Wonen in Witte de Withstraat Den Haag?

15-07-2010 14:00 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva'ers!

Al zoveel nuttige tips gelezen over wonen in Den Haag, ben ik benieuwd naar jullie mening over wonen in de Witte de Withstraat.

Ik ben zelf een starter en ga in Delft werken, en het lijkt me het leukst om in Den Haag te gaan wonen. Het Zeeheldenkwartier heeft me overtuigd en nu is er een grote zelfstandige woonruimte beschikbaar aan de Witte de Withstraat, al valt die nét buiten het mooie deel van de buurt. Maar daarom ook net betaalbaar.

Het zit vlak naast coffeeshop No Limit. Nu las ik op internet dat daar nog wel eens overlast van is en dat dit echt wel een mindere kant van het Zeeheldenkwartier is. Nu zit ik er niet op te wachten om overlast te hebben of lastig gevallen te worden. Heeft één van jullie een idee hoe het daar is??

Hoor het graag! :-)
Vaak langslopen op verschillende tijdstippen, bij mensen op straat vragen of ze er wonen en hoe ze het vinden. Bij buren aanbellen...

Ik doe het allemaal voordat ik ga verhuizen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Lekker dicht bij de super en heel goed te doen qua uitvalswegen. Kijk, je kunt dromen over het 'mooie' deel van de straat en het daarbij laten omdat je budget dat niet toelaat. Of je kunt volgend jaar zomer lekker twee keer vallen en thuis zijn na het Zeeheldenfestival .

Verder zijn de tips van Singlala natuurlijk heel wijs. Wij hebben zo ooit een behoorlijke bui geschuild. Doen dus!
vind je het heel verstandig om je toekomstige adres zo op en bloot het internet op te gooien?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven