Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
@Assie

Djees wat een koukleum! Ik slaap momenteel onder een lakentje (voor de muggen).

@boefje

Wanneer ga je met verlof? 4 of 6 weken van tevoren?

Pffft, het is zó warm hier op mijn werk. Ik kan me echt totaal niet concentreren... Bleeeh, kan iemand de klok drie uur vooruit zetten :(.
Goeiemorgen, jaja.....ik ben weer van de partij vandaag. Heb gisteren nog allemaal taken van mijn lijstje kunnen schrappen, dus kan het vandaag iets rustiger doen

Dat wil zeggen, meer tijd voor het forum! haha Hopelijk hebben anderen het ook niet zo gek druk en wordt het een gezellige dag.

Misschien een nieuwe zwangere? Nukje, voel jij je al anders dan anders? oh, nee......je was je eigen lichaam aan het ontdekken, las ik een paar berichtjes terug
Heeeeeeeeey morning!

Ben vandaag ook plenty van de partij denk ik. Heb een klus, maar daar heb ik ruuuuuim de tijd voor vandaag.

Afgelopen week weer een kleine mijlpaal: het laatste pakje condooms voor de start is gekocht. Kan niet wachten tot die ook de deur uitkunnen. Had vriend eens de opdracht gegeven om die dingen te regelen. Nou dat duuuuurde lang, pfffff. Gelukkig hoeven we straks helemaal nergens meer aan te denken behalve regelmatig sexen.
Oh, pipo! Spannend zeg.

Ik moest daar gisteren nog aan denken. Heb gister mijn laatste pil ingenomen en moet weer richting apotheek voor een nieuwe voorraad. Maar eigenlijk heb ik er helemaal geen zin meer in........

Voor mijn gevoel leg ik Assieman teveel druk op als ik nu ook nog ga zeggen dat ik de pil niet meer wil slikken, dus heb me voorgenomen nog 3 maanden te halen en dan te stoppen. Moet ik ook nog eens in de groep gooien, maar ik ben wel benieuwd of het uberhaupt allemaal nog werkt, etc.

Maar het einde is in zicht! Ik ga maar gewoon uit van starten per januari 2011; hoop dat dat zo blijft.
Hmja, aan de ene kant begrijp ik dat je de druk niet te veel wil opvoeren, aan de andere kant betekent stoppen met de pil natuurlijk ook niet dat je gelijk zwanger bent. Ik ben al een jaar geleden met de pil gestopt. Ik zag er erg tegenop om P-man te melden dat ik ging stoppen maar hij zei eigenlijk gelijk 'prima'. Je zou het op zijn minst kunnen overleggen...
Klopt. volgens mij zou hij het ook helemaal niet zo erg vinden hoor......en die drie strips slik ik gewoon achter elkaar door en dan ben ik eind september door alles heen. Kan ik nog een tijdje zonder pil leven en dan maar zien wanneer we er voor het echie voor gaan.

Ergens heb ik zo'n idee dat het niet direct januari wordt. Weet niet waarom.

En ik hoop dat het zien van zijn neefje, dat elk moment geboren kan worden, ook iets doet veranderen. Hij heeft in ieder geval wel een aantal keer aan de buik van z'n zusje gevoeld en vond dat al heel bijzonder.
Hmmm, je hebt er dus toch nog niet helemaal vertrouwen in... Irritant dat je nog niet precies weet waar je aan toe bent. Lijkt me niks om zoals je schoonzusje zo midden in de zomer -met deze hitte!- zwanger te zijn. Ze zal wel opgelucht zijn als de baby geboren is
Mijn schoonzusje vindt het heerlijk om nu verlof te hebben......mooi weer, rustig aan doen. Zou ik ook helemaal niet vervelend vinden, maar ik ben gewoon meer gemaakt voor deze temperaturen.

Maar bevallen met deze temperatuur is een ander verhaal.....dan hoop je toch echt wel dat het redelijk fris is in huis, anders is het echt zo'n uitputtingsslag.

En wat betreft januari; ik moet er gewoon vertrouwen in hebben. Hij heeft zelf aangegeven dat we hebben afgesproken er volgend jaar mee te beginnen, dus zal het ook wel zo zijn. Maar ik ben een beetje van het "eerst zien, dan geloven". Dus ligt aan mezelf.

Kunnen we de tijd gewoon een half jaartje vooruit zetten?

Assieman heeft morgen weer een gesprek bij het bedrijf dat hem graag in dienst wil hebben. Hij krijgt morgen een voorstel; toch altijd wel goed voor je ego dat je gevraagd wordt en niet zelf solliciteert. Het is 10 minuten van huis (in plaats van de 1 uur en 15 minuten van nu). Dus ik ben heeeeeel benieuwd. Wat het voorstel gaat zijn, of hij nog steeds enthousiast is morgen en wat hij uiteindelijk zal beslissen. Leuk!
anoniem_96958 wijzigde dit bericht op 15-07-2010 11:36
Reden: hele foute typo
% gewijzigd
Goedemorgen dames, ik ben ook nog van de partij hoor!

@ Assie: nee, ik voel me nog niet anders dan normaal... maar raar genoeg denk ik de hele tijd dat ik deze keer misschien wel zwanger zou kunnen zijn, omdat m'n borsten ontzettend opgezwollen zijn . Maar dat is het enige hoor, verder voel ik me zoals altijd, dus ach... waarschijnlijk gaat ook deze ronde weer vruchteloos voorbij.

We praten er de laatste tijd wel meer over. Nav de krijsende buur-kinderen hebben we het vaker over opvoeding en dat soort zaken. Dat doet me goed, want dat betekent dat het (eindelijk) geen onderwerp meer is waar Nukkeman van schrikt (werd ook wel tijd zeg!)

Toch raar hoe dat iedere maand werkt. Dat ik er tijdens en na mijn ongesteldheid echt van overtuigd ben dat het prima is om nog niet zwanger te zijn en dat het me dus ook niet zo veel doet allemaal, maar die paar dagen voor m'n ongesteldheid... dan vind ik het ineens weer super spannend!

@ Pipo: spannend, die sollicitatie! Ik vind verhuizen naar nieuwe plaatsen heerlijk, vermoed zelfs dat ik het nodig heb om eens in de zoveel jaar weer te verkassen. Is altijd weer spannend en geeft weer een nieuwe impuls aan een hoop dingen. Wij wonen pas anderhalf jaar in ons huis, maar we hebben het nu al over de toekomst, en dat we dan toch het liefst wat rustiger zouden willen wonen. De plannen om ons huis over een aantal jaren, hopelijk met een beetje winst, te verkopen en naar een andere provincie te verhuizen zijn dus ook al heel voorzichtig op de achtergrond aanwezig. Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat lopen!
quote:Assie78 schreef op 15 juli 2010 @ 11:07:

Assieman heeft morgen weer een gesprek bij het bedrijf dat hem graag in dienst wil hebben. Hij krijgt morgen een voorstel; toch altijd wel goed voor je echo dat je gevraagd wordt en niet zelf solliciteert.Haha, Assie, freudiaanse verspreking?
mmmm, tja, ben er onbewust veeeel te veel mee bezig
quote:Assie78 schreef op 15 juli 2010 @ 11:36:

mmmm, tja, ben er onbewust veeeel te veel mee bezig Eigenlijk durf ik wel te zeggen dat het bewust veel te veel mee bezig is. pffttt.....wanneer is het weer vakantie
@nukje: en al ongesteld???? ben zo benieuwd!

hier alles goed. Morgen de hele dag rondsjokken op een festival in de zon (hopelijk geen regen).. met vrienden. Heerlijk!

Vanavond komen er mensen kijken naar ons huurhuis en hopelijk willen ze veel overnemen (laminaat, gordijnen, kasten.. ).

en voor nu werken, bah, ik heb wel veel staan vandaag maar nog niet binnen.. schiet niet op dus.
Ja nukje....dit moet eigenlijk jouw maand worden

Het wordt de hoogste tijd voor een nieuwe zwangere hier! haha

Janine; leuk vooruitzicht het festival. Heb je al een nieuwe buikfoto gemaakt? En zie je al iets?

Wanneer moet je weer naar de gyn? hebben jullie al plannen voor het kamertje, etc....

Nog 1 dagje en dan is het weekend!!! Ik ben zo benieuwd hoe het gesprek van Assieman straks gaat.....of hij een goed aanbod krijgt, of hij de baan interessant vindt....etc.

Zou wel superrelaxed zijn om allebei op 10 minuten afstand van huis te werken
@assie: ja, lijkt me heerlijk om zo dichtbij je werk te wonen..

volgende vrijdag weer naar de gyn voor de combitest. Ben benieuwd, vind het ook behoorlijk spannend.. hopelijk is alles goed.

Soms zie je savonds een mini buikje maar meestal alleen als ik een jurkje draag.. ik voel wel een kleine verharding maar bijv. nu helemaal niet. Moet zeggen dat ik ook nog niet wil, het wordt nog groot genoeg straks. Maandag ben ik alweer 12 weken.. gaat snel zeg!
Jeetje, Janine, wat ben je al ver! Al een beetje aan het idee gewend van twee kotertjes straks?

@Assie: hopelijk krijgt Assieman de baan. Allebei op tien minuten van je werk wonen is natuurlijk ideaal zeker ivm kinderen

Zo jongens, ik ben aan weekend toe. Zit wel helemaal vol met familiebezoek, maar toch.
@pipo: volgens mij wen je daar pas aan als ze er zijn.. of dat je echt wat ziet...

ben ook helemaal aan weekend toe. Heb geen zin meer. bah
Hier nog een die weekend nodig heeft!

Heb er echt zin in....mijn ouders komen zondag deze kant op en het is door vakanties e.d. al weer 2,5 maand geleden dat ik ze heb gezien. Hoogste tijd om uitgebreid bij te praten. Verder zijn ze nog niet zo vaak bij ons geweest, dus als het een beetje mooi weer is, kan ik ze de omgeving waar we wonen laten zien.

Zaterdag nog een bbq bij vrienden....dus we komen het weekend wel weer door!

Ja Janine, het gaat zeker snel zeg! Alweer 12 weken. Goed hoor. En het buikje...daar zou ik me ook niet al te druk om maken, komt snel genoeg heeeel duidelijk naar voren. Alleen de "twijfel" fase lijkt me minder....dat je niet zeker weet of het buikje door een zwangerschap komt, of omdat je wat bent aangekomen. Dat zou wat mij betreft heel snel voorbij mogen zijn

En pipo: idd met kinderen helemaal ideaal. Dus laat maar binnenkomen het mooie contract! (kan ik minder gaan werken.....haha)
@assie: qua kilo's ben ik nog niets aangekomen, das wel fijn.

Ja, assie... laat maar komen die kids.. en heb je al aangekaart om te stoppen met de pil? of ga je nog een riedeltje van 3 maanden doen?
toch maar een 3 maanden doen.....maar dan gewoon achter elkaar aan. Slik de pil altijd door, sinds de huisarts heeft gezegd dat het helemaal geen kwaad kan. Dus 3 keer 3 weken.....is zo voorbij, toch?

Hoe lang duurde het bij jullie voordat je cyclus weer "normaal" was?

(heb ik al wel eens eerder gevraagd....maar ik ben het alweer een beetje kwijt...)
anoniem_96958 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 10:36
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hallo allemaal

@janine

12 weken alweer, djees! Fijn zeg.

@Assie

Er onbewust/bewust veel mee bezig. Helaas gaat de tijd er niet harder van. Maar moeilijk is het wel...

@pipo

Bijna vaarwel aan de condooms! Yes!

@nukje

Volgens mij is het iedere keer weer spannend als je bijna -niet- ongesteld moet worden. En het enige wat je kunt doen is afwachten.

Hier gaat alles goed. Gisteren van alles geregeld voor de bruiloft (was vrij) en dat was errug leuk. Nog 29 dagen! En verder ben ik niet aan het aftellen haha.

Er speelt ook nog wat anders. Ik heb gereageerd op twee vacatures. De timing is helemaal niet handig, maar er zijn nooit leuke vacatures en nu ineens twee. En ik zit nu vier jaar bij mijn huidige werk en zou graag iets nieuws gaan doen. Met het risico dat ik dan zwanger word ja, we gaan er niet om wachten. Spannend dus.

Werkse allemaal!
@Assie

Mijn cylcus was 28 - 25 - 24 -26 -26- 25- 23... etc Dus die was al vrij snel regelmatig.
Frutje: spannend twee leuke vacatures. Timing qua zwanger worden komt nooit 100% uit en je weet ook niet hoe lang het gaat duren. Zou het er idd niet voor uitstellen.

Hier hebben we vorig jaar een nieuwe collega gekregen die bij het arbeidsvoorwaardengesprek net zelf wist dat ze zwanger was. Heeft ze toen wel gezegd (siert haar, vind ik). Ze is gewoon aangenomen (mag officieel ook geen reden zijn om iemand af te wijzen, maar dan verzinnen ze wel een andere vage reden..). Geen probleem.

Heb ik al meerdere keren gezien....ook dat vrouwen in hun zwangerschapsverlof zijn gaan solliciteren en ook tijdens dat verlof hun huidige baan opzeggen.

Hopelijk word je snel uitgenodigd voor een gesprek!
@assie: mijn cyclus was de eerste paar maanden regelmatig: 31 dagen.. toen soms een paar cycli van 50 ertussen.. precies weet ik niet meer. en daarna weer even aan de pil geweest voor een half jaar ofzo... daarna weer 31-33 dagen. (vanaf 2005 gestopt, 2006 weer begonnen en gestopt in 2007). En vanaf februari dit jaar was mijn cyclus 28 dagen (nooit gehad ook niet voordat ik met de pil begon.

ik schrijf ook mee op een ander topic.. en der zijn altijd een aantal dames bij wie het niet snel opgang komt.. of net zo gaat rommelen als bij mij.. wil je natuurlijk niet bang maken.. meestal komt het goed hoor!
heb wel zo'n vermoeden dat het redelijk snel op gang komt.....positief blijven....ik ben 2 jaar terug een paar maanden gestopt en toen was het direct weer super regelmatig, zoals vroeger. Alleen had ik het idee dat het nog niet helemaal een "echte menstruatie" was.....vroeger had ik er af en toe flink last van en het bloedverlies was nog erg matig (zelfde als met pil)....dus zal wel een paar maanden langer duren voordat het echt weer is, zoals het hoort.

tja, we zien het tzt wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven