Wie kijkt 'Ik Vertrek'?
donderdag 22 juli 2010 om 22:33
Ik kijk ook! Wat een mensen....
Eerst al dat vertellen, de hele tijd door elkaar heen en elkaar aanvullen.
Dan de kapper, ongelooflijk dat je naar Tsjechië gaat emigreren en niet eens probéért om de taal te spreken. Hoe moeilijk is het nou om "knippen en verven" op te zoeken in het woordenboek?
En dan die oma, zo negatief! Die had van mij thuis mogen blijven. (Wel sneu dat ze een halfuur in de sneeuw heeft moeten wachten...)
Eerst al dat vertellen, de hele tijd door elkaar heen en elkaar aanvullen.
Dan de kapper, ongelooflijk dat je naar Tsjechië gaat emigreren en niet eens probéért om de taal te spreken. Hoe moeilijk is het nou om "knippen en verven" op te zoeken in het woordenboek?
En dan die oma, zo negatief! Die had van mij thuis mogen blijven. (Wel sneu dat ze een halfuur in de sneeuw heeft moeten wachten...)
donderdag 22 juli 2010 om 22:33
Ik heb deze volgens mij ook al gezien.. of een stukje..
maar ze lijken soms ook op elkaar.
@Merelin - ik bedoel meer die accentjes, de extreme non-voorbereiding en opmerkingen als 'we blijven positief, we
gaan niet voor 100% maar 1000% procent' (in koor)
En dan die oma! haha die heeft het door..
Ik hoop voor ze dat het goed afloopt.. geweldig programma!
@Merelin - ik bedoel meer die accentjes, de extreme non-voorbereiding en opmerkingen als 'we blijven positief, we
donderdag 22 juli 2010 om 22:37
donderdag 22 juli 2010 om 22:38
quote:Adni schreef op 22 juli 2010 @ 22:33:
Pfff ja zeg dat wel. Haha.
Pfff ja zeg dat wel. Haha.
donderdag 22 juli 2010 om 22:38
quote:Adni schreef op 22 juli 2010 @ 22:34:
Haha Hizzel, ik heb juist meer het idee dat die oma de enige realist is in de familie
Hahahaha, oke, misschien heb je gelijk...
Die storm vind ik dan wel heel sneu. Dat gunde ik ze niet..
Krijgen we ook te zien hoe het afloopt? (Dit is de eerste keer dat ik echt kijk.. )
Haha Hizzel, ik heb juist meer het idee dat die oma de enige realist is in de familie
Hahahaha, oke, misschien heb je gelijk...
Die storm vind ik dan wel heel sneu. Dat gunde ik ze niet..
Krijgen we ook te zien hoe het afloopt? (Dit is de eerste keer dat ik echt kijk.. )
donderdag 22 juli 2010 om 22:40
donderdag 22 juli 2010 om 22:46
"Oh leuk, laten we een camping beginnen in Tsjechië, daar is het lekker goedkoop!!"
Om er vervolgens niet over na te denken dat ze daar echt een exotische taal spreken, dat je elke tien dagen het gras moet maaien, dat het een totaal andere cultuur is, dat je het bestemmingsplan moet nakijken...
Ik moet hem wel nageven: hij blijft opgewekt!
Om er vervolgens niet over na te denken dat ze daar echt een exotische taal spreken, dat je elke tien dagen het gras moet maaien, dat het een totaal andere cultuur is, dat je het bestemmingsplan moet nakijken...
Ik moet hem wel nageven: hij blijft opgewekt!