wat moet ik doen ? ? ?

15-07-2010 19:54 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft het uitgemaakt. 5 keer al. De eeste keer omdat hij te druk was met school, de tweede keer ook, de derde keer ook, de vierde keer zei hij dat hij niet meer verliefd op me was en nu de vijfde keer, vorige week, vertelde hij me dat hij me niet meer mocht zien van zijn ouders omdat hij te druk was met school.

Hij bleef me steeds smsen en mailen etc. Dus heb ik hem de afgelopen twee keer gezegd dat ik geen contact meer met hem wilde, maar na een maand of na twee maand smste hij me toch weer of we wat konden afspreken omdat hij graag met me wilde kletsen. Ik wilde wel graag vrienden blijven dus zei ik ja. Maar dan verteld hij me weer dat hij me nog leuk vind en dat hij me mist etc. Deze keer weet ik zeker dat het echt over is want hij gaat echt niet tegen zijn ouders in, maar ik weet gewoon echt niet hoe ik er mee om moet gaan. Ik mis hem zo verschrikkelijk! En ik voel me zo gekwetst. wat moet ik nu doen?
Geen contact meer hebben met deze jongen. Afkappen en doorgaan met je leven. Volgens mij ben je nog veel te jong om gezeik te hebben met relaties... ( niet dat je daar wel aan moet beginnen als je ouder bent hoor maar toch)
God op je blote knietjes danken dat je eindelijk van die knuppel afbent. Hij heeft het verdorie vijf (5!) keer met je uitgemaakt, wat een sukkel. Dus kin omhoog, borst vooruit, en maak wat van je leven! Het wordt in ieder geval stukken leuker zonder zijn gezeur. Sterkte meid, je kunt het!
Eens met DGS
Perfectionisme is niet perfect...
Laat die 5e keer dan ook echt de laatste zijn geweest. Als hij weer contact opneemt met je, gewoon volledig negeren want dit gaat niet werken natuurlijk. Telkens weer de hoop dat het nu wel goed gaat en dan word je weer gedumpt.

Sterkte!
He meid wat rot voor je

Je moet er even doorheen. Ga leuke dingen doen met je vriendinnen, lekker de stad in, verwen jezelf met nieuwe kleding, nieuw kapsel enz.

Het duurt even maar je zult zien dat je gevoelens voor hem en het gemis vanzelf verdwijnen.

Sterkte:hug:
niets.. je doet helemaal niets...
Eh, 5 keer?

Leg een grens en begin er niet weer aan! Afkappen het contact. Je bent toch geen vis die elke keer binnen gehengeld kan worden en zich daarna weer terug laat gooien?

Wees sterk en reageer niet meer op hem. Iemand die het 5 keer uitmaakt, is dit niet waar.

Ik weet het, hij is het niet waard. dat zeggen mijn ouders en vriendinnen ook allemaal. Maar het is zo moeilijk hem te vergeten.

Bedankt voor jullie reacties.
Je hoeft hem ook niet te vergeten, juist niet. Onthoud dat je NOOIT meer zo'n vriendje neemt.
Je hoeft hem absoluut niet te vergeten. Maar dat betekent niet dat je er in moet blijven steken. Je kan met goeie herinneringen terugdenken aan wat het was en weten dat het beter is dat het nu over is.
Het voelt gewoon alsof ik nu helemaal alleen ben weer, ookal zijn mijn vriendinnen en mijn ouders er. Hij is er niet, en ik hou ervan om hem om me heen te hebben, want hij is heel lief voor me en ik vind hem ontzettend leuk. maar hij twijfelt zo over alles, en dan weer die reden.. hij is 21 en dan zeggen zijn ouders hem dat het niet mag! Verdorie ik wil hem echt niet kwijt!
Als hij 21 is en nog zo onder de plak zit bij zijn ouders ben je echt beter af zonder hem.

Ik weet dat je hem nu mist en dat je je alleen voelt, maar dat gevoel verdwijnt weer. Het duurt eventjes, maar het wordt echt weer beter. Je hebt er minder ellende van dan dat je weer het cirkeltje rond gaat. Uiteindelijk is de kans dat dit gaat werken erg klein (5x uitmaken is wel vaak).
Hij is helemaal niet lief voor je! Hij is een ruggegraatloos mama's kindje. Neem een nieuw telefoonnummer en email adres (is beiden kosteloos) en ga het voortaan leuk hebben met jezelf en je vrienden.
quote:Rosa19911206 schreef op 15 juli 2010 @ 20:24:

