Oren nog dicht na uitspuiten

maandag 12 juli 2010 om 14:05
Nou op het moment kan ik de dokter niet bellen, want zijn alleen tot 14:00 telefonisch bereikbaar, muv spoed uiteraard..
De ha heeft mijn oor nog wel goed nagekeken na het spuiten. Ook raar als ik tegendruk op mijn oor doe, dichtdrukken o.i.d. word het vervelende gevoel minder?
Anders ga ik morgen nog maar weer eens langs.. Maar enige huis tuin en keuken tips zijn natuurlijk welkom
De ha heeft mijn oor nog wel goed nagekeken na het spuiten. Ook raar als ik tegendruk op mijn oor doe, dichtdrukken o.i.d. word het vervelende gevoel minder?
Anders ga ik morgen nog maar weer eens langs.. Maar enige huis tuin en keuken tips zijn natuurlijk welkom

maandag 12 juli 2010 om 16:58
Het kan ook prima zijn dat het volle gveol in je oor komt door een vocht achter je trommelvlies cq oorontsteking ipv een oorsmeerprop. En ook dat kan een soort waterig, krakend gevoel geven. En het is niet altijd even zichtbaar bij oren bekijken met een oorspiegel.
Kijk morgen eens hoe het gaat. Als je er geen pijn aan hebt, is vocht achter je oor een paar weken niet erg voor een volwassene.
Kijk morgen eens hoe het gaat. Als je er geen pijn aan hebt, is vocht achter je oor een paar weken niet erg voor een volwassene.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross