Predictor

21-07-2010 23:11 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames,

vandaag een test gedaan met de predictor, hij was positief! (wel een lichte streep) voor de zekerheid nog een test gehaald bij de nachtapotheek (huismerk) en die bleek negatief.

nu zit ik dus een beetje in onzekerheid, ben ik nou wel of niet zwanger?

verstandig om nog een test te doen of gewoon een afspraak maken bij de HA voor een bloedonderzoek?

alvast bedankt!
Hoe lang ben je over tijd? Probeer het over een dag of 3 nog een keer, dan is er misschien meer hormoon aanwezig. En als het zo is, van harte!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ochtendurine is geconcentreerder
Ben niet over tijd, moet eigenlijk over 2 weken weer ongesteld worden, maar zijn wel bezig om kinderen te krijgen.

heb zo'n raar gevoel de laatste paar dagen, misselijk, gevoelige borsten en mijn gezicht voelt als een ballon haha
En een digitale. Zo irritant met die wellus-nietus streepjes.
Ja, dat vind ik echt.
Zou morgenochtend nog een test doen met je ochtendurine.
Ik zou morgen of overmorgen nog een keer testen. Je hebt nu gewoon nog geen zekerheid.
Als je over 2 weken ongesteld zou moeten worden, zou je normaliter nu ongeveer je eisprong hebben? Welke dag van je cyclus zit je nu dan?
quote:MBV schreef op 21 juli 2010 @ 23:16:

Ben niet over tijd, moet eigenlijk over 2 weken weer ongesteld worden, maar zijn wel bezig om kinderen te krijgen.

heb zo'n raar gevoel de laatste paar dagen, misselijk, gevoelige borsten en mijn gezicht voelt als een ballon hahaJe bent een beetje (gigantisch) te vroeg met testen. Spaar je het geld totdat je echt ongesteld moet worden.
Ja, dat vind ik echt.
quote:MBV schreef op 21 juli 2010 @ 23:16:

heb zo'n raar gevoel de laatste paar dagen, misselijk, gevoelige borsten en mijn gezicht voelt als een ballon hahaJe bent nog niet over tijd? Over twee weken ongesteld worden? Dan heb je ws last van je eisprong deze dagen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Poeszie schreef op 21 juli 2010 @ 23:18:

Als je over 2 weken ongesteld zou moeten worden, zou je normaliter nu ongeveer je eisprong hebben? Welke dag van je cyclus zit je nu dan?

heb geen idee eigenlijk

Heb 3 weken geleden mijn mirena eruit laten halen en een week daarna ongesteld geworden, met de mirena 6 maanden niet meer ongesteld geweest
Ik denk niet dat er uberhaupt al een eisprong heeft plaats gevonden als je mirena er pas 3 weken uit is en je bent ook nog eens ongesteld geworden, ik hoop het wel voor je, maar acht de kans erg klein.
Het zou allemaal zomaar kunnen

Wacht nog een week of 2, 3. Test dan nog eens (mocht je niet ongesteld zijn geworden) en kom het ons dan hier vertellen
Ja, dat vind ik echt.
slotje!
Predictor is toch n hele dure?

Hoe groot is de kans dat die een fout positief geeft? Redelijk klein toch?...

Het kan zijn dat ie gewoon gevoeliger is dan dat huismerk..

Na de mirena ben je wel per direct weer vruchtbaar.. Bij 80% van de vrouwen blijft de eisprong. Dus wie weet wie weet..

Het beste is inderdaad gewoon eventjes wachten..

Om eerlijk te zijn zou ik in jouw geval de HA niet durven bellen omdat je inderdaad zo vroeg bent.

Als je nou écht niet kan wachten en geld teveel hebt.. Test dan over 2 a 3 dagen weer met predictor en bv clear blue.. Je wil toch twee gelijkwaardige testen, mocht je het resultaat willen vergelijken..

Is er niet zo'n test van clearblue die ook aan geeft hoe lang een vrouw al zwanger is?

edit: Oh en eigenlijk weet je natuurlijk niet wanneer je ongesteld moet worden.. Je mirena is er net uit dus je normale cyclus (opbouwen baarmoederslijmvlies) moet weer opstarten.. :-)
Predictor heeft al heel vaak vals positief getest helaas..
Pas over 2 weken ongesteld worden, mens je bent ws nog niet eens bevrucht!
Misselijk, gevoelige borsten etc kan natuurlijk heel goed komen door het verwijderen van mirena.

Ik zou HA nog niet bellen maar even wachten en dan opnieuw testen.
Klinkt hier ook als het verwijderen van de mirena en misschien een beetje schijnzwanger. Predictor is de slechtste zwangerschapstest, dus dat helpt ook wel mee met je onzekerheid.

Wat ik zou doen: een maand wachten, dan nog eens testen. Verder voorlopig lekker even doorleven. Meid, het kan 4 jaar duren voor je zwanger bent. Als je je eerste periode al zo in de stress schiet, hoe moet je die tijd dan doorkomen?
Ja, je bent zwanger.
MILF in the making ;-)
quote:origineel schreef op 22 juli 2010 @ 08:36:

Klinkt hier ook als het verwijderen van de mirena en misschien een beetje schijnzwanger. Predictor is de slechtste zwangerschapstest, dus dat helpt ook wel mee met je onzekerheid.

Wat ik zou doen: een maand wachten, dan nog eens testen. Verder voorlopig lekker even doorleven. Meid, het kan 4 jaar duren voor je zwanger bent. Als je je eerste periode al zo in de stress schiet, hoe moet je die tijd dan doorkomen?Mens, van 4 jaar was ik ook in de stress geschoten. Hoe kom je er bij??
Ja, dat vind ik echt.
Kan me je ongeduld heel goed voorstellen, maar waarschijnlijk is het echt nog veels te vroeg om te testen. idd als je het leuk vind kun je over een paar dagen nog een keer testen, de testen van het kruidvat kosten maar 5 euro voor twee.

Zelf heb ik 3 weken na het uithalen van de Nuvaring positief getest, dus je weet maar nooit. Maar ik zou er niet al te veel op rekenen...
Ben benieuwd of je zwanger bent MBV?!
Ik denk 't niet, anders had ze vast al wel gepost. Eerst maar 's die hormonen uit je lijf laten gaan vrees ik. Hoop voor haar dat het geen 4 jaar hoeft te duren (wat natuurlijk een abnormaal lange suggestie is; dat gaat gelukkig niet voor iedere vrouw op)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven