Vriend verassen

22-07-2010 18:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik en mijn vriend een half jaar samen zijn wou ik wat leuks doen met/voor hem. ik ben alleen helaas door mijn ideeën heen, en bios vind ik ook zo standaard. :( heeft iemand nog leuke tips?
VerAssen of VeRRassen ?
Ik zou het niet doen, verassen.
Ver- assen? Weet je 't zeker?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
nou, met lucifers en een propje papier?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maak een lekkere zuurkoolschotel!
Perfectionisme is niet perfect...
haha, ze is hem blijkbaar zat...

Enneh, als we toch bezig zijn.. Ik en mijn vriend??? Mij is geleerd altijd eerst de ander te noemen, dus 'mijn vriend en ik'.

Maar goed, leuke ideetjes... thuis een super romantisch avondje in elkaar flansen? Etentje, samen douchen, erotische massage, de rest laat zich dan wel raden...
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
Naar het strand.
quote:niekes schreef op 22 juli 2010 @ 18:48:

Etentje, samen douchen, erotische massage, de rest laat zich dan wel raden...Ik gok op............een lekker tukkie doen.
Je kan het ook gewoon uitmaken hoor...verassen is ook gelijk zo rigoreus
Als je het na een half jaar al niet meer weet, wat moet je dan als jullie 10 jaar samen zijn?
Zuurkool, na een half jaartje al door al je ideeën heen?

Gets.

Kom op meis!

- Picknick in het park, bij voorkeur 's avonds.

- Zwemmen in zee/meer/rivier, (met voldoende handdoeken, eet- en drinkerij en zaklantaarns) bij voorkeur 's avonds.
Midgetgolfen, bonbons maken, paintballen, lasergamen, karten, avondzwemmen, kamasutra-en, tantraseksen, quilten, scrapbooken, strijkkraalstrijken...
Er zijn al tig topics over het verrassen van je vriend/vriendin/minnaar/schoonmoeder. Zoekt en gij zult vinden.

Er zit ongetwijfeld iets bij wat je het afgelopen half jaar nog niet hebt gedaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
- Op bezoek bij je ouders?
Ik weet niet of ik reclame mag maken, maar google anders op vakantieveiling.. zo heb ik een nachtje in een hotel geboekt als verrassing (keuze uit 37 hotels in nederland) voor 45 euro (2 personen). Hoogste bieder krijgt dan zeg maar de aanbieding
quote:elastiekje schreef op 22 juli 2010 @ 18:53:

Ik weet niet of ik reclame mag maken, maar google anders op vakantieveiling.. zo heb ik een nachtje in een hotel geboekt als verrassing (keuze uit 37 hotels in nederland) voor 45 euro (2 personen). Hoogste bieder krijgt dan zeg maar de aanbieding Ja leuk.... behalve dat het hotel dat ik had 'geboekt' alleen maar reserveringen accepteerde vanaf hooguit 5 dagen vantevoren... en dan was het steeds vol op de nachten dat ik wou (en vrij van dinsdag op woensdagnacht ofzo...)
Bootje huren

Dagje sauna met eventueel een lekkere behandeling

Picknicken

In een bijzonder restaurant dineren (in een vuurtoren of op een boot)

Boerengolf

Slootje springen

Lakonia in België (prive eilandje annex zwembad)

Nachtje weg (zie de gelijknamige site)
http://www.hotelaanbiedin ... P-e0t3N_6ICFZs1Dgod01aDbA
quote:Kastanjez schreef op 22 juli 2010 @ 18:59:

[...]

Ja leuk.... behalve dat het hotel dat ik had 'geboekt' alleen maar reserveringen accepteerde vanaf hooguit 5 dagen vantevoren... en dan was het steeds vol op de nachten dat ik wou (en vrij van dinsdag op woensdagnacht ofzo...)Oh ooooohhh.. wat raad je mij dan aan om het beste te doen? (sorry als het even Off topic is)
quote:elastiekje schreef op 22 juli 2010 @ 19:18:

[...]

Oh ooooohhh.. wat raad je mij dan aan om het beste te doen? (sorry als het even Off topic is)

Nachtjeweg.nl

weekendjeweg.nl

hotelnaam.nl

bedandbreakfast en plaatsnaam.nl

bungalows.nl

stayokay.nl

google.nl
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Klik
Nee ik bedoel wat betreft de vakantie veiling dinges haha, als ze op soortgelijke manier daar aan gekomen is! Die bon van mij is een jaar geldig in 37 fletcher hotels, maar als het zo rampzalig is om te boeken vraag ik me af wat ik dan het beste hier mee kan doen
Bij de kampeerwinkel hebben ze een slang...
Zie QR
dagje vliegeren
once upon a time called.....right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven