Jaloerse ex

09-07-2010 15:02 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voordat ik begin; sorry voor de lap tekst, en het ontbreken van een samenvatting. Ik heb daar bewust voor gekozen, omdat ik denk dat een samenvatting geen recht doet aan het verhaal.

Ik ben muzikant, en ontmoet zodoende veel vrouwen. Nu lijkt dit leuk, maar het brengt vaak de nodige problemen met zich mee. Afgelopen donderdag bijvoorbeeld; ik liep in de stad, samen met mijn neef, en kwam een meisje tegen dat ik vaag kende - laat ik haar Jennifer noemen. We raakten aan de praat, en ik peilde wat haar plannen waren voor die dag. Die waren er niet, en aangezien ze er aantrekkelijk uitzag, stelde ik voor iets te gaan doen. We maakten een afspraakje voor die avond. Ik kwam te laat (typisch voor mij), en het liep uit op een ruzie. Uiteindelijk wist ik de boel te sussen, en zijn we bij mij nog iets gaan drinken. Dit liep uit op sex.

Nu, tot zover niets aan de hand. De problemen begonnen die zaterdag daarna: ik liep in mijn oude woonplaats, toen ik een een vrouwlijk gestalte zag bij de bushalte. Ik besloot haar van dichterbij te inspecteren, want tja, zo ben ik. Maar oeps - het was een ex. Ze vroeg: hoe gaat het? 'Alles flex', zei ik.

Het grappige was dat ze een beetje haatdragend keek, maar dat er op hetzelfde iets zaadvragends in haar blik zat. Hoewel ik me dit ook verbeeld kan hebben. Ik zei: 'Laat me je helpen met die boodschappen, want ik ken de trappen naar je flat.' Ze zag er mooi uit. 'Je ziet eruit als een bloem,' zei ik. 'Een bloem die water nodig heeft. Van mij, de gieter.'

Ze zei: 'Hee, Peet- nokken.' Ze ging een beetje mokken. Maar tien minuten later liep ik vrolijk op mijn sokken. Ze vroeg of ik bleef eten, dus ik dacht: Dit zit wel pluis. Maar 's avonds zei ze: Hey, je moet nu wel naar huis, dit is niet langer meer je thuis. Ik zei: 'Dat is cool', deed mijn capuchon op, bedankte netjes voor alles en liep naar het station. Maar onderweg dacht ik: mij scotten, dat is bijdehand.'. Dus ik miste expres die laatste trein naar Amsterdam, keerde terug naar haar flat, en bleef meteen tot bam. Ze zei: 'Zo, ben je er weer.' Ik zei: 'Nou en offie.' Maar goed, zij wist ook wel dat ik heus niet op de koffie kwam. Ik zei: 'Die laatste trein was gewoon te vroeg weg.' Ze zei: 'En dat moet ik geloven.' Ik zei: 'Yo, dat is wat ik je zeg.'

Er viel een stilte. Ik zei: 'Dus geen trein, geen bus, want gaan we doen?' Ik dacht: ik geef haar zogenaamd vriendschappelijk een zoen. Maar ze kuste me plotseling in de nek. En opgewonden zei ze: 'Peet je maakt me gek.' Ze gaf me troetelnaampjes. En kuste steeds lager. Ze maakte een opmerking over mijn sportsokken, en dat ik zo'n rokkenjager was. Ze zei ook dat ik altijd met blik van een keurslager naar haar kont keek. Daarna kuste ze nog wat lager, tot onderaan mijn buik. Afijn, je weet wat ik bedoel (schudden voor gebruik.)

Het ging de hele nacht door. Ik hoef het eigenlijk niet uit te leggen; ze ging ervoor. Zwevende in de zevende hemel en ik vergat heel mijn kiespijn. We moeten het iets te ruig gedaan hebben, want de volgende ochtend werd ik gewekt door een liespijn. Ik wilde eigenlijk weg gaan voordat ze wakker werd, maar ze was al wakker, en ik kreeg het op mijn bord. Ze zei: 'Ik zie het wel, ik ben niet achterlijk, je komt alleen voor een ding.' Ik zei: 'We zijn geen siamese tweeling, ik moet echt weg, bedoel je niet te flessen maar mijn fans zijn ongedullig, en ik moet een dorst gaan lessen. Muziek is nu eenmaal waarvoor ik leef, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niks om je geef.' Ze zei: 'Maar al die chiks die je er buiten mij op na hield, waarom deed je dat dan?' Ik zei: 'Maar Julio Iglesias dan?
Oh.
Jezus, we gaan alweer richting Sinterklaas...
Is dit de jaren nul-versie van Annabel van Hans de Booij?
Is dit je 1e hoofdstuk van een B-scenario film?
Ik raad je aan nog wat lessen in schrijven te nemen voordat je een cariere gaat maken van verhaaltjes schrijven...
Laat me raden, je bent rapper en schrijft je eigen teksten...
Je bent geen goede rapper mocht je dit willen weten
Ik zou die capuchon maar eens afzetten.
The time is now
Oei het echte dramatische tragische leven van een 'muzikant'..

Je weet het Hilton in Amsterdam te vinden?
quote:Zhu schreef op 09 juli 2010 @ 15:12:

Oei het echte dramatische tragische leven van een 'muzikant'..

Je weet het Hilton in Amsterdam te vinden?Is die wel hoog genoeg? (voor het geval zijn capuchon de val breekt)
Het is duidelijk te warm voor je.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Mán hou op het is veel te warm voor de slappe lach.
van wie is dit ook alweer, die rapper uit amsterdam zuid oost.......

en dit heb je hier gekopieerd met welk doel?
Wat een verloedering van de Nederlandse taal zeg..
Hemmeltje lief (gejat van mssc) moeten de natte luiers nou al weer uit de vriezer gehaald worden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
het is echt een bestaand liedje hoor... klein hitje geweest jaar of 15 geleden denk ik?
Tjezus..dit is een tekst van Extince, oftewel Peter...maar waar dit nu op slaat? tjeezus, en als je het echt bent Peter, ik ben een ouwe kennis van je, en zoenen kun je niet..
liedje= viervoeters
Jammer dat er op deze manier gereageerd wordt. Ik vertelde dit verhaal laatst aan een vriendin, en ook zij maakte een tjoerie alsof ze wilde zeggen: jullie mannen.

Maar dus ook hier geen serieuse reacties.
TO, maak je jezelf wel vaker belachelijk?
quote:nouschi schreef op 09 juli 2010 @ 15:16:

Hemmeltje lief (gejat van mssc) moeten de natte luiers nou al weer uit de vriezer gehaald worden?

Die warmte doet rare dingen met de mens. Dit is het zoveelste rare topic van vandaag
Peas on earth!
Ik begon nog serieus te lezen ook, maar bij het rijmen ben ik afgehaakt
quote:gazpach schreef op 09 juli 2010 @ 15:20:

Jammer dat er op deze manier gereageerd wordt. Ik vertelde dit verhaal laatst aan een vriendin, en ook zij maakte een tjoerie alsof ze wilde zeggen: jullie mannen.

Maar dus ook hier geen serieuse reacties.gelukkig ben jezelf zo serieus met je gejatte tekst.....
@gazpach er is net een relletje geweest op een andere Topic. De warmte is toegeslagen. Let maar even niet op deze reactie. Als men weer wat gekalmeerd is krijg je vast weer goede adviezen enzo....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven