Mode & Beauty alle pijlers

Oogverzorging

08-07-2010 21:41 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gebruiken jullie iets met SPF?

Ik heb een gel van Louis Widmer, voelt prettig aan.

Is wel zonder factor, maar dat zijn de meeste denk ik.

Gebruiken jullie het in de ochtend of avond?
ik gebruik bergman voor de ogen maar ben er niet zon fan van van die hele oogcremes het gaat allemaal in mn ogen zitten op een gegeven moment

maar ik gebruik het sochtends en savonds

zonder spf btw
je moet het dan iets lager aanbrengen, niet tegen de wimperrand aan.

En een gel is minder vet dan een creme.
Heb een crème met spf en met een licht kleurtje van de Hema. Geweldig spul. Je hebt die in 35+, 45+ en 55+ geloof ik. Ik gebruik de 35+.

Gebruik het 's ochtends en 's avonds na het reinigen van mijn makeup (-restjes)
anoniem_86765 wijzigde dit bericht op 08-07-2010 22:27
Reden: edit
% gewijzigd
Ik zweer bij de oogroller met een kleurtje van Garnier.
gewoon hetzelfde spul wat ik op mijn wangen smeer. Het verhaal dat je ogen andere spullen nodig heeft want kwetsbaar etc. is echt gelul. Het is dezelfde huid als op je wang alleen maar dunner. Het is echt een marketingtruc om jou dure oogcreme's te laten kopen. In de winters smeer ik trouwens vaseline op mijn ogen
waar gaat dit over?

kan iemand mij uitleg geven? ben wel nieuwsgierig nu..haha
Poelepoelepoelepoes!
Oogcreme ? echt larie, heb vroeghu ook gekocht maar wat ene geldklopperij, ik smeer mijn gezicht gewoon in met amandelolie dat is mijn verzorging en ook een beetje rond de ogen ik vind het wel best zo.
Gewone creme en zo is vet en komt direct in de ogen, daarom is dit fijner. Geloof ook dat het niet zo zeer doet als het in de ogen komt en de huid is er wel iets dunner natuurlijk.
Hier geleerd dat aparte oogcreme niet nodig is. Nu smeer ik n btje dag of nachtcreme onder mn ogen. Maar die moet niet te vet zijn..
Ik krijg vaak tranende ogen van gezichtscrème die in mijn ogen komt. Vandaar dat ik oogcrème heb (goedkoopste van kruidvat). Ik denk niet dat het veel meer voor de huid rond mijn ogen doet, maar vind het wel prettig.

Sjakie, wat voor kleur is die oogroller van garnier? Werkt die goed als camouflage tegen donkere kringen?
quote:Ksenija schreef op 08 juli 2010 @ 21:41:

Gebruiken jullie iets met SPF?

Ik heb een gel van Louis Widmer, voelt prettig aan.

Is wel zonder factor, maar dat zijn de meeste denk ik.

Gebruiken jullie het in de ochtend of avond?

Die heb ik ook! Erg lekker is ie. Ik gebruik het alleen 's avonds.

Van de dagcreme kreeg ik vreselijk eczeem...maar die ooggel is goed.
@ annliv, beetje late reactie, maar die oogcreme camoufleert inderdaad donkere kringen. Met dit weer wil ik geen foundation opdoen, en al helemaal niet in mijn ogen smeren, Van de rollers gaan mijn ogen niet tranen, en die blauwe kringen verdwijnen als sneeuw voor de zon!
quote:Lieve1976 schreef op 10 juli 2010 @ 23:03:

[...]

Die heb ik ook! Erg lekker is ie. Ik gebruik het alleen 's avonds.

Van de dagcreme kreeg ik vreselijk eczeem...maar die ooggel is goed.

Ik gebruik het in de ochtend, om de huid rond mijn ogen te beschermen en dat voelt goed.

Welke dagcreme had je dan?
Ik gebruik zelf een creme met een hoge spf voor mijn gezicht en die smeer ik ook rond de ogen.
quote:SjakieAfhakie schreef op 11 juli 2010 @ 00:28:

@ annliv, beetje late reactie, maar die oogcreme camoufleert inderdaad donkere kringen. Met dit weer wil ik geen foundation opdoen, en al helemaal niet in mijn ogen smeren, Van de rollers gaan mijn ogen niet tranen, en die blauwe kringen verdwijnen als sneeuw voor de zon!Thanks, dan durf ik hem wel te kopen. "Blauwe kringen als sneeuw voor de zon weg" wat ga ik dan een lekker wijf zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven