Jaloerse ex

09-07-2010 15:02 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voordat ik begin; sorry voor de lap tekst, en het ontbreken van een samenvatting. Ik heb daar bewust voor gekozen, omdat ik denk dat een samenvatting geen recht doet aan het verhaal.

Ik ben muzikant, en ontmoet zodoende veel vrouwen. Nu lijkt dit leuk, maar het brengt vaak de nodige problemen met zich mee. Afgelopen donderdag bijvoorbeeld; ik liep in de stad, samen met mijn neef, en kwam een meisje tegen dat ik vaag kende - laat ik haar Jennifer noemen. We raakten aan de praat, en ik peilde wat haar plannen waren voor die dag. Die waren er niet, en aangezien ze er aantrekkelijk uitzag, stelde ik voor iets te gaan doen. We maakten een afspraakje voor die avond. Ik kwam te laat (typisch voor mij), en het liep uit op een ruzie. Uiteindelijk wist ik de boel te sussen, en zijn we bij mij nog iets gaan drinken. Dit liep uit op sex.

Nu, tot zover niets aan de hand. De problemen begonnen die zaterdag daarna: ik liep in mijn oude woonplaats, toen ik een een vrouwlijk gestalte zag bij de bushalte. Ik besloot haar van dichterbij te inspecteren, want tja, zo ben ik. Maar oeps - het was een ex. Ze vroeg: hoe gaat het? 'Alles flex', zei ik.

Het grappige was dat ze een beetje haatdragend keek, maar dat er op hetzelfde iets zaadvragends in haar blik zat. Hoewel ik me dit ook verbeeld kan hebben. Ik zei: 'Laat me je helpen met die boodschappen, want ik ken de trappen naar je flat.' Ze zag er mooi uit. 'Je ziet eruit als een bloem,' zei ik. 'Een bloem die water nodig heeft. Van mij, de gieter.'

Ze zei: 'Hee, Peet- nokken.' Ze ging een beetje mokken. Maar tien minuten later liep ik vrolijk op mijn sokken. Ze vroeg of ik bleef eten, dus ik dacht: Dit zit wel pluis. Maar 's avonds zei ze: Hey, je moet nu wel naar huis, dit is niet langer meer je thuis. Ik zei: 'Dat is cool', deed mijn capuchon op, bedankte netjes voor alles en liep naar het station. Maar onderweg dacht ik: mij scotten, dat is bijdehand.'. Dus ik miste expres die laatste trein naar Amsterdam, keerde terug naar haar flat, en bleef meteen tot bam. Ze zei: 'Zo, ben je er weer.' Ik zei: 'Nou en offie.' Maar goed, zij wist ook wel dat ik heus niet op de koffie kwam. Ik zei: 'Die laatste trein was gewoon te vroeg weg.' Ze zei: 'En dat moet ik geloven.' Ik zei: 'Yo, dat is wat ik je zeg.'

Er viel een stilte. Ik zei: 'Dus geen trein, geen bus, want gaan we doen?' Ik dacht: ik geef haar zogenaamd vriendschappelijk een zoen. Maar ze kuste me plotseling in de nek. En opgewonden zei ze: 'Peet je maakt me gek.' Ze gaf me troetelnaampjes. En kuste steeds lager. Ze maakte een opmerking over mijn sportsokken, en dat ik zo'n rokkenjager was. Ze zei ook dat ik altijd met blik van een keurslager naar haar kont keek. Daarna kuste ze nog wat lager, tot onderaan mijn buik. Afijn, je weet wat ik bedoel (schudden voor gebruik.)

Het ging de hele nacht door. Ik hoef het eigenlijk niet uit te leggen; ze ging ervoor. Zwevende in de zevende hemel en ik vergat heel mijn kiespijn. We moeten het iets te ruig gedaan hebben, want de volgende ochtend werd ik gewekt door een liespijn. Ik wilde eigenlijk weg gaan voordat ze wakker werd, maar ze was al wakker, en ik kreeg het op mijn bord. Ze zei: 'Ik zie het wel, ik ben niet achterlijk, je komt alleen voor een ding.' Ik zei: 'We zijn geen siamese tweeling, ik moet echt weg, bedoel je niet te flessen maar mijn fans zijn ongedullig, en ik moet een dorst gaan lessen. Muziek is nu eenmaal waarvoor ik leef, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niks om je geef.' Ze zei: 'Maar al die chiks die je er buiten mij op na hield, waarom deed je dat dan?' Ik zei: 'Maar Julio Iglesias dan?
quote:dangeensuus schreef op 09 juli 2010 @ 16:02:

Nou min, je vergist je. Als het goed is valt dat onder de noemer: stumper met een taperecorder Ja, voor iedereen met verstand, maar de officiële term is toch echt Nederhop. Ik heb het ook niet verzonnen
Vast verzonnen door een stumper met een taperecorder. Kan niet anders.
quote:pooky schreef op 09 juli 2010 @ 16:02:

[...]

Je kan altijd een topic openen "YO ANGEL, CHICKY, LEKKER DING, DE MOTTOMAKER IS DOWN WAARDOOR HET PLAATSEN VAN MIJN MOTTO NIET GING.

Je vergeet:

EN NU WIL IK OOK EEN IJSJE!!!
Maar dan wel van een erg lekker meisje!

Yo yo bro, chillen met een zaadvragende griet, terwijl ik van mijn ijsje geniet!