Het voelt gewoon alsof ik nu helemaal alleen ben weer, ookal zijn mijn vriendinnen en mijn ouders er. Hij is er niet, en ik hou ervan om hem om me heen te hebben, want hij is heel lief voor me en ik vind hem ontzettend leuk. maar hij twijfelt zo over alles, en dan weer die reden.. hij is 21 en dan zeggen zijn ouders hem dat het niet mag! Verdorie ik wil hem echt niet kwijt!En hij laat zich dat aanleunen. Met een man zonder ruggengraat kun je nou eenmaal geen relatie hebben.
ik geloof eerlijk gezegd niet echt dat het niet ban zijn ouders mag, welke ouder legt zijn kind van 21 nou zo'n verbod op, en helemaal, welke 21 jarige luistert naar zijn ouders als het een vriend/vriendin betreft?! Ik denk dat ie gewoon lekker z'n jeweetwel achterna loopt en bij gebrek aan vrouwelijk schoon weer contact met jou opneemt...

Dat denk ik...

Keihard negeren...
Wat je moet doen? ZIjn nummer wissen en door gaan met je leven. Je laat je toch niet zo behandelen? Wie denkt hij wel niet dat hij is?
Het enige waar ik aan denk, iedere dag, iedere seconde is hij. Ik weet dat het niet goed is, maar ik mis hem, en ik wil bij hem zijn, in zijn armen liggen. Iedere keer als hij het uitmaakte was hij de dag ervoor nog zo lief en leuk tegen me. Dan zei hij dat ie zich zo fijn voelde bij mij, of dat ie echt stapel verliefd op me was of dat hij heel gelukkig was met mij, en dan een dag later was het ineens over. Ik weet echt niet wat ik verkeerd heb gedaan! Ik zit iedere dag te huilen en ik word gek! maar ik weet gewoon niet hoe ik er vanaf kom, ik heb heb al van msn afgehaald en zijn nr is verwijderd ook zijn smsjes, foto's alles het ik weggedaan! maar ik kan hem niet uit mijn hoofd krijgen.

het erge is nog dat mijn ouders heel teleurgesteld in mij zijn, dat ik het weer met hem probeerde. Dus steun aan hen hoef ik niet te vragen. En dat doet zo'n pijn:(.
Tuurlijk doet het pijn. Het zou raar zijn als het niet zo was. Maar meisje, je wilt dit toch niet de rest van je leven? Iedere keer op je tenen lopen omdat je anders bang bent dat hij je verlaat? er zijn nog genoeg leuke kerels die wel vol voor je gaan. Aan deze heb je helemaal niks. Ga lekker winkelen, eet een doos chocolade leeg en ga uit met je vriendinnen. Laat het verdriet komen en weer gaan. Zo wordt het steeds een beetje minder.
Rosa, dat gaat over. Je moet alleen de eerste periode even uitzitten. Het doet pijn en het is klote en je mag huilen. Maar hij is niet goed voor je. Hij heeft je al 5x bewust pijn gedaan door er een punt achter te zetten. Je bent zoveel meer waard dan dat

Wees de sterke vrouw die je bent, en laat hem voor wat hij is. Ook al komt hij weer op zijn knieën terug. Mijn ex heeft hier ook een handje van en zegt dat hij echt echt echt veranderd is. Hij heeft 1 herkansing gehad, maar nu krijgt hij ze niet meer. Het is genoeg op een gegeven moment.

Wat naar dat je ouders je niet steunen!

Praat hier gewoon door. Er zijn hier heel veel lieve vrouwen die je wel willen steunen.
quote:Rosa19911206 schreef op 15 juli 2010 @ 19:54:

Mijn vriend heeft het uitgemaakt.5 keer al. En ik voel me zo gekwetst. wat moet ik nu doen?Wat je moet doen? Bovenstaande printen en steeds weer lezen als je hem denkt te missen.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nu gewoon nog te verdrietig ofzo denk ik, maar ik weet zeker dat als ik dit over een maandje ofzo terug lees dat ik dan denk van JA! ze hadden allemaal gelijk!:D

alhoewel ik hem nu alleen nog maar terug wil:(

Je moet gewoon eventjes geduld hebben.

Toen ex het uitmaakte en ik mijn ogen uit mijn kop aan het huilen was heb ik tegen mijn vader tussen alle snikken door gezegd dat ik weet dat het goedkomt, alleen dat ik op dat moment alleen maar heel hard wilde huilen

En het kwam ook goed. Het duurde een dag of 10. Toen waren de eerste scherpe randjes er af. Dus hou nog even vol TO!

Oh ik voel me echt zo vreselijk! ! ! het enige waar ik vandaag aan heb gedacht is hij! IK WORD GEK! en ik reageer het hier maar even lekker van me af!

Ik wil hem zo graag smsen! Weten hoe het met hem gaat.

Het doet echt pijn gewoon :(
En dan, dan weet je hoe het met hem gaat

En dan....voel je je dan beter?

Nee dus....dus niet smssen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven