Ik ben zo bang... deel 4
maandag 31 mei 2010 om 21:37
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.
Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken
Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.
Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken
Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.
Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3

woensdag 28 juli 2010 om 17:41
quote:robo schreef op 28 juli 2010 @ 17:15:
Ennnn de eerste rotopmerking alweer binnen: ze blijven niet eten want gezien de staat van de keuken heb ik er duidelijk niet op gerekend!!!
Ik ga snel weer terug naar het bezoek en gezellig naast schoonvader zitten, die is lief.
Wat zijn moeders van mensen soms toch verschrikkelijk....
Mijn schoonmoeder is nu heel zielig en ziekig geworden maar tot voor kort kon zij er ook wat van. Ze noemde me een keer een slechte moeder, omdat ik mijn baby van 9 weken, in de bloedhitte, met alleen een romper aan mee naar buiten nam. Kind hield meteen op met huilen want heeft al haar hele leven een hekel aan warmte maar mijn schoonmoeder vond mij maar een moeder van niks en zei het ook nog!
Werp je op je schoonvader schat, laat je schoonmoe maar fijn mopperen en sneren, ze weet niet beter.
Ennnn de eerste rotopmerking alweer binnen: ze blijven niet eten want gezien de staat van de keuken heb ik er duidelijk niet op gerekend!!!
Ik ga snel weer terug naar het bezoek en gezellig naast schoonvader zitten, die is lief.
Wat zijn moeders van mensen soms toch verschrikkelijk....
Mijn schoonmoeder is nu heel zielig en ziekig geworden maar tot voor kort kon zij er ook wat van. Ze noemde me een keer een slechte moeder, omdat ik mijn baby van 9 weken, in de bloedhitte, met alleen een romper aan mee naar buiten nam. Kind hield meteen op met huilen want heeft al haar hele leven een hekel aan warmte maar mijn schoonmoeder vond mij maar een moeder van niks en zei het ook nog!
Werp je op je schoonvader schat, laat je schoonmoe maar fijn mopperen en sneren, ze weet niet beter.
woensdag 28 juli 2010 om 17:43

woensdag 28 juli 2010 om 18:02
Bo wees blij joh, dat ze niet blijven eten. Of heb je de vis al ontdooid? Iemand schrijft altijd over haar schoonloeder. Met recht die van jou ook. Blijf nog even op je handen zitten. Of nee wel blijven schrijven. Maar hou je taai hé. Ik zie haar nu zo rondkijken in dat gezellige knusse keukentje van je.
woensdag 28 juli 2010 om 19:43
Lekker Phoehee dat je nog zo relaxed bent. Goed zo.
Bo heb je het overleefd of is ze er nog steeds en is ze alsnog blijven eten? Kan natuurlijk ook dat ze een schort voor heeft gedaan (ik denk nu aan die Franse vrouwtjes uit jou dorp die zo vriendelijk Bonjour kwamen zeggen) en dat ze aan de poets is gegaan, gezien de plinten.
Bo heb je het overleefd of is ze er nog steeds en is ze alsnog blijven eten? Kan natuurlijk ook dat ze een schort voor heeft gedaan (ik denk nu aan die Franse vrouwtjes uit jou dorp die zo vriendelijk Bonjour kwamen zeggen) en dat ze aan de poets is gegaan, gezien de plinten.
woensdag 28 juli 2010 om 20:11
Ze zijn net weg en ik heb enorm gelachen om jullie commentaren, als ik tussendoor even naar de computer sloop
Het viel uiteindelijk alles mee, zeker toen Ro er ook was.
We hebben lekker cake gegeten; nu ga ik snel de hondjes even laten uitwaaien in het bos!
Tot later
PS Gelukkeling, wat moest ik lachen om "vu l'état de votre caractère"
Het viel uiteindelijk alles mee, zeker toen Ro er ook was.
We hebben lekker cake gegeten; nu ga ik snel de hondjes even laten uitwaaien in het bos!
Tot later

PS Gelukkeling, wat moest ik lachen om "vu l'état de votre caractère"
woensdag 28 juli 2010 om 21:26
woensdag 28 juli 2010 om 22:01
Gelukkeling ze stonden ook pas sinds vanmiddag. Jan had ze voor me gekocht. Kom ik nu achter. Maar er hingen er al 8 slap en er zat een geel fluttakje bij wat al dor was en er waren er drie gebroken. Dus ik was bang dat ik ze zaterdag al had gekregen. Ik wil weten waar hij ze heeft gekocht. Het is gewoon schandalig. Nu weet ik ook wel dat je rozen niet zo in een vaas moet plempen wat Jan wel had gedaan, maar dit was verder ook een schandalige bos met wel hele mooie rozen. Zoooo zonde.
Its. Ik heb geen schoonouders meer en anders had ik het met dat 92 jarige mensje ook niet meer gedaan. Misschien dat mijn moeder wat gevoeliger en wat prateriger kan worden met spacecake. Mmmm ben ik ook wel benieuwd naar.
Its. Ik heb geen schoonouders meer en anders had ik het met dat 92 jarige mensje ook niet meer gedaan. Misschien dat mijn moeder wat gevoeliger en wat prateriger kan worden met spacecake. Mmmm ben ik ook wel benieuwd naar.
woensdag 28 juli 2010 om 22:23
Ik ben er weer; we hebben een enorme wandeling gemaakt en het was ZO mooi, met mist in de valleien, een zonsondergang met veel roze en de wind in de bomen...
De hondjes hadden het nodug na een dag regen, om even lekker te hollen en nu zijn ze aan het slapen.
Zoebie, het was geen spacecake
maar ze vonden het lekker en uiteindelijk was het best gezellig. Mijn schoonvader gaat steeds slechter, arme man; ik vind het al moeilijk, maar Ro vindt het helemaal zwaar.
Mijn schoonmoeder hield zich aardig in na een tijdje, ook omdat ik nergens op reageerde. Zoals Leo al zei, ik heb me gewoon op schoonvader geconcentreerd en dat werkte goed.
Ik hou het even kort want ik moet echt naar bed nu (erg, erg moe en pijn in heup en been) dus ik kom morgen terug op iedereen.
Wat heb ik gelachen zeg, hartstikke bedankt iedereen voor de lieve steun, leuke berichten en goeie grappen
PS Zoebie, wat jammer van die rozen!!! Echt zielig voor je man, zo'n lief gebaar en dan zoiets. Ik vind het altijd zo lief als iemand "zomaar" bloemen meeneemt.
De hondjes hadden het nodug na een dag regen, om even lekker te hollen en nu zijn ze aan het slapen.
Zoebie, het was geen spacecake

Mijn schoonmoeder hield zich aardig in na een tijdje, ook omdat ik nergens op reageerde. Zoals Leo al zei, ik heb me gewoon op schoonvader geconcentreerd en dat werkte goed.
Ik hou het even kort want ik moet echt naar bed nu (erg, erg moe en pijn in heup en been) dus ik kom morgen terug op iedereen.
Wat heb ik gelachen zeg, hartstikke bedankt iedereen voor de lieve steun, leuke berichten en goeie grappen
PS Zoebie, wat jammer van die rozen!!! Echt zielig voor je man, zo'n lief gebaar en dan zoiets. Ik vind het altijd zo lief als iemand "zomaar" bloemen meeneemt.
woensdag 28 juli 2010 om 22:52
Nor, mag t nog???? Gefeliciteerd! Ben een beetje mosterd, feestje is al geweest begrijp ik, sowwie...
O Bo, als ik jou zo hoor over de zonsondergang, wat verlang ik dan terug naar het Franse land! Alleen betekent daar een roze lucht net als hier vaak ook dat er regen in de lucht zit. Hopelijk valt die vannacht en niet als je net morgen de honden aan het uitlaten bent. Misschien dat het dreigement helpt bij Joe: als je zo vroeg in de ochtend gaat blaffen, dan zet ik je in de regen. Aaaah, zielug!
'k Ben trouwens ernstig benieuwd of Phoehee inmiddels met èchte krampen ligt. Morgen een update, Phoehee?
Dat het straks maar helemaal goed mag gaan met Okkie en moeder! Go girl!!
Ok, en nu is mijn batterijtje echt helemaal leeg. Ik ga zo naar bed, en wie weet kan ik morgen op mijn vrije dag zelfs wel een beetje uitslapen. Dat er daarna nog een heleboel moet gebeuren neem ik graag voor lief. Trusten allemaal!
O Bo, als ik jou zo hoor over de zonsondergang, wat verlang ik dan terug naar het Franse land! Alleen betekent daar een roze lucht net als hier vaak ook dat er regen in de lucht zit. Hopelijk valt die vannacht en niet als je net morgen de honden aan het uitlaten bent. Misschien dat het dreigement helpt bij Joe: als je zo vroeg in de ochtend gaat blaffen, dan zet ik je in de regen. Aaaah, zielug!
'k Ben trouwens ernstig benieuwd of Phoehee inmiddels met èchte krampen ligt. Morgen een update, Phoehee?
Dat het straks maar helemaal goed mag gaan met Okkie en moeder! Go girl!!
Ok, en nu is mijn batterijtje echt helemaal leeg. Ik ga zo naar bed, en wie weet kan ik morgen op mijn vrije dag zelfs wel een beetje uitslapen. Dat er daarna nog een heleboel moet gebeuren neem ik graag voor lief. Trusten allemaal!
woensdag 28 juli 2010 om 22:56
Lekker Bo zo'n mooie wandeling. Maar wat zwaar dat je lieve schoonvader slechter is geworden. Dat moet een lieve man zijn.
Fijn Nor dat het een leuke dag was. Ik zou je haast vergeten te feliciteren. Dus bij deze. Schande zeg van mezelf. Is Nordochter al terug? Helemaal niet gek dat je het moeilijk hebt met Norzoon die gaat logeren.
De rozen zijn wonder boven wonder weer gaan staan. Hoe'st mogelijk. De gebroken heb ik in een apart vaasje gezet. De schade valt dus nogal mee.
Fijn Nor dat het een leuke dag was. Ik zou je haast vergeten te feliciteren. Dus bij deze. Schande zeg van mezelf. Is Nordochter al terug? Helemaal niet gek dat je het moeilijk hebt met Norzoon die gaat logeren.
De rozen zijn wonder boven wonder weer gaan staan. Hoe'st mogelijk. De gebroken heb ik in een apart vaasje gezet. De schade valt dus nogal mee.
donderdag 29 juli 2010 om 07:02
Heerlijk van goede genieten. Ik zie zeur mensen nep mensen meestal als een baby zich niet ontwikkelt hebben. Hun denk en leer vermogen liggen in onvermoge van hun zijn. Ergens zielig negeren doe met mijn moeder ook. Of zeg kort scherp iets. Niet ze ooit luistert het lucht mijn op. En ja hoor contract echt nu echt getekend het is feit. Pff heerlijk lijkt mijn robo bij jou. Gisteren zwaar omweer gehad. En ja toch overwerk was echt nodig. Ik was nog onder tafel waar vouw gekropen. Anita nee zei ik ben er niet. Oh anita aub pff nou deze week 1 keer hoor. En ja weet het ben een schat he hahaha. Ze zei echt jij breng zoveel vrolijkheid. Ach vindt niets om niet sfeer beetje gezellig te maken. Her der grapjes soms. Maar kan ook zwijgen druk heb. Dan richt ik op klaar maken. Tja ze zijn mega tevreden over mijn inzet mooi dan he. Wat dat betreft wat in mijn kop heb dat gebeurt ook. En ach dat stof waar kan je druk over maken. Zodat niet kan denken als mens behoorlijk mislukt leven heb. Over zulke dingen druk maak. Arme schoonvader bah zo had met mijn vader toen diep medeleven. Maar hij koos zelf voor deze vrouw. Ze was eens zeker leuk niet dat mijn kan voorstellen. Erg zo over moeder praat maar ben haar beuh. En eigen schuld mijn dood wensen toen kanker had. Was beter ben je echt niet wijs. Gerecht ook zei ben mega goede moeder. Ik zet door terwijl keer op keer werd geslagen zoveel bijna dood geweest. Door wrede mensen en wreed lot best. Maar ik geef nooit op. Leef elke monent in besef al wat wel goed in leven. Ja toch he. Gelukkeling ook sterkte ook wat je zo rot gaat met kauwen bah joh. Hoop snel oplost. Tjee nor ook gefeliciteerd. Nou snap wel mijn dochter weg is ook meer zorgen. Maar ergens met zoon zelfde iets minder. Kijk mijn oudste gewoon sterke man best. En dochter goed gelovig en echt mooi meissie best. Kijk toch mooie rozen zoebie Tja alles geen rozengeur maar de kleur breng jezelf in goede he. En wonderen zijn in elke kleine dingen groots uitpakken. Zo nu vlug op fiets tot half vijf gelukkig bijna weekend
donderdag 29 juli 2010 om 07:54
Goedemorgen, vroeg uit de veren! Hebben jullie allemaal lekker geslapen? Ik was erg vroeg wakker, maar dan heb ik het maar gehad, zometeen het kastje halen, ik hoop dat het mee valt allemaal. Ik ben gewoon van plan mijn boodschappen te gaan doen op de markt en lekker te gaan winkelen, dan kijken ze maar raar als ik ineens herrie ga maken door het oppompen van dat ding. Afleiding lijkt mij het beste.
Anita Top! gefeliciteerd met je contract, je bent een goeierd meid, een groot hart en een wijs koppie!
Zoebie fijn dat de rozen het weer zijn gaan doen! Jan is een lieverd dat hij zomaar bloemen voor je meeneemt.
Bo geen vroege blaffers vanmorgen, ik hoop dat je hebt kunnen slapen, na gisteren heb je dat wel nodig meid.
Norre sterkte met het logeren van je zoon, je kunt je zo geamputeerd voelen dan he?
Spreek jullie later weer allemaal een
Anita Top! gefeliciteerd met je contract, je bent een goeierd meid, een groot hart en een wijs koppie!
Zoebie fijn dat de rozen het weer zijn gaan doen! Jan is een lieverd dat hij zomaar bloemen voor je meeneemt.
Bo geen vroege blaffers vanmorgen, ik hoop dat je hebt kunnen slapen, na gisteren heb je dat wel nodig meid.
Norre sterkte met het logeren van je zoon, je kunt je zo geamputeerd voelen dan he?
Spreek jullie later weer allemaal een