Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pauline65 schreef op 05 juli 2010 @ 09:41:

[...]

Dat Yolanthe gratis en voor niks daar op de tribune en in een hotel zit en dat het gewone publiek zich blauw betaalt.Logisch. Als mijn man door een sponsor wordt uitgenodigd voor een wedstrijd zitten we samen ook gratis op de viptribune. Zo werkt het nou eenmaal.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hier waren ze haar vorig jaar al moe....
[img]http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window ... ion=Passie bij Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen. &copyright= &artid=7132636&artsec=wkvoetbal2010&artparsec=Telesport&arttit=FOTOS Intieme kus Wesley & Yolanthe[/img]

Ze is toch wel erg mooi...
quote:Maleficent schreef op 05 juli 2010 @ 09:42:

[...]

Logisch. Als mijn man door een sponsor wordt uitgenodigd voor een wedstrijd zitten we samen ook gratis op de viptribune. Zo werkt het nou eenmaal.Aha.... dus ze is getrouwd voor een ticket!
Viva naar de knoppen.
ze doet in ieder geval nog haar best om in het oranje op de tribune te staan. Sylvie staat volgens mij alleen maar voor de mooiheid, die trekt een roze leren jack aan..tja, valt tussen al dat oranje wel op
Yolanthe meest sexy voetbalvrouw

Ik vind haar op de tribune wel leuk...
Kijk even naar de Veronica-gids,

Yolanthe staat met een anusmondje, slechte ordi make-up en hele, hele vieze uitgegroeide waxnagels op de voorkant. Als ik goed kijk zie ik ook een snor...

Waarom? Waarom doet ze zichzelf dit aan?
quote:emmenn schreef op 13 juli 2010 @ 11:53:

Yolanthe staat met een anusmondje, slechte ordi make-up en hele, hele vieze uitgegroeide waxnagels op de voorkant. Als ik goed kijk zie ik ook een snor...

Waarom? Waarom doet ze zichzelf dit aan?

Is dat de nieuwe gids? Dan wil ik die niet hebben :puke:

Cheryl Cole (toen ze nog zo heette) vond ik wel mooi op de cover
Viva naar de knoppen.
Maar Cheryl Cole IS mooi.
quote:emmenn schreef op 13 juli 2010 @ 12:45:

Maar Cheryl Cole IS mooi.

Tot ze haar mond open doet en alles verpest met dat vreselijke accent.

Momenteel is ze ook niet zo mooi denk ik, want ze ligt al een poosje voor pampus met malaria.
Wat kan ze daar aan doen? Dat is erg genoeg voor d´r.
Viva naar de knoppen.
Dames, wat een onzin om hier 23 pagina's aan te wijden. Yolanthe is een van de mooiste vrouwen van Nederland en daar worden mannen echt nooit moe van om naar kijken.

Accepteer dat nu maar gewoon.

En lopen verkondigen hoe lelijk ze wel niet is, met snorren en weet ik wat allemaal....dan laat je jezelf wel HEEL erg kennen;)
Het gaat hier niet om wat mannen ervan vinden.
Viva naar de knoppen.
Tijd voor echte schoonheid:

Die facings over haar tanden vind ik zonde, maar de rest is

Viva naar de knoppen.
quote:Rik78 schreef op 13 juli 2010 @ 13:07:

Dames, wat een onzin om hier 23 pagina's aan te wijden. Yolanthe is een van de mooiste vrouwen van Nederland en daar worden mannen echt nooit moe van om naar kijken.

Accepteer dat nu maar gewoon.

En lopen verkondigen hoe lelijk ze wel niet is, met snorren en weet ik wat allemaal....dan laat je jezelf wel HEEL erg kennen;)Ben het volledig met je eens!
Rik lieve schat. Hier in mijn omgeving vindt men Yolanthe niet bijzonder.

Waarom niet? Er lopen mooiere vrouwen rond, die daarbij ook nog eens hoogopgeleid zijn en dat maakt de boel nog aantrekkelijker.
Rik, jouw uitspraak is maar een mening, net als de uitspraken van alle anderen ook maar meningen zijn.

Ik zou er niet te zwaar aan tillen.
Viva naar de knoppen.
quote:emmenn schreef op 13 juli 2010 @ 11:53:

Waarom? Waarom doet ze zichzelf dit aan?Vind je het zelf niet een beetje sneu als je het terug leest?
quote:Arthemis schreef op 13 juli 2010 @ 17:47:

Rik, jouw uitspraak is maar een mening, net als de uitspraken van alle anderen ook maar meningen zijn.

Jouw uitspraak dat mijn mening ook maar een mening is, net als de uitspraken van alle anderen ook maar meningen zijn, is ook een mening.

Wat een dooddoener.
Zie mijn motto
Stressed is just desserts spelled backwards
Rik, mijn god, wat ben jij een serieuze, humorloze nerd!

Ik zal nooit, maar dan ook nooit meer opmerkingen maken over je rukmateriaal.
Wesley en Yolanthe: pffffff .

Zou Y op hem gevallen zijn als hij geen bekende voetballer was geweest? Vast niet.

En dan die uitspraken van hem gisteren " we moeten wat terugdoen voor het volk" uitgesproken op een hautaine manier (al weet ie vast niet wat dat woord betekent) waar ik kotsneigingen van kreeg.

En "het is wel heel erg bijzonder om te gaan trouwen". O ja?? Vier jaar geleden na het WK ging ie ook al trouwen!!

@ Rik78; zal hier maar niet neerzetten wat een aantal mannen in mijn omgeving te melden had over Y, want dat zou mij vast een ban voor onbehoorlijk taalgebruik opleveren!!
Volgens mij heeft het moe zijn van Yolanthe niets te maken met haar uiterlijk. Ze is, vind ik, gewoon heel erg mooi. De aandacht die zij en wes de laatste tijd krijgen en opzoeken, volgens mij ging daar de vermoeidheid over.
quote:emmenn schreef op 14 juli 2010 @ 10:55:

Ik zal nooit, maar dan ook nooit meer opmerkingen maken.

Ik zeg: doen!

Gelukkig zijn jouw posts wel van humor voorzien door Yolanthe af te kraken op haar uiterlijk. Ik weet ook zeker dat het hele forum dubbel ligt van het lachen door jouw bijzonder gevoel van humor.
Rugbyrik?

Hetzelfde gebrek aan humor
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven