Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
zondag 18 juli 2010 om 01:48
Gewoon ff onderlaken en kussenslopen doen en de rest komt morgen wel (dat doen we hier wel eens als we erachter komen dat het bed nog opgemaakt moet worden als we al met slaapmuts op naast onze sponde staan)
Was die Mojito maar een weekaanbieding?? Hm, ik dacht dat het een vast zomerassortimentding was...weheee, nou ja ik hoop maar dat ze 'm aan het eind vd week nog hebben.
Was die Mojito maar een weekaanbieding?? Hm, ik dacht dat het een vast zomerassortimentding was...weheee, nou ja ik hoop maar dat ze 'm aan het eind vd week nog hebben.
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 18 juli 2010 om 01:50
zondag 18 juli 2010 om 02:02
quote:Splinter02 schreef op 18 juli 2010 @ 01:41:
Ha, het wordt hier weer druk!
Fijn dat het een leuke avond was, Olijf. Geen weggewaaide worstjes moeten zoeken?
Klets, jij hebt de wind er wel onder zeg. Dochter al zo strak in de opvoeding en je zwarte monster ook. Ik ben bang dat de katten over het algemeen beter luisteren dan dochter. En dochter heeft eigenlijk een hele strenge aanpak nodig want anders doet ze nog net niet
Kwam trouwens ook nog een leuke smiley voor onze kikker tegen:
Zet nog een koppie neer voor Delph:
en iedereen ligt ondertussen al in bed denk ik?
Ha, het wordt hier weer druk!
Fijn dat het een leuke avond was, Olijf. Geen weggewaaide worstjes moeten zoeken?
Klets, jij hebt de wind er wel onder zeg. Dochter al zo strak in de opvoeding en je zwarte monster ook. Ik ben bang dat de katten over het algemeen beter luisteren dan dochter. En dochter heeft eigenlijk een hele strenge aanpak nodig want anders doet ze nog net niet
Kwam trouwens ook nog een leuke smiley voor onze kikker tegen:
Zet nog een koppie neer voor Delph:
en iedereen ligt ondertussen al in bed denk ik?
zondag 18 juli 2010 om 02:05
zondag 18 juli 2010 om 02:11

zondag 18 juli 2010 om 07:30
Het was hier wel weer gezellig gisteren. Ik ben vroeg naar bed gegaan. En maar één keer wakker geworden vannacht. Het scheelt toch wel hoor, geen snurkerd naast je. Slapen onder een donzen tweepersoonsdekbed is toch wel weer heel lekker. Beetje warm ook.
Medusa loopt al weer vrolijk en zeurend om eten beneden rond. Ze zit nu aan haar ontbijt met pillen. En ze eet het allemaal op geloof ik. Hoera voor mijn zwarte heldin! De andere twee hebben even tijd nodig. Die haal ik straks weer op, kunnen ze weer lekker buiten spelen.
Delphi, het gaat de goede kant op met je scriptie! Nog even doorzetten!
Typen gaat nu wat lastiger, Medusa ligt op mijn borst uit te buiken. En te ronken. Jammer voor haar moet ze er zo wel weer af. Ik heb ook honger.
Ah, toch er weer af. Weet ook niet wat ze wil.
Splinter, zo gaat het bij mij ook vaak. Dekbed op de grond slaapt het lekkerst geloof ik.
Medusa loopt al weer vrolijk en zeurend om eten beneden rond. Ze zit nu aan haar ontbijt met pillen. En ze eet het allemaal op geloof ik. Hoera voor mijn zwarte heldin! De andere twee hebben even tijd nodig. Die haal ik straks weer op, kunnen ze weer lekker buiten spelen.
Delphi, het gaat de goede kant op met je scriptie! Nog even doorzetten!
Typen gaat nu wat lastiger, Medusa ligt op mijn borst uit te buiken. En te ronken. Jammer voor haar moet ze er zo wel weer af. Ik heb ook honger.
Ah, toch er weer af. Weet ook niet wat ze wil.
Splinter, zo gaat het bij mij ook vaak. Dekbed op de grond slaapt het lekkerst geloof ik.

zondag 18 juli 2010 om 10:36
Goedemorgen!
Delphi, lekker bezig geweest zeg, gisteren! Hopelijk heb je lekker geslapen.
Ratje, dat zal best wennen zijn ja.
Hm, de schoonmaak.... dat moet hier ook maar weer gebeuren vrees ik. Maar eerst nog even op het balkon met een bak koffie. 't Is trouwens nog best een beetje frips op het balkon!
Delphi, lekker bezig geweest zeg, gisteren! Hopelijk heb je lekker geslapen.
Ratje, dat zal best wennen zijn ja.
Hm, de schoonmaak.... dat moet hier ook maar weer gebeuren vrees ik. Maar eerst nog even op het balkon met een bak koffie. 't Is trouwens nog best een beetje frips op het balkon!
zondag 18 juli 2010 om 10:42
Mogge meisjes!
Hebben jullie allemaal lekker geslapen in de al dan niet fris opgemaakte bedjes? Ratteke in ieder geval wel . En heeft het ontbijt gesmaakt?
Hier vinden de katten het ook al zo lekker om op het dekbed te liggen: 's nachts natuurlijk, maar ook als ik het even zonder hoes buiten op een rek heb gehangen. Bij voorkeur met vieze poten
Hebben jullie allemaal lekker geslapen in de al dan niet fris opgemaakte bedjes? Ratteke in ieder geval wel . En heeft het ontbijt gesmaakt?
Hier vinden de katten het ook al zo lekker om op het dekbed te liggen: 's nachts natuurlijk, maar ook als ik het even zonder hoes buiten op een rek heb gehangen. Bij voorkeur met vieze poten
zondag 18 juli 2010 om 10:45
O ja, ik heb ook best lekker geslapen, net ontbeten en ga zo aan de slag...project 1 moet af voordat ik naar de kaakchirurg ga en de andere 2 klussen wil ik in ieder geval enigszins in de steigers hebben staan. Dat wil zeggen stand van zaken nagaan en materiaal bij elkaar zoeken.
Dus ik ga jullie vandaag een beetje met rust laten, nu niet vanwege een mwah dag maar omdat ik hoop schrijfkramp te krijgen van andere dingen
Dus ik ga jullie vandaag een beetje met rust laten, nu niet vanwege een mwah dag maar omdat ik hoop schrijfkramp te krijgen van andere dingen