Daarna mag hij buiten spelen. Oh DGS, ik zie het voor me, zo'n puisterige tiener in zijn kamertje, zonder vriendjes Hahahahahaha! Die taperecorder is net nieuw (voor hem dan) en hij heeft net zijn legernet boven zijn bed gehaald, of is dat van plan te doen, omdat hij immers toch al 15 is. Ik zie het gewoon!
Dude opent een topic, met de tekst van een liedje.

Kan niks zelf verzinnen, wat een mietje

Er staat niet eens een stelling of een vraag

Wat ie nou wil is nog steeds een beetje vaag

Met deze gejatte woorden gaat ie stevig op zijn bek

Verzin toch zelf wat dude, doe eens gek

Ik ga weer wieberen, je verveelt me nogal snel

Mocht je willen janken, nou dan hoor ik het wel

Yo! (lees: dus)
En dan 86 keer overnieuw op record drukken omdat mama er doorheen roept en dat ook op band staat
quote:minny schreef op 09 juli 2010 @ 16:08:

Dude opent een topic, met de tekst van een liedje.

Kan niks zelf verzinnen, wat een mietje

Er staat niet eens een stelling of een vraag

Wat ie nou wil is nog steeds een beetje vaag

Met deze gejatte woorden gaat ie stevig op zijn bek

Verzin toch zelf wat dude, doe eens gek

Ik ga weer wieberen, je verveelt me nogal snel

Mocht je willen janken, nou dan hoor ik het wel

Yo! (lees: dus)
quote:dangeensuus schreef op 09 juli 2010 @ 16:08:

En dan 86 keer overnieuw op record drukken omdat mama er doorheen roept en dat ook op band staat Whoahahahahahaha!
quote:dangeensuus schreef op 09 juli 2010 @ 16:08:

En dan 86 keer overnieuw op record drukken omdat mama er doorheen roept en dat ook op band staat Koetsjiekoetsjie ETEN!!!
Met zo'n dingetje:

My first Sony... wat schattig....
quote:pooky schreef op 09 juli 2010 @ 16:02:

[...]

Je kan altijd een topic openen "YO ANGEL, CHICKY, LEKKER DING, DE MOTTOMAKER IS DOWN WAARDOOR HET PLAATSEN VAN MIJN MOTTO NIET GING.Of je plaatst een verzoekje in het mod-topic op overig en dan doe ik dat eventjes voor je. Let wel zelf op je typefouten want ik kopieer alleen maar.
wat attent van je engel!
*Heeft een bevroren luier nodig om mijn pies op te vangen na het lezen van Pooky's tekst en het zien van Biebels recorder*

quote:VivaAngel6 schreef op 09 juli 2010 @ 16:14:

[...]

Of je plaatst een verzoekje in het mod-topic op overig en dan doe ik dat eventjes voor je. Let wel zelf op je typefouten want ik kopieer alleen maar.
Ow sorry, ik stond nog in mijn normale modus en niet in mijn licht ontvlambare zwaar aangebrande hittegolvende vrijdagmiddagborrel-zonder-ijsjes modus.

Even opnieuw hoor....

VIVA ANGEL ZES?????????????????????????????

Jij bent nog erger dan degene die hier zo belachelijk reageren !!!!!

Madam is 93 dagen beetje angel hier ..... zielig, sneu. pathetic.

Jij geeft echt een super voorbeeld hoor voor de rest van de zuigende trutjes!!!!!!!!!!!!!!!

(Excuses voor de dichterlijke vrijheid die ik me gepermitteerd heb, ik word niet graag beticht van plagiaat.)
Volgens mij is Zes een undercover rel-angel
Ik hoop het Ainne, we hadden er hard eentje nodig
Straks wordt ze nog op haar vleugeltjes getikt door Naomi

Oh ik zie net dat ze al sorry gezegd heeft tegen Noom. Watje.
quote:qwertuu schreef op 09 juli 2010 @ 16:27:

Ow sorry, ik stond nog in mijn normale modus en niet in mijn licht ontvlambare zwaar aangebrande hittegolvende vrijdagmiddagborrel-zonder-ijsjes modus.

Even opnieuw hoor....

VIVA ANGEL ZES?????????????????????????????

Jij bent nog erger dan degene die hier zo belachelijk reageren !!!!!

Madam is 93 dagen beetje angel hier ..... zielig, sneu. pathetic.

Jij geeft echt een super voorbeeld hoor voor de rest van de zuigende trutjes!!!!!!!!!!!!!!!

(Excuses voor de dichterlijke vrijheid die ik me gepermitteerd heb, ik word niet graag beticht van plagiaat.)

Hm. Dat is dus mijn dank voor het sjouwen met loungebanken en het halen van ijsjes.

Q ! Reageer niet zo belachelijk!
quote:Ainne schreef op 09 juli 2010 @ 16:18:

*Heeft een bevroren luier nodig om mijn pies op te vangen na het lezen van Pooky's tekst en het zien van Biebels recorder*

Ik vermoed dat je beter een niet bevroren luier kan nemen en hem na je piesen pas in de vriezer legt.

Die recorder van Biebels is hilarisch! Hahahahaha!
quote:VivaAngel6 schreef op 09 juli 2010 @ 16:34:

[...]

Hm. Dat is dus mijn dank voor het sjouwen met loungebanken en het halen van ijsjes.

Sorry, ik dacht dat dit de nieuwe omgangsvormen waren hier op het forum. Ik dacht ik pas me ook maar eens aan.
Hey pas op he, anders komen hij en posse je ff lesje leren, yo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven