ook je eigen geboortedatum erbij zetten natuurlijk).
Nic, je kunt ze op maat laten maken bij een gehoorcentrum (audicien heet dat officieel, geloof ik).

Ik geloof dat ze per paar iets van 20 euro kosten. Wij moeten ze voor Levi ook laten maken voor in het zwembad, douche, bad etc. Maar dat kan pas als z'n oren goed schoon zijn. Ik hoop dus volgende week..

Nog 2 uurtjes en dan lekker naar huis. Ben vanmorgen extra vroeg begonnen, kan ik mooi genieten van het weer!
Ik weet dus niet zeker of tim ze nodig heeft. Wil ze dus eerst eens proberen.

Je hebt toch ook wel van de vette watten oid die je kan gebruiken?

Zal ook eens bij de apotheek gaan vragen.

Als hij ze echt nodig heeft dan laat ik ze wel op maat maken. Tim gaat wel gewoon met zijn oren onder water (ook onder de douche en in bad) zolang hij maar niet op zijn rug ligt. Soms heeft iets nodig om zich "veilig" te voelen.

Had hij ook met fietsen, ik zette hem een helm op en binnen 10 minuten fietste hij zonder zijwieltjes, daarvoor durfde hij gewoon niet.
Ik had ze ook voor het zwemmen, van die rubberen dingen.kun je er niet op google achter komen? Of bij een sport winkel misschien?

kut voor nemo zeg. En jou natuurlijk, zou fijn zijn als je wist east het nou was...

Nitro fijn dat het nu goed gaat met meis! En toch de knoop door gehakt wb andere school dus. En opvang nu ook geregeld, mooi. Minder van jullie werk zeg..

Ik werk nu ook een dag minder plus straks drie weken dicht, wordt ook weer de broekriem aantrekken..

Hoest met de zwangeren onder ons, is de hitte vol te houden, nog enkels te zien?

Marlee hoe verloopt jou w herstel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven