Gezondheid alle pijlers

Zeurende pijn onder oog, nu ook ader zichtbaar

15-07-2010 23:41 13 berichten
Sinds enige tijd (maandje) heb ik een zeurende pijn onder mijn oog, wat op zich heel vervelend is. Maar niet snel nadat dit begon zag ik opeens een ader die er eerst nooit zat, althans niet zichtbaar. Inmiddels loopt er een grote blauwe ader en blijft die pijn. Ik vraag mij af wat dit kan zijn, en of het ook weer kan wegtrekken? En hoe kom ik van die pijn af??

Graag jullie ervaringen, want echt blij word ik er niet van.
Shit, heb ik zonder nadenken op de verkeerde pijler geplaatst, ik ga het even rechtzetten!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even naar de huisarts gaan. Die kan je vast meer vertellen! Sterkte ermee lijkt me heel vervelend.
pijn onder je oog kan een tandinfectie zijn die doortrekt naar je kaakbijholte, of een bijholte ontsteking of een traanzak ontsteking..... voor alles is het handig om even naar je huisarts/tandarts te gaan.

Een ader kan door veel wrijven zichtbaarder worden, maar ook als een ontsteking het meer naar de oppervlakte drukt bv. Spataders in je gezicht lijken me niet voor te komen. Als je huid ook rood en pijnlijk is, is het zeker tijd om met spoed naar je huisarts et gaan, maar anders een gewone afspraak maken.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Dank voor de reacties, ik ga volgende week idd naar de huisarts. Echt gek, ik wrijf nooit onder mijn oog, gebruik ook geen remover oid juist omdat die huid zo kwetsbaar is.

Dat van die tandinfectie zou een verklaring kunnen zijn, maar dat gelijktijdig die ader zichtbaar werd is wel frappant..

Ik hoop dat er iemand is die dit herkent en bij wie het ook weggegaan is. Ben bang dat er niks aan te doen is (idd geen spatader lijkt me).
En ik moet ook naar de tandarts dus goeie tip singlala, ga het daar ook aankaarten! Want nu je het zo zegt; ik heb aan die kant een kies laten vullen waarvan ik nog pijn heb (te diepe vulling volgens tandarts) en dat was idd een maand geleden.
anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 15-07-2010 23:52
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Toevallig heb ik ontzettend kiespijn nu (achterste kies linksboven) en ik voel de pijn tot onderin mijn oogkas...die tandzenuwen zijn wel 4 cm lang. Kan echt goed zijn dat het daaraan ligt hoor!

Morgen met spoed naar de tandarts.
(Verkeerde topic)
Is het nog goed gekomen sarah? Niks zo erg als hevige kiespijn of een onsteking.

Hopelijk is ie echt overleden mastermind! Ik wacht af of ik nog een wortelkanaal moet, heb nu geen pijn meer.

Pijn onder oog is nu weg, vraag me af of het te wijten was aan het slechte slapen. Dat gaat nu ook beter maar dan moet er geen hittegolf komen..
OK, de tandartskliniek was vrijdag dicht en het hele weekend ook! Dus ik ben voor advies naar de apotheek gegaan. Nu heb ik een antibioticakuur (amoxilline) en druppels benzocaine; dat is dat spul wat tandartsen inspuiten als verdoving. Pijn weg!

Even afwachten hoe het gaat, maar misschien hoef ik geen wortelkanaalbehandeling maandag, gaat die zenuw vanzelf wel dood...
Huh? De apotheek geeft niet zomaar antibioticakuren hoor.

TO, ik zou ook naar de huisarts gaan als ik jou was.
ik denk niet dat ze in NL woont.....
Jap, ik ben al 6 jaar uit Nederland weg en woon in het Caribisch gebied. Hier krijg je van alles over de toonbank mee en ze geven vaker antibioticakuren, omdat in de tropen meer infecties voorkomen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven