Gezondheid alle pijlers

Wratten op mijn handen

20-07-2010 11:25 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op 1 hand heel veel wratten zitten.15 Al geprobeerd wartner, formule w en 1 keer door de huisarts aanstippen.

Maar ik heb het idee dat er alleen maar meer terug komen daarna.

Ik ben op zoek naar de gouden tip.

Ben het helemaal zat.

Aangezien ze ook nog eens op de bovenkant van mijn handen zitten.

Ik heb er al meer als een jaar last van en het wordt steeds erger.
Duct tape. Een vriendin heeft al 20 jaar hardnekkige voetwratten, maar sinds enkele weken heeft ze er duct tape overheen geplakt en ze zijn enorm gekrompen! Ik heb het nu zelf gekocht voor mijn zoontje, hoop echt dat het werkt, want aanstippen bij een kleuter vind ik zielig!
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
Er overheen plassen! Ik weet dat het vies klinkt maar bij mij heeft het geholpen (ik had dan wel wratten op mijn voeten)
In de nacht van volle maan je beide handen naar de maan uitstrekken en zeggen: volle maan, volle maan, neem mijn wratten mee naar de maan!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hier de ervaring met een paar mega hardnekkige wratten, die écht overal tegen bestand waren. Behalve tegen de laser van een fysiotherapeute. Ik neem aan dat ontharingslasers dat ook kunnen, maar da's misschien duurder. Kostte mij ¤ 25,-. Behandeling duurt ongeveer 2 minuten, je voelt er (echt) niets van. De wrat wordt in de wortel gedood en groeit er dan in een week of 5 uit. Absolute aanrader!!!
Aanstippen met Stinkende Gouwe

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stinkende_gouwe

ff een plant in de buurt opzoeken. (is gratis )
´s Ochtends over je hand heen plassen en even laten intrekken. Er schijnt iets in je ochtendurine te zitten dat er voor zorgt dat de wratten weg gaan.

Het klinkt vies, maar het helpt wel. Daarna gewoon goed je handen wassen.
Elke nacht schijfjes knoflook op de wrat plakken met een pleister oid. Of met ducktape vast plakken

Ik was binnen 1 of 2 weken van mijn wratten af.
bij mij kwamen de wratten op mijn handen toen ik begonnen was met de pil, en zodra ik daarmee stopte ging het weg... En de dokter maar ontkennen dat het er van kon komen...

nog steeds vind ik het raar :-S
Zal eens wat gaan uitproberen wie weet!!

Bedankt voor jullie reactie
Voor onze dochter gebruiken we nu Warts Away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven